Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Netti pelit.

Aloittaja Sinervo, 21.10.04 - klo: 13.54

Sinervo

Lainaus käyttäjältä: "fufurius"helikopteripelis tuli 3161
:o

fufurius

Oon mie joskus saanu tos helikopteri pelis jotai yli 5000 tuhattakin mut siit on jo aika kauan.

Mini-Z

Are you sure?

Webu

Allekirjoitus sääntöjen vastainen. T: Ylläpito

OttoL

Lainaus käyttäjältä: "fufurius"Oon mie joskus saanu tos helikopteri pelis jotai yli 5000 tuhattakin mut siit on jo aika kauan.
:o

jeejee

Hyviä pelejä :D
Ääni kuuluu, mutta mitään ei tapahdu... TLT-1 semi scale crawler/ FG Monster Beetle/ Tamiya tb-02d / Asso b4 @ Mamba MAX / Tamiya High lift / LRP Shark/ TeamLosi xxx-nt / Spektrum

Kuula

Lainaus käyttäjältä: "Pekka V"http://www.mousebreaker.net/games/bmxbackflips/play.php
77869 pojoa tuli... Ennätys vähän reilu 120k
*Life is 2 short, so live it to the MAX!!!*

MarkusH

Mulle tuli 98660pointtia

made

http://www.jippii.fi/jsp/games/index.jsp

Täältä löytyy hauska Rescue peli. Siinä on tarkoitus pompauttaa ihmiset trampoliinilla ambulanssiin.
Tekisipä BMW RC-autoja
Capricorn/Novarossi/Much More/www.future-rc.fi/www.racingfactory.fi

Jasu92

Lainaus käyttäjältä: "Kuula"
Lainaus käyttäjältä: "Pekka V"http://www.mousebreaker.net/games/bmxbackflips/play.php
Hah, en ois uskonu et oon ketään parempi,151k ja risat päälle :mrgreen:

jeejee

Mää en pääse enään tota 3 vai 4 kenttää läpi missä piti hypätä nuitten hyppyjen yli.  :?
Ääni kuuluu, mutta mitään ei tapahdu... TLT-1 semi scale crawler/ FG Monster Beetle/ Tamiya tb-02d / Asso b4 @ Mamba MAX / Tamiya High lift / LRP Shark/ TeamLosi xxx-nt / Spektrum

Pekka V

Lainaus käyttäjältä: "Jasu92"
Lainaus käyttäjältä: "Kuula"
Lainaus käyttäjältä: "Pekka V"
Hah, en ois uskonu et oon ketään parempi,151k ja risat päälle :mrgreen:
Tos pelis tuli 255 481 pojoa :roll:

MarkusH

Miten pääset 4 tason läpi? Tai mitä siinä edes kuuluu tehdä, hypätä rampilta rampille?

Pekka V

juu, siitähän pitää päästä alastuloon. Lue ohjeet ennen sitä tehtävää.. sitten ku tuut siihen hyppyrille, ni sitten vedät painon kokonaan taakse.

MarkusH

Mutta miten se hyppää niin pitkälle, takaperin volteilla?

Pekka V

Ei siinä ole mitään volttia pakko heittää.. mahollisimman kovat vauhit siihen ja nojaat takakenoon vähän ennen sitä hyppyriä, silleen, että eturengas nousee ilmaan.

edit. sain 309 386 pojoa..

jeejee

Vaikka teen niin niin se ei lennä kun puoleenväliin... Kerran sain pyöränmittaa vaille sinne..

Stumpelo

mä sain 35212 toi oli mun loppu tulos
jepajee

Jasu92

Jippii!!!
Pääsin yhdeksänteen kenttään!
Vaan 226k :mrgreen:

EDIT: Pisteitä ja muita päivitetty

jeejee

Nyt meni, se lens melkeen sinne maalin päätyseinään.  :lol:  :lol:  :mrgreen:  58268 mun pisteet.. Seukki kentässä se kolmio koitui mun kohtaloksi..

Edit: oon jo 6 kentässä :D Tais olla 7 kenttä jossa jäin jumiin vimppaan "kulmaan"..  115409 tuli loppupisteiks..

Pekka V

uus oma ennätys:407 571
top100:ssa 55:s. jee. :mrgreen:

marko__

Mä sain siibä kopteri pelissä 1215pistettä ja bmx pelissö 100234

Stumpelo

mä sain vähä päälle 100 000 tosta bmx pöäräälystä siitä mis mennään takaperi voltteja!
jepajee

Pekka V

http://www.cbc.ca/kids/games/bmx/ Täs on kans yks rankka bemaksi peli..

marko__

Paransin tossa bmx  pelissä pisteitäni nyt parhaat. on 134321

fufurius

Helikopteripelis tuli pienoinen parannus tulos nyt 3344

m@sse

Lainaus käyttäjältä: "marko__"Paransin tossa bmx  pelissä pisteitäni nyt parhaat. on 134321

Huono...

Mulla 183063...
HPI Savage Flux, TRX Bandit/Rustler/Stampede, Tamiya TT-01 drifter. Powered by Castle, EZ-Run & Zippy. | Max-EV Racing

MarkusH

Lainaus käyttäjältä: "m@sse"
Lainaus käyttäjältä: "marko__"Paransin tossa bmx  pelissä pisteitäni nyt parhaat. on 134321

Huono...

Mulla 183063...

Huono...

Mulla 186231...

m@sse

Lainaus käyttäjältä: "MarkusH"
Lainaus käyttäjältä: "m@sse"

Huono...

Mulla 183063...

Huono...

Mulla 186231...

Huono...

Mulla 220720...
pistä paremmaks MarkusH...
HPI Savage Flux, TRX Bandit/Rustler/Stampede, Tamiya TT-01 drifter. Powered by Castle, EZ-Run & Zippy. | Max-EV Racing