Onkos tuo laakeripukin kiinnitys se lopullinen ratkaisu?
Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen
Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.
Näytä viestit valikkoLainaus käyttäjältä: Karvis - 02.05.10 - klo: 14.04Vaihda neulan O renkaat.
Mistä johtuu että seosruuvi pyörii omikseen? Pukilla kun kaasuttelee niin ruuvi pyörii aika nopeasti parikin kierrosta auki
Mistä vikaa kannattaisi lähteä etsimään?
Ja auto on CEN GSR 5.0
Lainaus käyttäjältä: Allu Apina - 28.02.10 - klo: 16.09Kannattaa välttää tasakaasua.
Minä varmaan ajan Slayerin näin sisään
1.- 2. Tankki tyhjäkäyntiä.
3.- 4. Tankkia kävely vauhtia.
5.- 8. Tankkia perusnopeus.
8.- 10. Sitten ajetaan talla pohjassa. :mrgreen:
Lainaus käyttäjältä: saku123 - 22.01.10 - klo: 21.20http://www.youtube.com/watch?v=ma2_CghxiUk Tuossa on hyvä ohje moottorin säätöön.
Tai voisiko joku olla niin ystävällinen, että ottaisi kuvan tuosta gxr18 moottorin säätöohjeesta suomenkielisenä?
Lainaus käyttäjältä: warhead - 10.01.10 - klo: 16.46Sulla on servojen liittimet väärin, vaihda liittimien paikkaa vastaanottimessa. Tuo katkonaisesti kääntyminen voi johtua huonoista servoista tai tyhjästä vastarinakusta.
Mitä pitäisi tehdä kun auton servot ei oikein haluu toimii, auto on atomic warhead. Kun autosta laittaa virrat päälle niin etu servosta, kuuluu hirmuinen rutina ja kääntyy silleen katkonaisesti. ja sitten kaasu servo kun kääntää ohjaimesta vaikka oikeelle niin kaasu ottaa komennon vastaan ja liikkuu kaasu servo kääntämis napukasta.
Lainaus käyttäjältä: juska - 09.01.10 - klo: 10.12Oikeastaan kun luetaan kunnolla viestit läpi huomataan ettei kukaan näin väitäkkään.
Ihan sama mutta, HOKE on kuitenkin oikeessa tuon tyhjäkäynnin suhteen!!
Ei seosruuvilla mitään tyhjäkäynti kierroksia säädetä.
Lainaus käyttäjältä: Äpärä - 08.01.10 - klo: 22.18Ei mullakaan kaikki uudetkaan tulpat hehku kokonaan.
TheArskan viestiin viitaten: Ei mulla ainakaan oo ikinä tulppien ylin kierukka hehkunu, kokeiltu on kahdella eri hehkulla. Mitäs mitäs??
Lainaus käyttäjältä: Kakkutukka - 05.01.10 - klo: 15.56Yhtälailla se toimii onko märkä vai ei.Lainaus käyttäjältä: vilzuh - 05.01.10 - klo: 15.53Niin?
mitä jos avaisit vielä kerran sen vetokäynnistimen ja kiertäisit muutaman kerran narua siihen ympärille?
Nyt todettiin kyllä että annetaan kuivua huomiseen ja sitten katsotaan.
Lainaus käyttäjältä: Kakkutukka - 02.01.10 - klo: 20.03Nuo niitit tuo varmaan edes pitoa, ja aikamoinen homma jos meinaa viilalla jtn niittien päitä lyhentää.Lainaus käyttäjältä: Hpi_savage - 02.01.10 - klo: 16.28
no siitä en tiiä... en oo kokeillu:)
Joo, tuli sellanen ongelma että se tasapainotus, kun DRX löytyy, niin siinä vielä sellainen, että mahtuuko renkaat varmasti pyörimään? Suosiolla niitit ja lyhentää?
Lainaus käyttäjältä: maironi - 02.01.10 - klo: 23.09Sun pitää ostaa niin paljon kaikkea ja osan joutuu tekemään itse. Varmaankin tartteet pidemmän pohjalevyn joka maksaa jo sen 90e ja siihen päälle iskarit,renkaat,tukivarret yms.Lainaus käyttäjältä: Antti M - 02.01.10 - klo: 23.07oikeastikko? miten se voi olla noin kallistaLainaaai ei muka 90 riitä
No ei todellakaa riitä...
Lainaus käyttäjältä: rc_lazer - 30.12.09 - klo: 00.52Etkö voisi kytkeä nopeuden säätimen johtoja moottoriin? Laita liittimet motin ja noparin välille, että saa irtikin sitten.
mistä saisi moottori johdot kun sain moottorin jossa ei ollut johtoja niiin mistä saisin johdot siihen moottoriin että voisin kytkeä sen autoon?
Lainaus käyttäjältä: rc_lazer - 30.12.09 - klo: 01.08Nopariin käy perjaatteessa mitkä tahansa liittimet. Noparin johdot voi juottaakin moottoriin suoraan jos tahtoo. Tarvitset vielä vastariisi sopivan liittimen joka on nopareissa valmiina(kai?) Sopivia liittimiä saat rc-kaupoista.
mutta mitäs saan sen pään joka työnnetään nopariin tai sinne jonnekkin?
Lainaus käyttäjältä: rc_lazer - 30.12.09 - klo: 00.54Johtoa voi ottaa jostain vanhoista sähkötavaroista yms, kunhan on tarpeeksi paksua.
ongelma on että mistä ostan ne johdot
Lainaus käyttäjältä: vilzuh - 28.12.09 - klo: 18.32Ei vissiin kannattas pistää sopimaan?
onhan se!
...
ei vaan sovi suoraan mikään mihinkään ;D
piuhat palaa puhki
startterin kumi ei osu vauhtipyörään...
niin voihan sekin vaikuttaa, että hehkutin on puolillaan virtaa...
Lainaus käyttäjältä: Hpi_savage - 29.12.09 - klo: 12.32Ota vaan pois sukkaa jos käy liian kuumana. Ja sitten ilmeisesti paineletkuun saattaa jähmettyä polttoainetta pakkasessa, joka saattaa johtaa siihen että kone käy laihemmalla sitä mukaa kun tankki tyhjenee.
Voisko joku vastata pikaisesti tuohon mun kysymykseen kun asialla olisi kiire
Lainaus käyttäjältä: Kakkutukka - 27.12.09 - klo: 12.38Ei se auto hajoa vaikka ei menis hyppy niin kuin pitäisi. Tuon kaasunkäytön oppii kyllä ajamalla.
Mjoo. Meillä täällä savossa on tätä lunta, ja itsekin nyt innostuin rataa tekemään. Joten, kertokaas millainen olisi hyvä rata, ja autona on DRX. Kannattaako aloittelijalle tavallista hyppyriä vai tällaista:
__
/ \
Eli siis missä on alastulokin jos hyppy jääkin lyhyeksi. Ja vinkkejä jos kertoisitte millaisen radan, millä kaasulla jne pitäisi ajaa sitä rataa.