Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Mini-Z Overland irtokoreja Suomesta?

Aloittaja JPA, 02.11.04 - klo: 19.02

JPA

Olen tässä yrittänyt metsästää Hummer H1 irtokoria overlandiin Suomesta, mutta ei-oo:ta myyvät ainakin muutamassa Helsingin liikkeessä, ja tilauksien toimituksetkin kuulemma kuukausia...

Eli: sattuisiko jolla kulla olemaan tietoa kuka Suomessa mahdollisesti pitäisi parempia varastoja overland koreissa? Toki ulkomailtakin voisi tilata, mutta esim. mini-z.de:stä hintaa tulee 50 euroa postikuluineen, pelkkä kori tuskin suomessa paljon yli 30 eur.

Tum3

Noita korejahan ei saa vissiin oikeen mistään, mutta niitähän saa tehty itse revel malleista ja muista. Eihän so ole kovin vaikeaa kunhan etsit oikean kokosen ja muokkaat sitä vähän.
http://www.saikart.fi/
Mun lempinumero: viistöistä. Osta sika säkissä, He*vetin halpa.

Scrap

Eikö ole Tietonikkarissa? Mielestäni siellä olen nähnyt noita H1 koreja.

tux10

Kyosho jälleenmyyjillä pitäisi olla...
Kysäiseppä vielä vaikka Kyosho Turusta...
THE Car - OS - Savöx - Sanwa

Jankka

Tietonikkarista soittamalla tilasin Toyotan HJ:n-korin, tai sekin tuli ruotsista ,mut alle viikossa se oli mulla jo kotona.

JPA

Kori löytyikin tosiaan jo, soittelin vain vääriin liikkeisiin Helsingissä: Prohobby pystyi tosiaan tilaamaan korin 4 päivässä (ruotsista), varastotavarana en keneltäkään ko. koria löytänyt.

JPA

Kori löytyikin tosiaan jo, soittelin vain vääriin liikkeisiin Helsingissä: Prohobby pystyi tosiaan tilaamaan korin 4 päivässä (ruotsista), varastotavarana en keneltäkään ko. koria löytänyt.