Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Mitä talvirenkaita käytätte? (1:1)

Aloittaja MarkusH, 14.11.04 - klo: 17.43

MarkusH

Siinä se kysymys olikin :wink:

Meillä on Continental Winter Viking 1:set

Ja kakkos autossa Nokia Hakkapeliitta 2:set

Scrap

Alberto

MarkusH

Lainaus käyttäjältä: "Alberto"Samat Contit on mulla kans.

TM-Testivoittajat :wink:

Alberto

Yllättävän hiljaset nastapyöriksi. Todella hyvä pito. Olen kokeillut kyllä muitakin merkkejä, conti on kyllä paras nasta että kitka puolella.
:wink:

arska82

Kleber Kapnor4:set. Täysin samanlaiset renkaat kuin HKPL2:set, mutta yli puolet halvemmat!! 8)
Why don't we see what is going on? There are not so many years to be wasted until the damage is done and the beauty is gone.

Rph

Ykkönen HKPL 4
Kakkonen HKPL 2
ihan ok renkaat molemmat

T:Rami
mydään lennokipiruustuksia .)

silleeni

MarkusH

Lainaus käyttäjältä: "silleeni"  
:)

Siis, nauratko renkaita vai onko sinulla nuo?

silleeni

Lainaus käyttäjältä: "MarkusH"Siis, nauratko renkaita vai onko sinulla nuo?

Siis on nuo käytössä. Hyvät renkaat. En muista tiedä kun on talvirenkaat ollut aina nokialaiset.

fiesta6

Kyllä hakkapeliitassa on erinomainen pito.. itellä on edessä jotkuu 175/70R14 pinnatut.. takana 175/65R14.. tais pinnatut olla nekin. muutama milli pintaa  :mrgreen: On toiset uudet varalla 155/80.. merkistä ei hajua... miä vaan ajan. ei toi korolla nyt oikee innosta  :lol:
Taas kehissä.. ;)

hannu_s

Ei riemulla rajaa kun 2WD:illa ajaa|2xMini-Z Overland|Tamiya Mini|Tamiya Subaru Brat |Ratt-Y Rustler->MM+4000KvL

Antti R

Contit on ööppelissä ja volkzuz on jokku zukizukit
-EhtoollisWeli

AssoRacing

Bridgestonen kitkat molemmissa autoissa
www.saikart.fi/   www.rc-offi.net  www.ekpa.suntuubi.com/

Sami L

Continentaalin kitkat (TM-testivoittajat) Saksasta tilauksessa.
Enhän mä niitä itse käytä, mutta nautin kyydistä kumminkin.
Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.

BoOsTeR

OS käy, kun käsketään
SC käy, jos käy

Somnium

Tosimies ajelee vanteilla, kumi pilaa fiiliksen :mrgreen: ....

tomppa82

Viime talvena oli Goodyearin 400:set nastat, mutta takarenkaissa ei jostain käsittämättömästä syystä (lue: rajusta väärinkäytösta) johtuen pysyny oikeen nastat, niin vaihdoin sitte Pirellin nastarenkaat alkavaksi talveksi..
Ajokunnossa LRP Blast S10 TX2 ja Surge grusher-vene.
Lisäksi muutamia innostusta odottavia auto-projekteja

*HOKE*

Lainaus käyttäjältä: "Somnium"Tosimies ajelee vanteilla, kumi pilaa fiiliksen :mrgreen: ....

:mrgreen: Mä vaan pidän palaneen kumin kärystä... :lol:

tomppa82

Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"
Lainaus käyttäjältä: "Somnium"Tosimies ajelee vanteilla, kumi pilaa fiiliksen :mrgreen: ....

:mrgreen: Mä vaan pidän palaneen kumin kärystä... :lol:

Sama vika... :twisted:
Ajokunnossa LRP Blast S10 TX2 ja Surge grusher-vene.
Lisäksi muutamia innostusta odottavia auto-projekteja

Niki

H2:set rullaa alla, ihan hyvät vissiin olleet...

fiesta6

Lainaus käyttäjältä: "MarkusH"Siinä se kysymys olikin :wink:

Hmm, otsikon perusteella kysyt  periaatteessa mitä talvirenkaita foorumin käyttäjä käyttää 1:1 autossaan. Sä alotat heti kertomalla porukoitten autosta  :lol: Kerro omastas...
Taas kehissä.. ;)

Jesse|K

Lainaus käyttäjältä: "fiesta6"
Lainaus käyttäjältä: "MarkusH"Siinä se kysymys olikin :wink:

Hmm, otsikon perusteella kysyt  periaatteessa mitä talvirenkaita foorumin käyttäjä käyttää 1:1 autossaan. Sä alotat heti kertomalla porukoitten autosta  :lol: Kerro omastas...
Otsikon perusteella MarkusH kysyy _Mitä talvirenkaita käytäTTE_! Eli ei siis ''Mitä talvirenkaita KÄYTÄT''!  :mrgreen:  
Mutta asiaan.. MEILLÄ on Hakkapeliitta kakkoset.. Ainakin viimeksi oli kun kurkkaisn... :roll:  :mrgreen:
Brushless rc18t 8000kv, tc3 ft.

Niki

Kujis

Nokialaiset näyttäs olevan aika suosittuja. Omassa autossa pyörii Good Year ultra grip 500, ja hyvin olen tiellä pysynyt... :D
Hyvää yötä ja huomentaa-aaa!!

Kujis

Nokialaiset näyttäs olevan aika suosittuja. Omassa autossa pyörii Good Year ultra grip 500, ja hyvin olen tiellä pysynyt... :D

Edit: Tuli vahingossa kaks kertaa kun menin painamaan edellinen- nappia -> päivitä jne. jne... :shock:
Hyvää yötä ja huomentaa-aaa!!

Tomsson

Michelin Energyn rungolla olevat pinnoitetut nyt neljättä talvea alla.
Alkaa olemaan siinä kuosissa, että saa varoa muita tiellä liikkujia normaalia enemmän. Äkkitilanteessa on vähän luikkaat :)

No jos tässä jouluboonuksista hommais jotku uudet.
allekiroitus

Rahtimies

Sedän veljen pojan autossa on mustat ja pyöreät. Kavereillakin on. Ja Sukulaisilla. :shock:
Brat, Avante, Hornet, Grasshopper, Falcon, 808, SCRT10, M-03, Hyper 7 & 8, DEX410R, TT-01, T2

uni

Mä en kyl henkilökohtaisesti ymmärrä miten ketään voi kiinnostaa mitkä renkaat kenelläkin on alla... :)

Itsellänikin on samanlaiset kun Aarolla, mustat ja pyöreät.

Offtopiccina:
Tiesittekö muuten mitä eroa on jos ostaa uudet Goodyearin talvirenkaat tai samalla rahalla kortsuja?

No, jos ostat ne talvirenkaat niin se on se Goodyear. Jos taas kumeja niin odotettavissa on Great year. (tässä vaiheessa kuuluu nauraa)
Jouko "Uni" Näätänen
Team Entiset Kuskit

HVoltage

Nokia Hakkapeliitta Q, (195x65 R 16), toinen talvi menossa...
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |