Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

-Tietokoneet ja kaikki siihen liittyvät-

Aloittaja Jesse|K, 16.10.04 - klo: 11.19

Divi

tapsa92

Noniin, nyt mulla on hyvä näyttis: ATI Radeon 7900GT :mrgreen: Pystyy pelailee nyt mitä tahansa peliä 8)
- Tapsa

Rezzi

Lainaus käyttäjältä: "jani91"miten saan netin 2koneelle meillä on2modeemii ja otetaan 2pistokeesta.
toisesta katoo jotenkin mystisesti netti kun pistää toiseen modeemiin virrat päälle.
Mikä vikana?

Kahden modeemin systeemit vaatii kaksi eri puhelin-linjaa ja kaksi eri nettiliittymää joita hyvin harvoissa taloissa on.

Bagi

jos haluu 2 koneeseen netin niin pitää ostaa hubi biltemasta saa jollain 19€:lla
LRP / GO / HOBAO http://adf.ly/46GqR

KossuJorma

Lainaus käyttäjältä: "Bagi"jos haluu 2 koneeseen netin niin pitää ostaa hubi biltemasta saa jollain 19€:lla
Tai sitte datapistokkeet joka huoneessa, niinku meillä  :mrgreen:
Savage SS 4.6
HPI | Futaba | Proline | Fast Lane Machine | Hitec | RRP | HB | GS

Divi

tai modeemi jossa on useampi portti koneelle... itellä löytyy 4 liitintä modeemin takaa ja liäks vielä Wlan johon saa muutamia koneita :D

Bagi

kossu... meillä on täällä kanssa joka huoneessa 2kpl kaapelille paikkaa seinässä silti tarvii hubin...
LRP / GO / HOBAO http://adf.ly/46GqR

Hount

Tää on parempi kuin toi vitsi-treadi, ihan vedet silmissä sain taas lukea pari uusinta sivua. :D

- Hount

Divi

Puuha-Pete

Lainaus käyttäjältä: "tapsa92"Noniin, nyt mulla on hyvä näyttis: ATI Radeon 7900GT :mrgreen: Pystyy pelailee nyt mitä tahansa peliä 8)

:mrgreen:

tapsa92

Lainaus käyttäjältä: "ossi v"Mulla taitaa olla foorumin uusin näytönohjain. En kyllä paljoa pelaile :mrgreen:
Ati Radeon 7000 :lol:
Ei oo enää :mrgreen:
- Tapsa

Lapio

Lainaus käyttäjältä: "tapsa92"Noniin, nyt mulla on hyvä näyttis: ATI Radeon 7900GT :mrgreen: Pystyy pelailee nyt mitä tahansa peliä 8)

Jaaha, ja minä kun luulin että tämä on Nvidian tekele..:mrgreen: Alla on siis Asus GeForce 7900GT TOP (top isomman jäähyn takia).
Traxxas Stampede + Sidewinder 5700KV

tapsa92

Lainaus käyttäjältä: "Lapio"

Jaaha, ja minä kun luulin että tämä on Nvidian tekele..:mrgreen: Alla on siis Asus GeForce 7900GT TOP (top isomman jäähyn takia).
Juu, siis toi onkin sama minkä sanoit :oops: En vaan muistanu merkkiä, kun noita alituottajia on monia...
- Tapsa

Rc Hihhuli

No tuota tämmönen nuhis ku

Kotelo: Antec P 180
Virtalähde: Nexus Breeze 500W
Emo: Asus P5LD2 DELUXE
Prossu: Intel Pentium D 830 3,0 GHz
Muistit: 2 Gt Kingston 667 MHz DDR2
Näyttis: Asus Nvidia PCI-E 7800 GTX
Kovo: Seagate Barracuda 250 Gt Sata
Näyttö: LG L1930SQ 19"

+ muuta sälää rattipoljinta, padia yms...

Rc Hihhuli

tää tuli vahingos saa poistaa...

MarkusH

Sanokaas hyvä pöytäkone max 650€

Mika R

Pitääkö päästä pelaamaan vai riittäkö surffaus?

MarkusH

No kyllä pelaamaankin olisi kiva päästä :|  Olen miettinyt Acer Aspire E360:ä

RaDon

Päivitystä tietokonerintamalla, eli tällä hetkellä löytyy vain läppäri; FSC Amilo M3438G-21.

Mika R

ok, no sitten en osaa vinkata

itse hommasin pari kk sitten Kodin Anttilasta (!) kantis tarjouksella 499,- Fujitsun surffauskoneen vanhan (romun) tilalle enkä ole katunut

kävin kattoo verkkokauppa.com:sta ja sieltä ei hyllystä löytynyt mieleistä; vastaavat laitteetkin oli minusta vähintään 600,-

pelit pelataan playkalla

Puuha-Pete

Lainaus käyttäjältä: "MarkusH"No kyllä pelaamaankin olisi kiva päästä :|  Olen miettinyt Acer Aspire E360:ä

Mitä kaikkea tohon 600 euroon pitää sisältyä? Riittääkö pelkkä keskusyksikkö vai tarviitko näytön ja kaikki? Ja pakettikonetta en ostaisi.

Divi

Tästä hyvä kone entiseltä savagistilta  :wink:
Pelit pyörii täysin moitteetta ja tilaa riittää. HALPA

Rc Hihhuli

pakettikoneisiin ei kannata sekaantua.. ne saattavat olla osiltaan hyvin yhteen sopivia, mutta jos jossain vaiheessa aioit päivittää konettasi niin siinä vaiheessa saattaa tulla onkelmia :?

MarkusH

Oikeastaan pelkkä surffauskone riittää :wink:  Ja pelkkä keskusyksikkö :|  Täytyy tätä asiaa vielä pohtia.

Futaba

Kävin eilen verkkokaupassa hakemassa uuden prossun, Amd Athlon 64 3200+. Huomenna pitäis tulla uus emolevyki, Asus A8V :)
| Academy | Axial |

Mika R

Lainaus käyttäjältä: "MarkusH"Oikeastaan pelkkä surffauskone riittää :wink:  Ja pelkkä keskusyksikkö :|  Täytyy tätä asiaa vielä pohtia.

Niin unohdin mainita että tuo ostamani oli luonnollisesti pelkkä keskusyksikkö, muut sälät kuten TFT näyttö oli omasta takaa.

MarkusH

Mika R

Se oli sellanen tarjouskone, tsekkaa jos löytyis vielä.  Ja kyllähän noita jatkuvasti taitaa olla eri ketjuilla. En tän speksejä kauheesti muista, sellanen perussetti AMD prossulla. Muistia on sen verran että Windows XP pelaa mukavasti.

Hount

Hahaah!

Osataankohan MuroBBS:ssä vastata, että miksi se M8 yliohjaa, tai kummottiin toi kone stumppailee? eh? suutari pysyköön lestissään.

- Hount

Juuzmo

Sanokaas muuten joku tietokoneista enempi tietävä, et mikä mättää  :roll:  Elikkä mökillä tuli joku sähkökatkos ku kone oli päällä, kone stumppas tietenkin, mut sit ku yrittää käynnistää sitä ni se kysyy et haluuko käynnistää normaalisti vai vikasietotilassa(?), kummassakin sama homma et ku se alkaa lataamaan wintoosaa (ruudussa lukee windows xp ja sininen palkki liikkuu) niin kesken sen lataamisen joka kerta kone vaan itekseen käynnistyy uudestaan ja sama homma alusta  :roll:
RB,the power of champions.