Lainaus käyttäjältä: RoddeR - 29.11.12 - klo: 15.31
Tarkista ettei ohjaimesta ole mennyt dual rate 0%:iin. Tällainen tilanne on nähty spektrumin radiolla Tiksin radalla.
Nyt toimii hienosti! Kiitos paljon



Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen
Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.
Näytä viestit valikkoLainaus käyttäjältä: RoddeR - 29.11.12 - klo: 15.31
Tarkista ettei ohjaimesta ole mennyt dual rate 0%:iin. Tällainen tilanne on nähty spektrumin radiolla Tiksin radalla.
Lainaus käyttäjältä: pijokela - 26.04.12 - klo: 21.58Lainaus käyttäjältä: Linssi89 - 26.04.12 - klo: 21.09Mitään ei tarvitse avata. Lataat kahden balanserissa vierekkäin olevan johdon välillä. Virta kannattaa pitää aisoissa, koska ne balanserin johdot on niin ohuita, mutta kyllä se parillakin ampeerilla täyttyy.
Ei ole toista laturia. Eli pitäiskö siis avata se akku kuorista jotta saa kennot näkyviin? Vai voiko sen ladata jos juottaa sellaisen plus johdon mikä menisi siihen balanseri reikään ja sit (tässä tapauksessa) miinus napaan oma?
2S balanserissahan on punainen, sininen ja musta. Kenno 1 on mustan ja sinisen välillä ja kenno 2 sinisen ja punaisen välillä. Jos sinulla ei ole yhtään ylimääräistä balanserijohtoa, vaan joudut kikkailemaan jotain johtoja sinne balanseriliittimeen sisälle, niin ehkä kannattaa kiinnittää toinen pää akun varsinaisiin liittimiin, ettei johdot vain oikosulje.
Kun lataat 1S akkua eli yhtä kennoa, sinun ei tietenkään tarvitse käyttää tasausta vaan voit käyttää peruslatausta, koska ei ole mitään tasattavaa.
edit: tätä kikkailua ei varmaan kannata ottaa pysyväksi tavaksi, mutta ajattelin, että jos sen akun saisi kerran täyteen, niin ehkä se sitten alkaisi pysyä tasapainossa.
Lainaus käyttäjältä: Diese-listi - 26.04.12 - klo: 21.15Lainaus käyttäjältä: Linssi89 - 26.04.12 - klo: 21.09Lainaus käyttäjältä: pijokela - 26.04.12 - klo: 18.39
Jos sinulla ei ole toista laturia, jolla voit kokeilla lataamista, olisiko sinulla johtoja ja juotin, että voisit ladata vajaan kennon täyteen 1S akkuna?
Jos sen lataisi noin täyteen, voisi mennä ajelemaan ja katsoa miten käy. 10 min ajon jälkeen akku laturiin, katsoo kennojännitteet ja koittaa ladata uudelleen.
Ei ole toista laturia. Eli pitäiskö siis avata se akku kuorista jotta saa kennot näkyviin? Vai voiko sen ladata jos juottaa sellaisen plus johdon mikä menisi siihen balanseri reikään ja sit (tässä tapauksessa) miinus napaan oma?
Annoitko laturin ladata loppuun vai keskeytyiko lataus jostain syystä?
Lainaus käyttäjältä: pijokela - 26.04.12 - klo: 18.39
Jos sinulla ei ole toista laturia, jolla voit kokeilla lataamista, olisiko sinulla johtoja ja juotin, että voisit ladata vajaan kennon täyteen 1S akkuna?
Jos sen lataisi noin täyteen, voisi mennä ajelemaan ja katsoa miten käy. 10 min ajon jälkeen akku laturiin, katsoo kennojännitteet ja koittaa ladata uudelleen.
Lainaus käyttäjältä: Linssi89 - 21.03.12 - klo: 01.06
Kuinkas kun on Xerun 150A ja Tekin pro 4 moottori niin, kun siihen laittaa tämän sensori kaapelin väliin alkaa punavihreä valo välkkymään liipasimen ollessa neutraalilla. Tällänen lukee kyl Xerun manuaalissa The motor is a sensored motor, but the ESC detects abnormal signal from the sensor, so it changes to sensorless mode automatically. Mutta en ymmärrä miten korjaantuu. Voiko toi yhdistelmä toimia sensori johdon kanssa? Tarvitseeko sitä johtoa edes?
Lainaus käyttäjältä: Diese-listi - 23.03.12 - klo: 22.54
Radio päälle -> set pohjassa virta päälle -> set ylös -> kaasu neutraali paina set -> kaasu pohjassa paina set -jarru pohjassa paina set -> virrat pois ja takaisin niin pitäis toimia...