JES! Nyt selvis ainakin osa ongelmasta! Avasin koko koneen ja yllätyksenä huomasin että koko kampiakseli ystävineen oli täysin pintaruosteen tai karstan peitossa! En tiedä kumpaa oli mutta lähti WD-40:llä lähes täysin pois, mut luulen kyl et oli karstaa koska ei ollu "syöny" yhtään metallia. Täytyy ostaa sitä after-run öljyä ensitöiksi! :twisted:
Operaation jälkeen auto käy huomattavasti paremmin, kampiakselia pyörittämällä huomasin että vastus väheni paljon! Eli luulen et yks syy ylikuumenemiseen oli se että moottori joutu tekemään enemmän töitä kun karsta otti vastaan!
Kaasarissa porisee edelleen ja auto sammuu mutta käy huomattavasti kauemmin kuin aikaisemmin! Nyt seoskin vaikuttaa asiaan, laitoin asteittain rikkaammalle ja auto kävi aina vaan kauemmin, no sit loppu löpö tankista enkä jaksanu enää lähtee sisältä hakemaan, täytyy jatkaa ens kerralla! :D
Operaation jälkeen auto käy huomattavasti paremmin, kampiakselia pyörittämällä huomasin että vastus väheni paljon! Eli luulen et yks syy ylikuumenemiseen oli se että moottori joutu tekemään enemmän töitä kun karsta otti vastaan!
Kaasarissa porisee edelleen ja auto sammuu mutta käy huomattavasti kauemmin kuin aikaisemmin! Nyt seoskin vaikuttaa asiaan, laitoin asteittain rikkaammalle ja auto kävi aina vaan kauemmin, no sit loppu löpö tankista enkä jaksanu enää lähtee sisältä hakemaan, täytyy jatkaa ens kerralla! :D