Hyviltähän sun suunnitelmat näyttävät. Runkoon kannattaa laittaa ainakin yksi poikittaisputki tukemaan pitkiä edestä taakse kulkevia putkia. Tämä sekä pohjan putkien välille että sivuille. Piirtelin aikani kuluksi cadikuvan laittamies mittojen mukaan. Näyttääkö toi yhtään siltä miten sen tarkotit vai ymmärsinkö aivan väärin?

Sitten noista perän tukivarsista.. Tuolla totetuksella joudut laittamaan vetoakselit, joiden pituus muuttuu jouston mukaan, muuten tuo ei toimi. Sellaiset sitten taas saattavat olla vaikeat tehdä. Valmiita Bajan tms vetoakseleita tuskin kannattaa ostaa vaikka ne saisikin siihen sopimaan (itse en ainakaan ostaisi). Kun käyttää paljon valmiita eri autojen osia niin projektin hinta nousee nopeasti ja pian onkin sama tekeekö auton itse vai ostaako samantien valmiin merkkiauton. Toinen tapa olisi tehdä kiinteät akselit joihin hitsaisi murrosnivelet molempiin päihin. Halvat murrosnivelet saisi, kuten usa-1 aikaisemmin mainitsi, auton ohjauspyörän akselista. Kuulemani mukaan varsinkin k10 koppasessa Nissan Micrassa, eli siinä vanhemmassa, olisi varsin pienen kokoiset nivelet. Tällöin tukivarsien toteutusta pitäisi muuttaa sen verran, että ne olisi saranoitu molemmista päistään pystysuunnassa samalle linjalle kuin vetonivelen taitekohta on. Myös piirtämäsi pyöränkulmien säätömahdollisuus olisi jätettävä tekemättä, sillä tukivarsien tulee olla yhtä pitkät vetoakselin kanssa.
Sitten noista perän tukivarsista.. Tuolla totetuksella joudut laittamaan vetoakselit, joiden pituus muuttuu jouston mukaan, muuten tuo ei toimi. Sellaiset sitten taas saattavat olla vaikeat tehdä. Valmiita Bajan tms vetoakseleita tuskin kannattaa ostaa vaikka ne saisikin siihen sopimaan (itse en ainakaan ostaisi). Kun käyttää paljon valmiita eri autojen osia niin projektin hinta nousee nopeasti ja pian onkin sama tekeekö auton itse vai ostaako samantien valmiin merkkiauton. Toinen tapa olisi tehdä kiinteät akselit joihin hitsaisi murrosnivelet molempiin päihin. Halvat murrosnivelet saisi, kuten usa-1 aikaisemmin mainitsi, auton ohjauspyörän akselista. Kuulemani mukaan varsinkin k10 koppasessa Nissan Micrassa, eli siinä vanhemmassa, olisi varsin pienen kokoiset nivelet. Tällöin tukivarsien toteutusta pitäisi muuttaa sen verran, että ne olisi saranoitu molemmista päistään pystysuunnassa samalle linjalle kuin vetonivelen taitekohta on. Myös piirtämäsi pyöränkulmien säätömahdollisuus olisi jätettävä tekemättä, sillä tukivarsien tulee olla yhtä pitkät vetoakselin kanssa.