Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

valikko

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit valikko

Viestit - mage1234

#1
aloittelia kysyy sitä että jos on 540 koko luokan moottori niin käykö siihen 550 kokoluokan jäähdytys rauta???
#2
nyt on kuula laakerit tilattu ja pitäisi tulla maanantaiksi. katsotaan jos ajo parantaisi.      :evil:
#3
mutta auttavatko ne moottorin lämmönsuhteen? pieneneekö lämmöt???
#4
on se alle 80, 20minuutin ajon jälkeen. mutta kun tänään katselin autoa, niin takaveto akselin laakeri pesässä ei ollut laakereita vaan semmoiset rautaiset laakerin näköiset ,mutta ne olivat täyttä rautaa ja eivät pyörineet. voiko se vaikuttaa tilanteeseen? pitääkö tilata laakerit???
#5
veto on ihan kunnossa ja pinion vaihdoin nyt siinä on enää 13 hammasta ja silti kuumenee melkein saman lailla.
#6
no haittaako jos moottori menee aika kuumaksi kun ajaa.( melkein polttava)???
#7
mahtaako haitata kun ajan minun autolla (stampedella johon on harjaton tekniikka ja moottorina on gm  raicining pro brusless moottori ja nopari on team orion vorteks r10.niin 30 minuutin jälkeen moottori on tulikuuma niin voinko jatka? ajamista vai   pitääkö tehdä jotakin. vaihdoin jo pinionin 4 hammasta pienemmäksi eikäse vaikuta kuumeniseen ollenkaan. eli haittaako kuumenimen?
#8
en ole löytänyt oikean kokoisia ruuveja mistään mistä mahtaisi saada semmoisia ruuveja.     :shocked:
#9
mulla on tommonen  stampede niin siitä on menny ne ruuvit jotka pitää  sitä moottori kiinni autossa siis niistä on menny sen pään kierteet. eli en voi kiristää sitä ruuvia ja sitten heti kun rupean ajamaan niin spurri ja pinion menettävät kontaktin. mitä  pitäisi tehdä  :shocked
#10
Olen miettinyt jomman kumman auton ostamista ja nyt haluaisin tietää kumpi olisi parempi,kestävämpi,kulkisi paremmin maastossa,suorituskykyisempi,nopeampi 2s akulla ja ynnä muuta eli mieluiten kokemuksia autoista,kiitos. :smiley:
#11
Kysyn mitä diffi tarkoittaa koska olen vasta aloittanut rc auto harrastuksen ja en tiedä mitä se tarkoittaa ihan suomeksi.
#12
Kyosho / Vs: Kyosho VE sarjan autot
21.04.13 - klo: 16.42
Kannattaako ostaa kyosho DMT VE. Onko kenelläkään kokemuksia onko kestävä ja kannattaako ostaa.
#13
Kyosho / kyosho DMT VE kannattaako ostaa???
21.04.13 - klo: 13.24
Olen aikeissa ostaa toiseksi autokseni kyoshon DMT VE. Onko kannattava ostos? Onko kestävä ja kuinka kovaa kulkee 2s lipolla ???