Mistä sitä sais täält turust päi?
Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen
Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.
Näytä viestit valikkoLainaus käyttäjältä: "Ville_79"Siis se on ratti ja kiitos tiedosta täytyy testimaaLainaus käyttäjältä: "Vispe"Mun kaverilla on muuten pureten ykkösessä päin vastanen ohjaus kun kääntää oikeelle se kääntyy vasemmalle ja kun pitäis painaa kaasuu sei liiku mihinkään mut sitku pistetään jarruu nii se lähtee ettepäi.
Onko ratti vai tikku ohjain? Rattiohjaimen päällä on kaksi semmoista kytkintä joilla voi kääntää juuri tuon ohjausliikkeen toisinpäin. Tikkuohjaimessa ne taisi olla siellä patterikotelon kannen takana
Lainaus käyttäjältä: "late"Jeps!mikä sen hinta on???
TR-15 on just sopivan haastava ja kuitenkin tosi helppo.
Viritysosaa löytyy loputtomiin, koska Supertenkin osat käyvät suurpiirteisesti ko. värkkiin.
Auto on melkein mahdoton saada rikki, jos sitä on huoltanut asianmukaisesti. Ilman ruuvilukitetta auto kyllä hajoo käsiin. Kokemusta on!
Tosi hienosti hyppii ja kulkeekin ihan tarpeeksi lujaa.
Tommonen racing-tyyppinen vespel-kytkin siihen kannattaa ostaa, niin ei ole siltäkään osa-alueelta huolia, se nimittäin kestää sitten mitä vaan. Kokeiltu on sekin!
TR:stä on hyvä myös jatkaa eteenpäin harrastusta, koska sen parissa varmasti oppii polttisten perusasiat.
Mulla oli itellä myös TR-15 puolitoista kesää ja olin enemmän kuin tyytyväinen siihen. Suosittelen koko sydämestä.
Nimenomaan sitä Infernoa suosittelen, vaikka Rally onkin hyvin samanlainen, vastaa Inferno kuitenkin enemmän aloittelijan tarpeita.
Lainaus käyttäjältä: "Jukka"Tarviiko sen olla polttis? Sähköauto on aloittelijalle helpompi ja ajopaikkakin löytyy yleensä helpommin.tarviihan sen olla ja kyl sil pihassa ajaa voi.