Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

valikko

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit valikko

Viestit - traxxasvxl

#1
31
#2
Yleinen keskustelu / Vs: Renkaat
28.07.13 - klo: 13.39
Odottelen uusia Prolinen Shockwave renkaita e-revoon niin tulipa mieleen, että mikä nyt on paras tapa kun jossain sanotaan, että niihin kannattaa porata 2mm reikä, että vesi pääsee pois ja ilma kiertää. Toisaalla taas olen nähnyt, että sisäpinnat teipataan kunnolla gorilla-teipillä. Mikäköhän sen idea on? Noissa renkaissa pitäisi olla ideana, ettei mene lätyiksi niin helposti, niin eikö reiän poraaminen heikennä renkaan vahvuutta tai jotain?
#3
Traxxas / Vs: Traxxas E-Revo
11.11.12 - klo: 20.59
Ihan niinkuin siinä 10 lukisi...pistin tiedustelua. Kiitoksia tästä.
#4
Traxxas / Vs: Traxxas E-Revo
11.11.12 - klo: 20.41
Eipä nyt löytynyt sopivaa ketjua niin pistetään tänne kun e-revoon nämä on tulossa.
Eli tietääkö joku löytyisikö jostain valmiina Traxxasin narttuliittimiä joihin olisi valmiiksi tinattu 10awg johdon pätkät?
12 ja 14awg:n johdoilla löysin googlella, mutta en kympillä.
#5
ja edelleen nopeaa toimintaa...ja sieltähän sekin selvis. Kiitoksia osallistujille  :grin:
#6
Ja ei voi kuin kehua foorumin nopeaa toimintaa...sieltähän se löytyi ja nyt menee oikeaan suuntaan. Tosin seurauksena hävisi pakki...ohjelmointikortilla kuitenkin on laitettu asetus jossa pakin pitäisi olla päällä.
#7
Nyt menee hermot hobbykingin noparin ja moottorin kanssa...eli paketti on tämä http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=10330  (Brushless Car Power System 5200Kv/100A) ja ongelma on se, että moottori pyörii väärään suuntaan. Ohjeen mukaan ainakin sensori-paketissa pitää olla A, B ja C johdot omilla paikoillaan. Johdot ovat vastaavilla paikoilla ja kaikki toimii muuten täydellisesti, mutta liipasinta painettaessa auto kulkee taaksepäin.
#8
Traxxas / Vs: Traxxas E-Revo
03.04.11 - klo: 20.09
Alkuperäinen harjaton on....lähettävätkö sen huoltoon liikkeestä josta ostin vai lähetänkö itse suoraan jonnekin?
#9
Traxxas / Vs: Traxxas E-Revo
03.04.11 - klo: 19.51
Niinhän siinä sitten kävi, että harjaton repolainen uppos täysin veden alle ja sen seurauksena noparin päältä tuli käyttövoimana oleva savu ulos liekin saattelemana. Varmastikin nopari on entinen, mutta miten pystyisi kokeilemaan moottorin toimivuutta, ettei turhaan tilaa molempia uusia. Ja onko muilla kokemusta vastaavanlaisesta....mitä kaikkea hajosi?
#10
Kävipä niin, että koko auto upposi veden alle ja sen seurauksena iski savua ja liekkiä (se on toki toinen tarina), mutta mitenkäs lipot tässä tilanteessa? Näyttävät ainakin ihan normaaleilta ja mittari näytti joka kennolle 3,9V ja tasapainossa. Onko vaaraa, että jotain tapahtuu itsekseen? Joka tapauksessa ajattelin viedä ne ongelmajätekeräykseen, mutta pitäisi säilöä niitä siihen saakka, että saan vietyä.
#11
Laturissa sulla pitäisi ainakin olla sisään rakennettu tasaaja, joten et tarvitse erillistä. Balancerilaudan kyllä tarvitset...ainakaan omat zippyt ei sovi suoraan laturiin. Omassa (entisessä) stampede vxl:ssä tuon kokonen akku ainakin liikutti sitä hyvin (liikaakin sille). Käsittääkseni isompi ei aina ole parempi vaan tuo virran luovutus arvo on riittävä kyseiselle autolle (ei ota enempää vastaan) Tosin korjailkaa jos meni täysin metsään.
#12
Traxxas / Vs: Traxxas E-Revo
19.03.11 - klo: 18.00
Mikäköhän on vikana kun pari kertaa nyt on kesken ajon auto pysähtynyt ja liipasinta painettaessa kuuluu pelkkä ujellus. Seuraavana päivänä taas pelittää. En keksi muuta kuin, että kytkin kuumentuu liikaa ja alkaa luistamaan. Onko tähän saatavana vahvempia osia? Akkuina 3s lipot ja välitykset on vakiot.
#13
Traxxas / Vs: Traxxas E-Revo
01.03.11 - klo: 19.45
Tulipa hommattua harjattomaan e-revoon uudet renkaat/vanteet...ongelma on, että vanteet on sillä 6-kulmaisella 14mm kiinnityksellä (muuten oikean kokoiset), vaikka ihan auton mallin mukaan tilasin. (eipä maksa vaivaa lähetellä takas britteihin). Mutta saako niitä jollain käymään kyseiseen autoon?
#14
Saattaa olla typerä kysymys, mutta väännelläämpä hieman rautalankaa nyt kuitenkin ennenkuin kokeilen.(ettei pala kämppä) =) Eli kun akussa lukee ettei saa ladata yli 2C ja akku on 5000 mah, niin tarkoittaako se että voin laittaa laturista latausvirraksi 10A. Tähän asti olen lataillut niin, että olen laittanut arvoksi saman, eli C=A. Laturi on Graupner Ultramat 14 Plus, jos sillä nyt merkitystä on.

Kitoos!
#15
Ok...eipä sitten muuta kuin odotellaan...kai ne sieltä perille löytää.
#16
Maksoin luottokortilla ja lähes heti maksun jälkeen sinne tuli lukemaan, että maksettu.
Molempia akkuja, joita tilasin on edelleen 10+ varastossa.
#17
Kuinka kauan teillä on kestänyt yleensä, että kyseinen putiikki lähettää akut? Nyt viikonpäivät on lukenu oman tilauksen kohdalla "Paid,Prosessing"....eikös siihen pitäisi shipped vaihtua kun ovat lähteneet? Sivuilla mainostivat, että 48h sisällä lähtee lähetys. Hiljaista on....