No on tämäkin
. Ennen porukka osti modaus osia, että sai tuosta xl mallin ja nyt porukka taitaa ruveta hommaamaan osia, että saa pienennettyä autoansa
. En oikein ymmärrä miksi tuosta perus fluxin valmistuksesta täytyi luopua.


Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen
Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.
Näytä viestit valikkoLainaus käyttäjältä: jon.lindgren - 28.12.15 - klo: 18.12
Missä mallissa on kiinteä sensorin johto?
Että tietää varoa...
Lainaus käyttäjältä: karg - 29.08.15 - klo: 13.45
Minkähänlainen seinälaturi sopis tän radion kanssa? Meikällä on tallissa joku Futaba-laturi, mutta sen pistoke on liian iso T4PX:n latausjakkiin.
Lainaus käyttäjältä: JUkka-san - 17.08.15 - klo: 19.48
Esimerkiksi Vantaan M8e-PM -kisoissa olisi tullut muutama keskeytys vähemmän ilman liittimiä moottorin ja noparin välissä. Deans-liittimet ovat aiheuttaneet todella monta keskeytystä tämän kesän sähkökasikrosseissa.
Lainaus käyttäjältä: jon.lindgren - 17.08.15 - klo: 09.53
Löysä liitin kuumenee koska liitospinta on pieni ja lämpö sulattaa juotoksen. Nähty ja koettu, ei tarvitse kokeilla enää. Teoriakin tukee tätä mutta siitä ei näissä keskusteluissa ole ennenkään välitetty
Lainaus käyttäjältä: topcat - 16.08.15 - klo: 20.38
Ei mitään jatkoja ja ylimääräisiä liittimiä. Jokainen liitin on aina mahdollinen häiriötekijä. Kolvaat noparilta suoraan johdot moottorille ilman ainuttakaan liitintä. Paksummillakin johdoilla homma hoituu 60-100w kolvilla joita saa alle kympillä. Kunnollinen lämpötilasäädettävä juotosasema on toki parempi, mutta kyllä noilla halvoillakin pärjää. Niitä vaan ei kannata pitää kovin kauaa päällä yhtäjaksoisesti, muuten lämpötila karkaa turhan korkeaksi ja laite lakkaa toimimasta.