Itellä on kanssa toi kruiser ve ja oon huomannu ihan saman ongelman noiden vetareiden kanssa. Se pääsee muljahtamaan sieltä akselin kupista ihan liian helposti pois ja sitten murtuu se muovinen akseli. Kannattaa siis niitä akselin uloimpia kappaleita, joihin ohjauspalat tulee kiinni ostaa varastoon, ettei ajot aina lopu kesken pitkäksi aikaa :) amainhobbiesista saa madiin varaosia about puolet halvemmalla kun rcjkl...
Se vetari on kyllä niin jytkyä tekoa että kestää kyllä taivuttaa takaisin suoraksi ja antaa vaikka vähän lämpöä niin tulee kun uusi! Jouduin vähän modailemaan niitä muoviakselin uloimpia palikoita. Vedin niihin ekana muutaman kierroksen sähköteippiä tukemaan akselia ja sitten laitoin sopivan kokoiset klemmarit päälle vielä sopivan kireälle. Kestää noin tehtynä puolet enemmän iskua ja jos pääsee vetari sieltä akselin kupista niin ei välttämättä hajoa se akselin muovi :)
Tossa vielä huono kuva siitä klemmaripatentista
Se vetari on kyllä niin jytkyä tekoa että kestää kyllä taivuttaa takaisin suoraksi ja antaa vaikka vähän lämpöä niin tulee kun uusi! Jouduin vähän modailemaan niitä muoviakselin uloimpia palikoita. Vedin niihin ekana muutaman kierroksen sähköteippiä tukemaan akselia ja sitten laitoin sopivan kokoiset klemmarit päälle vielä sopivan kireälle. Kestää noin tehtynä puolet enemmän iskua ja jos pääsee vetari sieltä akselin kupista niin ei välttämättä hajoa se akselin muovi :)
Tossa vielä huono kuva siitä klemmaripatentista