Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

valikko

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit valikko

Viestit - mylperi

#1
Kilpailukutsut / Vs: TUURI RC 9.7-11.7.2021
21.06.21 - klo: 17.32
Muutana kyssäri.

Tänä vuonna ei siis turffiosuuksia radassa?
Tuleeko krossiautoille hyppyjä?
Kuuluuko kisa edelleen ihan normaalisti LSOR -sarjaan?

- Esa
#2
Heips!

Moneltakos ovet aukeaisi huomenna lauantaina 18.1. ?

- Esa Myllymaa
#3
Hei sinä Large Scale Off Road EM -kisoihin vuonna 2019 lähtijä! Jos haluat kilpailla Suomen joukkueessa, ilmoita minulle sähköpostilla seuraavat tiedot.

- Etunimi ja Sukunimi
- Syntymäaika
- Sähköpostiosoite
- Puhelinnumero (+358)
- Ponderin numero
- Luokka, johon osallistut (2wd,4wd,SC)

Osoitteeseen esa_myllymaa@hotmail.com 24.10.2018 mennessä.
#4
Tulokset / Vs: OR5 4wd SARJATILANNE 2018
13.08.18 - klo: 19.27
Tilanne neljän ajetun osakilpailun jälkeen.
#5
Tulokset / Vs: OR5 4wd SARJATILANNE 2018
09.07.18 - klo: 20.54
Tilanne kolmen ajetun kilpailun jälkeen.
#6
Tulokset / OR5 4wd SARJATILANNE 2018
10.06.18 - klo: 20.28
Sarjatilanne kahden ajetun osakilpailun jälkeen.
#7
Hep!

Taas jouduttiin hieman muokkaamaan sääntöjä.
Muutokset löytyvät kohdasta "kilpailuformaatti".

- Esa
#8
Tarttossa taisteltiin viikonloppuna pisteistä useassa eri sarjassa. Mestaruuksista ajettiin niin Viron kuin Suomenkin sarjoissa seuraavin tuloksin.
#9
Lainaus käyttäjältä: IIVONEN - 03.05.18 - klo: 08.16
Miten toimitaan alkuerien suhteen kun aikataulut on  julkaistu. Kaikkiaan on seitsemän alkuerää. Säännöissa on vain luokiteltu 3/ 2 ja 5/3 erää. Toimikunnan olisi pitänyt ilmoitta viikkoa (28.4.2018) ennen kisaa sääntömuutoksesta!
Elikkä miten lasketaan alkuerien tulokset ?

Joo nyt kun tehdään yhteistyössä kilpailu toisen kansallisuuden kanssa, me ei voida survoa omaa mallia läpi muista piittaamatta.

Jos totuttua suurempi määrä alkueriä aiheuttaa suuren suuria ongelmia, pyritään niitä toki ratkomaan.

Jos taas on vaan kiva, että pääsee ajamaan hieman totuttua enemmän niin mennään toki sillä =)

- Esa
#10
Hepskukkuu!

Sääntöihin päivitetty kilpailunjärjestäjää koskeva sääntö, jonka mukaan rata on pidettävä suljettuna kilpailua edeltävät viisi (5) vuorokautta.

Päivitetyt säännöt liitteenä.

- Esa
#11
OR5 -kuskit! Kannattaa erityisesti lukaista läpi uusi mahdollisuus ilmoittautua kaikkiin kauden kilpailuihin kerralla ja säästää rahaa 👍
#12
Liitteenä OR5 4wd ja OR5 2wd säännöt kaudelle 2018.
Uudistukset punaisella.
#13
Liitteenä OR5 2018 säännöt.
Muutokset punaisella.
#14
Kilpailijoiden kanava / Bensakrossi 2018
11.11.17 - klo: 19.13
KAUSI 2018

5.5.-6.5 Tarto
9.6. Raisio
7.7.-8.7 Pihtipudas
11.8. Korpilahti
1.9. Raisio

Kilpaa ajetaan yhteensä kuudessa luokassa.
OR5 4wd
OR5 2wd
Short course
RcJokkis
RcJokkis nuoret
Outlaw
#15
Suuren suuret kiitokset Kaatiskunkku seiskasta!

Oli jälleen hieno tapahtuma ja pöhinää riitti koko perheelle. Kisaaminen oli hauskaa ja henki varikolla ja radalla loistava. Tämä on kyllä tapahtumana semmoinen, että suosittelen kaikille. Aloittelijoita oli jälleen onneksi löytänyt paikalle ja naisten jokkislähtökin saatiin upeasti ajettua.

Myös iltahuvit olivat loistavat. Paljussa oli lämmintä vettä, saunassa oli hyvät löylyt ja -turinat ja notskipaikalla meni myöhään yöhön höpötellessä asiasta ja sen vierestä samalla kun topless -tarjoilija Risto Närvä tarjoili herkullista ruokaa ja juomaa.

Innolla odottelen Janne Hartikainen & Jarmo Laakso
-korporaation kuvamateriaalia, samoin kuin Jukka Järvisen valokuvasaldoa.

Erityisesti tietenkin kiitos Peltola Saul, esimerkillinen päivä! ...ja yö.
#16
Toivon, että keskustelu jää tältä osin tähän.

Pyrimme jälleen parantamaan sääntöjän ja muuta toimintaa ensi kaudeksi, jotta harmistuksilta vältyttäisiin ja kilpaileminen olisi kaikille mahdollisimman tasapuolista ja reilua.

Sääntöehdotukset ja oman vapaaehtoisuuden auttaa toiminnassa voi osoittaa osoitteeseen:

esa_myllymaa@hotmial.com

Asiallisia yhteydenottoja on jo tullut, kiitos niistä.

T: Esa
#17
Hei kaikki OR5 kuljettajat, mekaanikot, seuraajat ja mahdolliset tulevat kuljettajat.

Alkuun haluan todeta, että en suosi tällaisten asioiden julkista puintia, sillä lähes poikkeuksetta kärsijänä on kyseinen sarja. Toisin sanoen; juuri sinä, jolle tämä viesti on suunnattu. En haluaisi uskoa, että mukana on sellaisia, jotka eivät toivo sarjan parasta. Tämä kärsimys johtuu siitä, että keskustelun ilmapiiri on sellainen, joka ei houkuta uusia uteliaita, päinvastoin.

Tämän sanottuani otan kantaa itse asiaan.
Keskustelu viimeisestä kilpailusta on asianomaisen kanssa käyty sähköpostitse. Seuraavassa on vastaus esitettyihin kysymyksiin ja väitteisiin:


Ihan ensin kiitos viestistä, arvostan osaltaan sitä että kilpailua käydään vielä ajojen jälkeenkin. Onhan tässä oma hohtonsa kun taktikoidaan ja yritetään =) Toisaalta ymmärrän myös Teidän menestymispaineet.
Seuraavassa kirjoitan luokkayhteyshenkilönä, omaa lehmää ei tässä ojassa taida olla.
Siispä koitan vastata kysymyksiisi ja väitteisiisi.

- Pisteiden saanti perustui kuljettajan lupaan ajaa kilapailu poikkeuksellisella kalustolla, josta ei ollut etua. Päinvastoin. Kuljettajan matka tyssäsi b-finaaliin, mitä ei ole ikinä tapahtunut nelkulla ajaessa. Voidaan varmasti olla samaa mieltä, että ilman etuvetoa ei ollut etua.

- Säännöissä kyllä lukee, että 4wd auto, mutta tätä emme ole noudattaneet myöskään niissä tapauksissa, joissa kuljettaja on ajanut maaliin asti esimerkiksi etuvetoisella autolla (Korpilahdella tämä veenelkulla ajanut sai myös normaalisti pisteet sijoituksestaan). Kuitenkin takavetoisella autolla osallistuminen vaatii tapauskohtaisen luvan.

- Kyseessä ei ollut lisäluokka, vaan erityislupa ajaa poikkeuksellisella kalustolla, josta ei ollut hyötyä.

- Sääntöihin on kirjattu: "Toimikunta pitää oikeuden muuttaa sääntöjä ilmoittaen siitä hyvissä ajoin". Vaikka tästä olisi ilmoitettu kahta viikkoa etukäteen, ei se olisi luultavasti saanut ketään vaihtamaan nelkkuaan tuuppiin.

- Teidän kuljettaja ei menettänyt kakkossijaansa sen takia, että toinen kuljettaja ajoi takavetoisella autolla.

Toivottavasti sait vastauksen kysymyksiin ja väitteisiin. Tulokset ovat (valitettavasti) tältä osin lopulliset.

#18
Hitaalla hämäläisellä kestää kaikki paitsi kunto....

Vihdoinkin siis OR5 sarjan lopputulokset!
#19
Tulokset / Vs: OR5 4wd SARJATILANNE 2017
17.08.17 - klo: 17.02
Sarjatilanne neljän ajetun osakilpailun jälkeen.
#20
no HUH-HUH! Pois alta risut ja männynkävyt, nyt on rattimies areenalla!

ei paineita  :grin:
#21
Näkevätkö vanhat silmäni oikein!? Mikko Korhonen tulossa ajamaan jokkista???  :shocked: :laugh:
#22
RC Jokkis kilpailija Jarno Pinolehto on anonut lupaa osallistua OutlawRookie -luokkaan tulevissa kilpailuissa huolimatta siitä, että hänellä on RC Jokkis pisteitä tältä kaudelta.
Toimikunta on myöntänyt Pinolehdolle luvan katsoen, että hänet voidaan ajatella edelleen aloittelijaksi.
#23
RC Jokkis kilpailija Jesse Saarinen on anonut lupaa osallistua OutlawRookie -luokkaan tulevissa kilpailuissa huolimatta siitä, että hänellä on RC Jokkis pisteitä tältä kaudelta.
Toimikunta on myöntänyt Saariselle luvan katsoen, että hänet voidaan ajatella edelleen aloittelijaksi.
#24
Noniin!
Pisteet on julkaistu pienen häsmäkän jälkeen ja tältäkin osin Pihtiputaan vaiherikas kilpailu on paketissa.

Ehdottomasti suuret suuret kiitokset Ari Janhuselle, Markku Leskiselle ja muulle rataporukalle. Puitteet ovat kertakaikkiaan upeat! Rata kesti kaksipäiväiset hienosti. Tottakai päällystämätön rata kuluu, se kuuluu asiaan, mutta viimeiseen asti rata oli erinomaisesti ajettavassa kunnossa. No Problem! Uutta piippuun vaan.

Jälleen kiitän myös Saul Peltolaa. Kaverilla on 500 palloa yhtäaikaa ilmassa ja silti aikataulu pitää. Itse auttelen hieman ja jo sekin vie aikaa kisaamiseen valmistautumisesta. Saul ei ehdi keskittyä itse ajosuoritukseen oikeastaan ollenkaan. Lauteilla hieman :D Tämän takia on aiheellista kiittää miestä panostuksesta meidän hyväksi.

Kiitokset osuvat myös ahkerille vapaaehtoisille nostajille. Muutamat jäivät erityisesti mieleen heidän ollessa nostamassa toistuvasti, vaikka ei olisi ollut pakko.

Ja tietysti kiitos myös kaikki kanssakilpailijat, ilman teitä olisi kovin kovin tylsää.

Omat kisat päättyivät hyvistä taisteluasemista 3. sijan kamppailusta a-finaalissa juuri laturissa olleen vastarin akun kyykkäämiseen... Mystistä. Tutkimusten jälkeen syylliseksi osoittautui viallinen laturin virtalähde. Ennakoi nyt sitten tämmöinen. Muutoin mitään en saanut rikki koko viikonlopun aikana, siinä mielessä ratamerkit ovat hienosti suunniteltu ja toteutettu.

- Esa
#25
Tulokset / Vs: OR5 4wd SARJATILANNE 2017
13.07.17 - klo: 10.40
Sarjatilanne kolmen ajetun osakilpailun jälkeen. Pihtiputaan osakilpailu oli kaksipäiväinen ja saavutetut pisteet on laskettu kertoimella 1,3.
#27
Tilanne kahden ajetun osakilpailun jälkeen.
#28
Hyvä nippu kuskeja kasassa!

Tee päivästä itsellesi ja muille mahdollisimman sujuva ja tutustu sääntöihin =)
http://rc10.fi/index.php?topic=99615.0

- Esa
#29
Onnea voittajille!
Ja tietenkin kaikille mielestään hyvin ajaneille 👍
#30
Tässä kauden 2016 lopputulosten perusteella kauden 2017 kilpailijanumerot.

Uudet kuljettajat ottakaa yhteyttä allekirjoittaneeseen, saat seuraavan vapaan numeron kilpailijanumeroksesi.

Kilpailijanumeron saat ensimmäisessä osakilpailussa, johon osallistut. Kilpailijanumerot liimataan auton koriin vasempaan ja oikeaan kylkeen. Kilpailijanumeroa ei saa muokata.


1. Pekka Heikkilä
2. Marko Laitinen
3. Jari Paasikivi
4. Esa Myllymaa
5. Jouni Hiltunen
6. Vesa Sarja
7. Esa Lehtimäki
8. Tomi Koivisto
9. Petri Koivisto
--. Antti Härmälä
11. Pekko Iivonen
12. Ever Kelt
--. Mikko Korhonen
14. Teemu Juska
--. Niko Vuorenmaa
16. Joonas Temonen
--. Jani Hovi
18. Hanno Kruus
19. Janne Temonen
----------------------------------------------
--. Santeri Jokela
--. Jani Lassila
--. Jari Roslöf
--. Marko Huvila
--. Sami Salmela



T: Esa Myllymaa
esa_myllymaa@hotmail.com