Turussa ollaan sen verran hyvin tehty hommia, että rata on ajokunnossa tulevana viikonloppuna ellei säätilanne radan kuntoa muuta. Varmistetaan vielä loppuviikosta radan tilanne.
Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen
Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.
Näytä viestit valikkoLainaus käyttäjältä: calicha92 - 02.06.13 - klo: 19.35Lainaus käyttäjältä: duda - 02.06.13 - klo: 10.36Lainaus käyttäjältä: calicha92 - 02.06.13 - klo: 08.46LainaaLaatu maksaa aina ;). Tuon kitin omistajana voin todellakin sitä suositella mm. leveämmän pohjan --> enemmän tilaa korin sisäpuolella (mahtuu johdot ja sähköt paremmin) ja paremman ajettavuuden takia. Niin ja onhan se hienomman näköinen kun on värikkäämmät vetarit ja pukki.
Mistä olet kitin hommannut? Käykö yellow editionin koppa tuon pohjan kanssa?
pitäis pian jostain toi konvesio hommata
The100 ;). Jos ei oo se uusi leveä koppa, niin ei käy. Polttiskoppa on aivan sama kuin sähköauton koppa kunhan muistaa olla leikkaamatta liikaa reikiä.
JQB-299 yellow edition kitti. alkuvuodesta ostettu. onko tossa nyt sitten leveä vai kapea koppa?
Lainaus käyttäjältä: calicha92 - 02.06.13 - klo: 08.46LainaaLaatu maksaa aina ;). Tuon kitin omistajana voin todellakin sitä suositella mm. leveämmän pohjan --> enemmän tilaa korin sisäpuolella (mahtuu johdot ja sähköt paremmin) ja paremman ajettavuuden takia. Niin ja onhan se hienomman näköinen kun on värikkäämmät vetarit ja pukki.
Mistä olet kitin hommannut? Käykö yellow editionin koppa tuon pohjan kanssa?
pitäis pian jostain toi konvesio hommata
Lainaus käyttäjältä: Roko - 31.05.13 - klo: 15.08
Onpas suolaisen hintainen verrattuna tekno rc:n versioon, joka maksoi 99.90 usd amainilla. Mutta ehkä se on erotuksen verran parempi
Lainaus käyttäjältä: *Wimmu* - 28.08.12 - klo: 17.08
On pakko ihmetellä missä kaikki M8e kuskit ovat jotka tuossa aikaa sitten kaipailivat kisoja???
Nyt kun on kisat niin jo ovat tainneet M8e kuskit autoineen lentää muuttolintujen kanssa etelään.
Lainaus käyttäjältä: ajv - 11.08.12 - klo: 23.15
Niin isolla kun laturi pystyy. Mikään tavallinen rc-autojen laturi tuskin 250A tai suuremmalla virralla purkamaan, yleensä purkavat muutamalla amppeerilla.
Lainaus käyttäjältä: micsa.fi - 11.08.12 - klo: 00.00
Onko kenelläkään kokemuksia SkyRC:n latureista ja erityisesti uudehkosta mallista Quattro B6AC? Tuo on yksi harvoja 4-kanavaisia latureita, jossa on integroitu virtalähde.
http://www.skyrc.com/index.php?route=product/product&path=20&product_id=124
Hakusessa on 2-4 kanavainen laturi, josta saisi vähintään 50W per kanava. Haluaisin nimenomaan verkkovirtaa kelpuuttavan laturin, joka rajaa tarjonnan hyvin suppeaksi. Nykyinen Graupner Utramat 16 on hyvä, mutta ei riitä kahden kisa-auton akkujen lataukseen. Graupnerilta löytyy kaksikanavaisia Ultra Duo Plus -malleja joista ainakin Ultra Duo Plus 60 sisältää integroidun powerin, mutta noissa on hintaa 300€+.
Lainaus käyttäjältä: Kalle - 10.08.12 - klo: 21.33
http://db.tt/Mt3838Eg
Ens vkolla pääsee testaa
Lainaus käyttäjältä: lassii - 09.08.12 - klo: 14.14
Outo sääntö. Eihän tankki oo mitenkään liian iso kumminkaan. Sais sitte järjestäjä jakaa tankit ja oikeen mittaset letkut.
Lainaus käyttäjältä: uijui - 06.08.12 - klo: 15.35
No hieman hölmöä ajella 400km jos matka katkeaa johonkin typerään juttuun heti kärkeensä....vaakakuppia kääntelen Kiimingin ja tämän välillä
Lainaus käyttäjältä: lassii - 04.08.12 - klo: 11.08Lainaus käyttäjältä: vili100 - 04.08.12 - klo: 10.50
uudet patterit on hehku osassa ja auto on uus ni uskois et tulppaki mut täytyy sit hakea toinen. onko se käynnistys niin et hehku laitetaan tulppaa kii ja pysyy itellää ja sit pakari tukkoo ja kaasua pitää säätimestä ja armotonta vetoa? kiitos kaikille jotka vastaa!(opetteluahan tää tuntuu olevan alkuu)
Ei tartte kaasutella välttämättä. Idea on että tukit putken pään siks aikaa että polttoaine menee kaasarille asti. Tuntus vähä et on kone jo niin kastunu ettei auta ku nykiä ilman hehkua jonkin aikaa. Käyt ostaa starttiboksin nii ei tartte nykiä
Lainaus käyttäjältä: vili100 - 04.08.12 - klo: 08.51
oikein paljo kiitoksia sulle vastauksesta ja tarkoitus olisi tulla katsomaan paikan päälle. sellainen vielä et mitä vaaditaan että jyrkkälä radalla voi käydä ajaa? onko joku maksu vai jäseneksi liittyminen? ja paljoko sellainen olisi?
Lainaus käyttäjältä: andetee - 23.07.12 - klo: 16.27Lainaus käyttäjältä: GT Warrior - 23.07.12 - klo: 11.24
Kannattais kuitenkin tulla, koska ei se homma nyt sinänsä sen ihmeellisempää ole, ajaminen radalla vaan paljon kivempaa kuin jossain takapihalla tai hiekkakuopalla. Tai ainakin vaihtelua siihen.
+1
Alussa se voi tuntua vaikealta ja tyhmältä, kun pitää pysyä viivojen välissä ja ei voi päästää menemään kaasu pohjassa, mutta jo muutaman kierroksen jälkeen se pihasuttaus voikin tuntua haasteettomalta
Nimim. 3 vuotta sitten hurahdin uudelleen ja en ole pihasuttaillut muistaakseni kertaakaan autojen koeponnistuksen lisäksi.