Samoilla linjoilla kyllä Vesan kanssa. CS-12 on pay 2 win luokka iha täysin. Toki sillä olettamuksella että kyseinen henkilö pystyy ajamaan 8 min tasakierroksia kaatamatta. Jos tämä ei toteudu on iha sama millä moottorilla/akulla ajaa.
Nyt kun c-12 on vapaalla säädöllä, muuttui ajo huomattavasti helpommaksi koska kaasutuntuman sai paljon pehmeemmäksi ja hallittavammaksi. Niinku Vesa sano ei se nopeus ero cs-12 ja c-12 välillä oikeasti niin iso ole kunhan on sijoittanut euroja kunnon moottorii. Ei sitä C-12 tarvi ajaa maksimitehoilla ja irvistyksellä koska kuitenkin ainut ratkaiseva tekijä on se kuinka pitkälle pääset 8min aikana tehoista riippumatta.
GT-12 ollut aloitusluokkana oikein mainio juuri sen takia että kaikilla samat moottorit ja 5min ajoaika tarkoittaa ettei akutkaan nii kovilla ole jne. Muutaman vuoden tässä GT sarjaa ajaneena voi sanoa että kyllä se vaan on yks parhaista ja opettavaisimmista luokista ajaa kilpaa.
Se että vaikka ajanu GT:tä ja sitten lähteny maalimalle ajaa CS-12 ei ainakaa omalta kohdalta ollu mitenkää mullistava. Hieman vaan kulki lujempaa ja ärsytys oli iso kun ei ollutkaan se paras moottori käytössä
Sanoisin että se olisi C-12 + ( CS-12 Efra säännöillä tai GT nykysäännöillä )
Nyt kun c-12 on vapaalla säädöllä, muuttui ajo huomattavasti helpommaksi koska kaasutuntuman sai paljon pehmeemmäksi ja hallittavammaksi. Niinku Vesa sano ei se nopeus ero cs-12 ja c-12 välillä oikeasti niin iso ole kunhan on sijoittanut euroja kunnon moottorii. Ei sitä C-12 tarvi ajaa maksimitehoilla ja irvistyksellä koska kuitenkin ainut ratkaiseva tekijä on se kuinka pitkälle pääset 8min aikana tehoista riippumatta.
GT-12 ollut aloitusluokkana oikein mainio juuri sen takia että kaikilla samat moottorit ja 5min ajoaika tarkoittaa ettei akutkaan nii kovilla ole jne. Muutaman vuoden tässä GT sarjaa ajaneena voi sanoa että kyllä se vaan on yks parhaista ja opettavaisimmista luokista ajaa kilpaa.
Se että vaikka ajanu GT:tä ja sitten lähteny maalimalle ajaa CS-12 ei ainakaa omalta kohdalta ollu mitenkää mullistava. Hieman vaan kulki lujempaa ja ärsytys oli iso kun ei ollutkaan se paras moottori käytössä
Sanoisin että se olisi C-12 + ( CS-12 Efra säännöillä tai GT nykysäännöillä )