Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

GTA:San Andreas

Aloittaja OttoL, 16.11.04 - klo: 20.03

OttoL

Kuinka monella on GTA:San Andreas?Onko hyvä peli?Mulla se on vasta hankinnassa....

kukkalapio

Myydäänkö sitä muuten jo PC:lle?

Sakkeri91

Joululahja listaan. :mrgreen:

rala.p

Minulla on tuo, mutta se ei todellakaan ole hyvä vaan se on PARAS. :mrgreen:
Inferno Kanai 3, Ultima st, nitro blizzard, Asso TC3 FT ja racer

Poju12

Lainaus käyttäjältä: "rala.p"Minulla on tuo, mutta se ei todellakaan ole hyvä vaan se on PARAS. :mrgreen:
Olen samaa mieltä.

San Andreaksen pelaaminen on jäännyt aika vähälle koska on tullut tossa viikko pelattua FlatOutia Ja NFSU2.

Stumpelo

mul ei oo viä mut ostan ens vuodel pc:lle
jepajee

Victor

Montako Vigilante-tehtävää täytyy tehdä että saa jotain, ja mitä siitä saa? Tein 50 taksitehtävää ja sain kaikkiin takseihin nitrot... :) Kaikki juoneen kuuluvat tehtävät mä olen jo tehnyt... 8)
2 Mach > 100 km/h
Tiedän kokemuksesta... :lol:

jannu

Toi on aika monipuolinen peli. En oo saanu vie ees kaikkia kaupunkeja auki kun en oo paljoo kerenny pelaan.

OttoL

Mä en oo paljoo kerenny pelaa sitä

Beris

Hey! Tietääkö joku miten saa ladattu uusia autoja ja aseita tohon PC versioon? Osoitteen tiedän (www.gtagarage.com) mutta en löytänyt ohjeita. Jos joku on lataillut näitä "modeja" niin voisiko ystävällisesti kertoa? Kiitos.
Turkulainen voittaa aina!

Divi

Autoja oon laitellu...

Muistaakseni jollain ohjelmalla piti lisätä niitä johonkin pakattuun tiedostoon...

Affu

Mää oon pelannu pelin lähes läpi pleikkarilla :D  ihan hyvä peli on joihinkin tehtäviin jää kiinni yli 1kk:deksi. Siinä pääse ajaan RC lentsikalla. järkevä ostos!
||Mad force||
www.freewebs.com/jalffu  Todetusti ykkönen = Mad Force

Divi

Pleikkarilla menty kerran täydellisesti (100%) läpi...
PC:llä en oo jaksanu. Imasin jonku 100% tallennuksen ja sitte on ihan omaksi iloksi tonoiltu  :mrgreen:

Affu

||Mad force||
www.freewebs.com/jalffu  Todetusti ykkönen = Mad Force

ladatusta

itelläki kyseinen peli pc:llä. pelailin sen siihen toiseen kaupunkiin, san fieroon ja sitten epähuomiossa menin poistaan tallennuksen...vähä harmitti :oops: . mutta sitte innostuin pelaa taas  ja pelasin sen siihen missä tallennuksen poistin ja pidemmällekki... 8)  mutta on siinä vielä pelaamista... :mrgreen: