Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

valikko

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit valikko

Viestit - pnyman

#1
Polttisautot / Kyosho Inferno MP
27.07.04 - klo: 21.11
Yep, juuri tuommonen mulla on nyt :)
#2
Polttisautot / Kyosho Inferno MP
26.07.04 - klo: 22.33
En ole. Tilasin uudet kardaanit Kärkkäisen kautta.
#3
Polttisautot / Kyosho Inferno MP
16.06.04 - klo: 17.24
Tämä aihe kuuluu kyllä ostetaan-osastoon (ja sielläkin on ilmoitus) mutta kysyn myös täällä, elikkä...

MP5:ssa meni taka kardaani poikki (keski- ja takadiffien välissä oleva
akseli).  Se on n. 104mm pitkä. Onko kenellä sopivaa?
Voisin myös ostaa etukardaani, se on n. 87mm pitkä.
#4
Polttisautot / pitääkö vaihtaa laakeria?
17.05.04 - klo: 22.30
Ja manuaalissa suositellaan muuten 10% nitroa ja minimi 18% öljyä, siksi lisään hieman rissaa koska Coolpowerissa on 17%. Semmosta käytän ja hyvin kulkee!
#5
Polttisautot / pitääkö vaihtaa laakeria?
17.05.04 - klo: 21.58
Nonnii... etulaakeri oli aivan loppu ja se on nyt vaihdettu. Kokeilin myös uutta tulppaa, Novarossi C6-S ja nyt käy kuin kello. Isolaakeri oli ihan ok. Ostin 6:lla eurolla/kpl kaksi kumitiivistettyä 607 C3 joista otin yhden tiivisteen pois. Kierrosraja on 22.000 mutta erittäin hyvin se on kestänyt melkein litran jo :)
Saan myös pian SKF:n laakerit jotka kestää 40.000 rpm, ja vielä halvemmalla, 3.60e / kpl.

On heino fiilis kun kaikki toimii taas :))
#6
Polttisautot / pitääkö vaihtaa laakeria?
14.05.04 - klo: 20.06
Minulla on MP5 O.S RG:llä. Noin 6 litraa on mennyt motin läpi.
Huomasin että kiertokanki liikkuu melkein millimetrin sisään/ulos ja myös ylös/alaspäin. On ollut tosi vaikea säätää, tyhjäkäynti erittäin laihalle muuten sammuu heti kun ottaa hehkut pois. Tai sitten sammuu kiihdyttäessä. Joskus se on käynyt koko tankin mutta sitten alkaa sama ruuvausrumba uudestaan, vaikka neulat eivät ole liikkuneet.

Alussa kaikki oli ok, muttä kerran se kävi tosi kuumana jostain syystä ja sen jälkeen ongelmat tuli.

Olen käyttänyt 10% Coolpoweria johon olen lisännyt hieman rissaa.

Tulppia olen käyttänyt OS#8 ja A5 ja ne eivät kestä enää yhtä hyvin kuin ennen.