Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

valikko

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit valikko

Viestit - sulx

#1
Samoilla linjoilla kyllä Vesan kanssa. CS-12 on pay 2 win luokka iha täysin. Toki sillä olettamuksella että kyseinen henkilö pystyy ajamaan 8 min tasakierroksia kaatamatta. Jos tämä ei toteudu on iha sama millä moottorilla/akulla ajaa.
Nyt kun c-12 on vapaalla säädöllä, muuttui ajo huomattavasti helpommaksi koska kaasutuntuman sai paljon pehmeemmäksi ja hallittavammaksi. Niinku Vesa sano ei se nopeus ero cs-12 ja c-12 välillä oikeasti niin iso ole kunhan on sijoittanut euroja kunnon moottorii. Ei sitä C-12 tarvi ajaa maksimitehoilla ja irvistyksellä koska kuitenkin ainut ratkaiseva tekijä on se kuinka pitkälle pääset 8min aikana tehoista riippumatta.

GT-12 ollut aloitusluokkana oikein mainio juuri sen takia että kaikilla samat moottorit ja 5min ajoaika tarkoittaa ettei akutkaan nii kovilla ole jne. Muutaman vuoden tässä GT sarjaa ajaneena voi sanoa että kyllä se vaan on yks parhaista ja opettavaisimmista luokista ajaa kilpaa.
Se että vaikka ajanu GT:tä ja sitten lähteny maalimalle ajaa CS-12 ei ainakaa omalta kohdalta ollu mitenkää mullistava. Hieman vaan kulki lujempaa ja ärsytys oli iso kun ei ollutkaan se paras moottori käytössä

Sanoisin että se olisi C-12 +  ( CS-12 Efra säännöillä tai GT nykysäännöillä )
#3
hitusen meinas olla hakusessa "takaperin" ajo...;)
#4
Onkohan missä kunnossa ku eilen tuli sen verta vettä et onko lammikoilla? Tai jonku rattori lentäny tuulen voimasta  eteen... Jos joku käy nii hihkaskaa kunto. Ehkä saattas josaki vaiheessa pyörähtää
#5
Jaa pitäsköhän se taas aktivoitua ku talvi meni vähän horroksessa ja lyödä tuuppi kuosii =)
Losi saa olla kaapissa ku ei jaksa uusia akkuja...(3min ajoaika ei oikee napostele ;)
Haluaisko joku ostaa? =)
#6
Joo vähän pahaan saumaan tuli nii ei päässy :(

Tuskimpa tulee talvella osassa ajettua. Sisällä mukavampi kurvata taskuraketilla ;)
#7
Morjens. Kyllähän siellä jonniverran porukkaa käy riippuen toki keleistä. Tiiä vaikka sattus kyytiki löytymään jos joku Oulun pohjospuolelta on tulossa. Bussilla kyl kans pääsee eestaas mut tunti suuntaansa =( Sähköjä siellä ei ole. 12v generaattori on työn alla ;) Eikä kyllä kompuraakaa mutta kuutio vettä löytyy ;) Jos niikseen tulee nii heivaan sulle yhen auton akun sinne jemmaan nii saa ladattua =)

Eihä sitä tiiä vaikka se vkl sattuu olee Ousa mastersit tms sillon =)
#8
Rokrok!
#9
Pörräilee joskus 14-15 kieppeillä...
#10
Lainaus käyttäjältä: jhappone - 23.07.14 - klo: 22.55

Lainaa
Mulla on ollut vanha ruohonleikkurin moottori juuri tuota puuhaa varten varattuna jo jonkin aikaa. Ei vaan ole ollut laturia :)  Motti käy ja kukkuu (olen testannut), mut vaatii säätöä/ajattamista, kun se oli ollut seisonnassa melkoisen pitkään. Jos joku haluaa ruveta askartelemaan, niin moottori löytyy minulta tai voin nakata sen Ousaan (jospa samalla ajaisi vaikka akullisen...)

- J

Onko siinä terä vielä paikallaan? Pitäs joku vauhtipyöräntapanen olla vähän tasapainottamassa ehkäpä...
#11
Jees niin muistelinki mutta ajattelin varmistaa =)

Minulta siis löytyy laturi ja hihna. Mitä siis tarvittaisiin olisi hitsausvermeet ja vähän rautaa että sais telineen tehtyä. Moottorin akselin päähän hihnapyörä jostain ja sähköhommat minä voin kyllä tehdä.
#12
Jahas...ja minkähän takia? Joku käyny dumppaa jonku sohvan taas sinne tms?

Asiasta kukkaruukkuun tos testailin muutamia auton latureita (diodit kai menny kaikista mut toimii) ja jos joltain sattus löytyy risa ruohonleikkuri tai vastaava bensamoottori jolla sitä vois pyörittää nii saatas 12v generaattori radalle =)

Vedetään vajasta sitte vaikka linjat suoraan pöytiin nii avot.
#13
Pystyhän tuota ajamaan mutta vähän oli huonossa hapessa ja irtohiekkaa melkosesti..
#14
Morjes,

Onko kukaan nähny Daggeri / Jari K. radalla tms? Ostin laturin ja maksoin nii mies hävis johonki eikä ole kolmeen viikkoon kuulunu mitään...
#15
Huomenna ehkä vois käydä kokeilee jos sais ton ajanoton toimii ku vähä järjestelee. Ei oikee servon päältä meinannu ottaa ;)
#16
Tiistaina tuuppailee
#17
Uuu tuuppiin tuli sähöt postii... Kohta pääsee vetää läpit ;)
No etumoottorisena joutuu näin alkuun ku pari hilpettä puuttu ja pitää ne odotella...
#18
Sähösetin tilasin 1.7 ja 2.7 lähti tulemaan ja eilen tuli suomen tulliin. Joskus käy näin
#19
Lainaus käyttäjältä: MiniFan - 08.07.14 - klo: 10.30
LainaaOisko kellään tuuletinta takakardaanille?,-lämmöt huitelee yli 70ast... :shocked: :grin:

Mulla on hälyraja vasta 100 asteen kohdilla  :grin:

Ai kardaanissaki antura? =)
#20
Tarkenisko huomenna ajelee ralliva?
#21
Tulis sähöt nii vois tullakki :(
#22
Luokka unclassified eli millä lie ajanu...

Kohta pääsee tuuppailee!. Tai no kingistä pitää sähöt oottaa
#24
Huomenna pörrää joskus aamupäivästä. Mitä sille ryppymutkalle tarviipi tehdä että tulee hyvä? Kuopat täyteen -> mäskiä -> levitys -> "jauhot" ja lanaa?
#25
Lainaus käyttäjältä: Hanski82 - 26.06.14 - klo: 11.19
Kaatopito ja rata nopeutu kun datajätkä muokkas sitä etusuoran hyppyä..
Kellään myydä rpm:n etutukivarsia desc410:iin? Kauppiaat myy ei oota..

Eli siis ny o vesitankki tyhjä kun kävit tarkasti kostuttaa radan just optimaaliseksi ;)
#26
Pöh tais olla hyvä pito...huijjasit kuitenni... ;)
#27
vanhoja tukivarsia ja hingejä durangoista vahvikkeeksi ;)
#28
No nykäsin sen pikasee teipillä vastarikotelon kanteen mut pitäs siirtää se siihen etutornin taakse ja akulta virrat. Toimii ok paitti splittiä ei ota siitä jostaki syystä
#29
Saattaspa tullakki. Piti losistaki eka kertaa aukoa iskarit nii pitäähä se ny testata ;)
#30
märkää pyh... jos sitä huomenna aamupäivästä muutaman akullisen ehkäpä