Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

CROSSIRATAA OULUNSALOON

Aloittaja Monstertruck76, 30.09.08 - klo: 19.54

Hanski82

Kohtapuolin pari corria radalla.
Tuokaa grilliin hiiliä.

Eipä sitte kää kun sataa

iceracer

Moneltako tänään radalla porukkaa?
VD12

iceracer

Hox ousan corri ja krossiukot!
Kipinkapin ilmoja sisään summerjumpseihin hannukseen!
Siellä on podiumpaikkojakin vielä mukavasti tarjolla!  :cool:
Corrituupissa jopa durangollakin saattaa päästä hyville sijoille... :wink:
VD12

iceracer

Tunnin päästä radalla parit descit...
VD12

Harw

Lähteekö Ousalaisista joku kaveriksi ajamaan tuuppi sc:tä hannuksen Jumpseihin? Saatas oma luokka pystöön jos muutama jamppa tulis. ??
| Ospa RC |

iceracer

Lainaus käyttäjältä: Harw - 05.07.14 - klo: 19.47
Lähteekö Ousalaisista joku kaveriksi ajamaan tuuppi sc:tä hannuksen Jumpseihin? Saatas oma luokka pystöön jos muutama jamppa tulis. ??

No ohan siellä joutilaita tuulennopeita tuuppariukkoja vaikka kuin...,-datiksesta minifaniin yms...
-missä ukot kyräilee... :roll:
VD12

sulx

Tulis sähöt nii vois tullakki :(

iceracer

Lainaus käyttäjältä: sulx - 06.07.14 - klo: 10.42
Tulis sähöt nii vois tullakki :(

Losilla nelkkuluokkaan ainaski! :police:

Puolenpäivän jälkeen alakaa salareenit hannuksessa...  :evil:
VD12

Datajätkä

ajetaan kelekoilla ens viikonloppunaki niin ei natsaile kisat.

sulx

Tarkenisko huomenna ajelee ralliva?

iceracer

Lainaus käyttäjältä: sulx - 07.07.14 - klo: 17.30
Tarkenisko huomenna ajelee ralliva?

Varmaan jotenkuten...
Oisko kellään tuuletinta takakardaanille?,-lämmöt huitelee yli 70ast... :shocked: :grin:
VD12

sulx

Lainaus käyttäjältä: MiniFan - 08.07.14 - klo: 10.30
LainaaOisko kellään tuuletinta takakardaanille?,-lämmöt huitelee yli 70ast... :shocked: :grin:

Mulla on hälyraja vasta 100 asteen kohdilla  :grin:

Ai kardaanissaki antura? =)

sulx

Uuu tuuppiin tuli sähöt postii... Kohta pääsee vetää läpit ;)
No etumoottorisena joutuu näin alkuun ku pari hilpettä puuttu ja pitää ne odotella...

Harw

Paahan reippaasti painoa takaloosteriin  :tongue: Ja nimi Hannuksen listoille !
| Ospa RC |

sulx

Harw

Onko kukkaan tulosa iltapäivästä rossaileen?
| Ospa RC |

sulx

Huomenna ehkä vois käydä kokeilee jos sais ton ajanoton toimii ku vähä järjestelee. Ei oikee servon päältä meinannu ottaa ;)

iceracer

Onko nyt aamupäivällä rällääjiä radalla?
Iltapäivästä uhkailee sadetta...
VD12

iceracer

Tuuppia ja nelkkua radalla-missä kirittäjät... :evil:
VD12

Harw

p*ska päivä. Eihän tuo oikeen tuuppikaan pysyny näpeissä päivällä. Muutama 23s läppi tuli.

http://www.jrc-racing.com/index.php?r=session/view&id=469

Näköjään melko kuumaki ollu ku kattoo tuota sessiota  :cool:
| Ospa RC |

Hanski82

Rata on ajokunnossa. Mut eilinen 60ml/h !! sade vienyt pintamaat mennessään..

sulx

Pystyhän tuota ajamaan mutta vähän oli huonossa hapessa ja irtohiekkaa melkosesti..

sulx

Jahas...ja minkähän takia? Joku käyny dumppaa jonku sohvan taas sinne tms?

Asiasta kukkaruukkuun tos testailin muutamia auton latureita (diodit kai menny kaikista mut toimii) ja jos joltain sattus löytyy risa ruohonleikkuri tai vastaava bensamoottori jolla sitä vois pyörittää nii saatas 12v generaattori radalle =)

Vedetään vajasta sitte vaikka linjat suoraan pöytiin nii avot.

jhappone

Lainaus käyttäjältä: sulx - 22.07.14 - klo: 21.42
Asiasta kukkaruukkuun tos testailin muutamia auton latureita (diodit kai menny kaikista mut toimii) ja jos joltain sattus löytyy risa ruohonleikkuri tai vastaava bensamoottori jolla sitä vois pyörittää nii saatas 12v generaattori radalle =)

Vedetään vajasta sitte vaikka linjat suoraan pöytiin nii avot.
Mulla on ollut vanha ruohonleikkurin moottori juuri tuota puuhaa varten varattuna jo jonkin aikaa. Ei vaan ole ollut laturia :)  Motti käy ja kukkuu (olen testannut), mut vaatii säätöä/ajattamista, kun se oli ollut seisonnassa melkoisen pitkään. Jos joku haluaa ruveta askartelemaan, niin moottori löytyy minulta tai voin nakata sen Ousaan (jospa samalla ajaisi vaikka akullisen...)

- J
Slash :: Wraith :: Quad

sulx

Jees niin muistelinki mutta ajattelin varmistaa =)

Minulta siis löytyy laturi ja hihna. Mitä siis tarvittaisiin olisi hitsausvermeet ja vähän rautaa että sais telineen tehtyä. Moottorin akselin päähän hihnapyörä jostain ja sähköhommat minä voin kyllä tehdä.

iceracer

Hitsaus onnistuu-tuokaa rojut tänne niin räkästään läjään se hökötys...
VD12

sulx

Lainaus käyttäjältä: jhappone - 23.07.14 - klo: 22.55

Lainaa
Mulla on ollut vanha ruohonleikkurin moottori juuri tuota puuhaa varten varattuna jo jonkin aikaa. Ei vaan ole ollut laturia :)  Motti käy ja kukkuu (olen testannut), mut vaatii säätöä/ajattamista, kun se oli ollut seisonnassa melkoisen pitkään. Jos joku haluaa ruveta askartelemaan, niin moottori löytyy minulta tai voin nakata sen Ousaan (jospa samalla ajaisi vaikka akullisen...)

- J

Onko siinä terä vielä paikallaan? Pitäs joku vauhtipyöräntapanen olla vähän tasapainottamassa ehkäpä...

jhappone

Lainaus käyttäjältä: sulx - 24.07.14 - klo: 17.17
Lainaus käyttäjältä: jhappone - 23.07.14 - klo: 22.55

Onko siinä terä vielä paikallaan? Pitäs joku vauhtipyöräntapanen olla vähän tasapainottamassa ehkäpä...

Ei ole terää, vain sen terän kiinniketsydeemi. Vaatii jonku hihnapyörän siihen.

- J
Slash :: Wraith :: Quad

Nyksy

Lainaus käyttäjältä: MiniFan - 22.07.14 - klo: 00.15
Kävästiin illalla ajeleen ja portti oli auki ku menin ysin aikaan. Lähtiessä meinasin laittaa kiinni kun huomasin että joku oli kiertänyt täkkipultit irti tolpasta ja sanka roikkui lukon varassa puomissa. Täkkipultit oli nätisti tolpan päällä? Kukahan lie jaksanu veivata hitoksen pitkät pultit auki?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Oiskoha tuo sit jääny minulta. Käytiin Tiikin kanssa testaamassa TS4:sta siellä, jonka sitten ostin pois. Mä ajelin sieltä Tiikin perässä pois, mut eipä tullu mieleenkään et ois pitäny porttia laittaa alas kun ekaa kertaa tosiaan olin mestoilla. :/ Lupaan enskerralla muistaa. Tosin noista pulteista en tiiä mitää, kun en koko porttiin tosiaan koskenut.

Tänää vois käydä parit akulliset tärryyttelemässä, kuha ne saa eka latinkiin.

Hanski82

12 jälkeen suttailee..