Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

valikko

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit valikko

Viestit - camshaft6

#1
Mikähän mahtaa olla tilanne,pääseekö perjantaina crossiradalle ajamaan? Ja onko avaimenhaltioita tulossa paikalle,nimenhuudossa ei ainakaan vielä ollut ilmoittautuneita.
#2
Aukeaako bunkkeri tänään klo 17.00 vai kuten aiemmin eli 16.00? Osais ennakoida tota lähtöä
#3
Tuolla antamallasi linkillä mulla menee ainoastaan 2015 ratamaksut kohtaan,jossa ei lue tikkurilaa tai bunkkeria,mutta ilmeisesti riittää että viestissä on bunkkeri ,sitten tilinro ja muut tiedot sama kuin esim lavanko.
#4
Moro ,jos tonne olis hinkua tulla sunnuntaina driftaamaan,niin mikä se maksupolitiikka(sama kuin dixis) on ?
En ikinä käynyt tikkurilan radalla.

Jari
#5
En tiedä tuntuuko vain minusta,vai onko fakta että diesel versiot kiertävät autokäytössä vakiota selvästi vähemmän.
#6
Tuli kyseinen peli hommattua.
Nyt olisi tarve saada pinioni ja radiot hommattua.
tarvitsen oikean kokoluokan pinionin (spurri on 96t 64pitch).
eli
-sopiva pinioni(ajan 1kennolla leikkimielellä,joten säästetään moottori parkaa,jonka kv arvo 3250)
-hyvät radiot(hinta/laatu suhde)
#7
Mikä on tilanne nummelan seudulla tällä hetkellä,onko rata valmis ja minkä verran on aktiivisia kuskeja.
Sekä missä käytte talvikaudella ajamassa(lohja?).
#8
Jos tulee pappana ajamaan stanua,niin täytyykö lipo olla efra tai roar hyväksytty vai riittääkö kovakuorisuus?
#9
Radiolaitteet / Vs: Markan gigaradiot?
22.10.09 - klo: 18.25
juu mun yksilössä, ainakin näytössä on ce-merkintä.
#10
Radiolaitteet / Vs: Markan gigaradiot?
15.10.09 - klo: 18.28
Tälläisen radion postin kusti toimitti alkuviikosta tähänkin osoitteeseen.
Ensitesti on takana ja hyvältä vaikuttaa,toki tuo mainittu taustavalon puute hankaloittaa,ja lisäksi miinusta tulee ohjauksesta,jossa on havaittavissa servon liikkeessä pykälittäistä liikettä(lue: liikerata ei ole tasainen).Tätä oli odotettavissakin tämän hintaluokan radiossa,mutta toivottavasti servo ei ota tästä itseensä.
#11
Oma orionin säätimeni alkoi kanssa oireilemaan,moottori nyki ja pätki,kaikki tuli kokeiltua ja lopulta meni tehtaalle,jonka jälkeen sitten vaihtoivat mukisematta uuteen säätimeen.
#12
katso,niinpä olikin vedin muistista että oli vain nimh/nicd.poistan äsköisen kommentin ja pahoittelen jos säikäytin kommentillani.
#13
Älyvapaa kommentti poistettu,asianomaisen toimesta.
#14
ko.nopariin saa ohjelmoitua mukana tulevalla kapulalla,kennokohtaisen katkaisujännitteen.
#15
Team Associated / Vs: Asso SC10?
28.04.09 - klo: 06.34
ne "kahvat" suojaa koria ja runkoa sivuilta tulevia kolhuja vastaan
#16
Team Associated / Vs: Asso SC10?
27.04.09 - klo: 22.38
jos joku miettii kyseisen auton ostoa ,niin meikäläisellä olisi tarjolla vähän ajettu auto parilla hopupilla
ja kunnollisilla alumiinikahvaisilla avaimilla
#17
Team Associated / Vs: Asso SC10?
13.04.09 - klo: 17.13
kuinka paljon meitä sc10 omistajia tällä hetkellä suomesta löytyy?tuli vain mieleen noita nummelan ensikuun kisoja ajatellen.
#18
RC-kerhot ja -radat / Vs: VRCK
11.04.09 - klo: 13.19
nyt on radalle putkea,tais olla yli 200m sitä tavaraa
#19
RC-kerhot ja -radat / Vs: VRCK
10.04.09 - klo: 19.50
Marko tulee lauantaina purkamaan karkkilan rataa,josta tuo mukanaan salaojaputkea sinne nummelan radalle
siitä on hyvä tehdä radan ääriviivat,pysyy autot paremmin ehjinä osuman jälkeen kuin lautaan vertaa.
#20
Team Associated / Vs: Asso SC10?
10.04.09 - klo: 10.37
Ei ole kallistuksen vakaajat vakiokamaa.
#21
No täytyy kokeilla jos saisi jonkun sijaiskärsijän koululle patsastelemaan. :cool:
#22
niin tai  kuten minun tapauksessa,jää kisat väliin kun pitää olla pojan koululla :cry:
#23
taitaa olla yleisesti koulujen päättäjäiset samana päivänä.
#24
Team Associated / Vs: Asso SC10?
09.04.09 - klo: 21.02
sc10:n pohjalevy on reilusti pidempi,eli venyttämällä ei taida onnistua.
mutta eiköhän joku aftermarket valmistaja kohta ala sopivia aluskoreja tekemään.
#25
Team Associated / Vs: Asso SC10?
09.04.09 - klo: 17.37
tohon likaisuuteen liittyen,tein omaani depronista suojuksen korin alle,nyt pysyy sähköt siistinä.
#26
Traxxas / Vs: Traxxas Slash 2wd
07.04.09 - klo: 20.50
Kannattaa kokeilla myös vähän lyhempiä välityksiä,ei ota moottori niin paljon virtaa
kiihdytyksissä->mahdollisesti pienempi virrankulutus
#27
Team Associated / Vs: Asso SC10?
04.04.09 - klo: 13.55
Ei sitä tarvitse korottaa,maavara on aivan riittävä,slashin maavara on sen sijaan jopa liioiteltu.
#28
Team Associated / Vs: Asso SC10?
04.04.09 - klo: 11.34
pinionin ja spurrin päälle tulee muovisuoja,ja eilen vertailtiin vierekkäin slash/sc10 ,todellakin slash:ssa on reilusti enemmän maavaraa keskellä ja muutenkin siinä on koko rakenne ylempänä kuin sc10:ssä.
Mutta eiköhän ihan kivat skabat saada aikaiseksi,sillä liukkaan oloinen ajettava tuo assokin näillä renkailla oli,
8.5 harjaton->ei mitään pitoa soralla/asfaltilla=hauskaa tulee
#29
Team Associated / Vs: Asso SC10?
03.04.09 - klo: 21.57
takana on tappi ja edessä laakerit vanteessa,samanlainen systeemi kuin b4:ssa
#30
tuo punainen on todellisuudessa paaljon kirkkaampi,ja ihan ite maalasin.