Liitteenä tulokset.
Kiitokset kaikille osallistujille ja järjestelyihin osallistuneile!
Kiitokset kaikille osallistujille ja järjestelyihin osallistuneile!
Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen
Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.
Näytä viestit valikkoLainaus käyttäjältä: simonix - 14.11.22 - klo: 07.02
Saako ilmoittautuneiden listan näkyviin?
Lainaus käyttäjältä: oldfart - 28.01.19 - klo: 09.59
TamUA kyselee lopputuloksia. Tuollahan ei taida löytyä kuin finaalien tulokset, ei lopputuloksia.
Lainaus käyttäjältä: -Petsku- - 25.01.19 - klo: 16.25
Hmmm.... vaikka asia onkin ihan selkeä niin missään ei ole ilmoitettu, että sunnuntain kisa on peruttu. Näin kisaan ilmoittautuneena ei järjestävän seuran kilpailijana olisi ihan mukava saada virallinen varmistus asiaan.
Lainaus käyttäjältä: Zakko - 24.01.19 - klo: 14.27
Jätetäänkö kilpailun jälkeen profiili paikalleen? Ajattelin jäädä treenaamaan sunnuntaiksi jos saa samaa rataa ajaa. Saisi kerrankin testata pitävällä radalla.
Lainaus käyttäjältä: Teemu Saarinen - 20.08.14 - klo: 16.05
...
Lainaus käyttäjältä: Isosuo - 14.12.09 - klo: 00.00
jostain kun löytäisi vielä nuo alumiinisten laakeripesien varaosanumerot... ja samalla tietty ton kannen, missä on kohoumat alumiinisia laakeripesiä varten. Olisiko tietoa niistä?
Lainaus käyttäjältä: Isosuo - 13.12.09 - klo: 14.33
On hieman vanha topic, mutta varmasti käytin hakua ja löysin sen sopivimman kysymykselleni
Minulla on (tietääkseni) kaksi kappaletta Tamiya TRF 415 msx -autoa.
Niissä on keskenään erilaiset spurriakselit (en tiedä tämäm akselin oikeaa nimeä).
Akselin paikoillaan pitävä kansi on myöskin keskenään erilainen - toinen on tasainen, ja toisessa kohoumat. Toinen akseli vaatii tällaisen kohoumalla varustetun kannen, ja toinen taas vaatii tasaisen.
Akselit ovat eri mittaiset. Kummassakaan ei ole keskionewaytä, molemmat ovat kiinteät - mutta erilaisin rattain varustettu (muoviset vs. alumiini).
Ilmeisesti tuo alumiininen kiinteä ratas on vanhaa tuotantoa, sitä ei enää valmisteta.
Nyt kaipaisin ko. auton asiantuntijoilta selitystä näiden akseleiden eroille. Onko ne molemmat tosiaan alkuperäisiä msx -akseleita? Onko toinen kenties jokin upgrade, tai uudemman erän osia?
Tarkoitus oli vaihtaa tuo kulunut yhtenäinen alumiiniratas muovisiin, koska alumiinisen valmistus on tosiaan lopetettu. Mitä osia tarvitsen vaihtoon? Tarvitseeko minun löytää jostakin kokonaan uusi lyhyempi akseli, uusi kansi kohoumilla, alumiiniset laakeripesät?
Neuvoja ja ehdotuksia kaivataan. Älä vastaa, jos vastauksesi on "kato vattu googlesta".
Lainaus käyttäjältä: "AssoPoika"Hei Haloo OUA :!:
Löytyykö TSS-10-luokkaan yhtä kuljettajaa?
Taitaa muuten jäädä "turha" kilpailu ajamatta.
Kansallisia kilpailuja löytyy lähempääkin.
Lainaus käyttäjältä: "jesse1010"panu.V joo kyllä voisin tulla käymään.. Mihin siine? tuunko vaan siihen ylä aulaan ja sit oottelen siinä.
Lainaus käyttäjältä: "Juhana"Kertokaas hyvä perus-setup jolla auton saa toimimaan O-W:n kanssa