Lainaus käyttäjältä: Haxu.R - 17.09.13 - klo: 20.40
Nyt kaikki pro-kuskit kuulolla tai miksei muutkin kellä hyvät säädöt autossa. Painin tuolla fullscale puolellakin alustaongelmien kanssa (liekö sukuvika kun driftpulkka ei luista) niin samahomma jatkuu näköjään täällä scalepuolellakin...
Sehän kertoo paljon alustan säädöistä kun vertaillaan autojen käyttäytymistä ilman kaasua.
Niin kuinka teidän autot kääntyy jos ajetaan suoraan melko kovaa ja annetaan rullata vapaalla ennenkuin käännetään pyörät linkkuun? Saako perän irti pelkällä ratin käännöllä vai meneekö suoraan/kaartaa loivasti etupyörien luistaessa? Yritän selvittää onko mulla säädöt nyt ihan metsässä kun tahtoo keula edellä aina mennä.
Jos autosi on neliveto niin noinhan nää vähän tuppaa käyttäytymään.
Suurimman muutoksen saat laittamalla onewayn eteen tai muuttamalla taka-akselin pyörien pyörimisnopeutta suhteessa eteen (CS). Jälkimmäistä en suosittele TT-01:een, loppuu ohjauskulma kesken. Oneway taas on hyvä lisä, saat perän helpommin irti päästämällä kaasusta. Toisaalta en saanut omasta TT01:sta tuollakaan tuota kovasta vauhdista puskemista täysin poistettua, CS:llä tietysti saisi, kun perä pyrkii aina edelle.