Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

valikko

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit valikko

Viestit - KyoshoForumJyväskylä

#1
Lainaus käyttäjältä: InfernoGT - 09.09.10 - klo: 23.27
Lainaus käyttäjältä: Ile__ - 07.09.10 - klo: 09.50

Tämä koskee etenkin vanhempia GXR28-koneita 14x24x6 laakerilla olevia. Uudemmissa GXR28SG-koneissa on päivitetty takalaakeri isompaan 14x25,4x6 (saman kokoiseen kuin muissakin markkinoilla olevissa koneissa).

Tuon on täytynyt olla "lennossa" tehty muutos sg:hen, koska mun sg:ssä oli sama 24 kuin vanhassakin..


Eli tuosta 28sg -moottorista on tosiaan tullut v2 -malli markkinoille. Uusittu lohko ja takalaakareri. Mitään muuta eroa tuossa uudessa ei ole.

Vanhempi sg tulee todennäköisesti jäämään pois ja uuden tuotannon autoihin tullaan jatkossa laittamaan tämä uusi sg v2 -moottori. Kyseessä siis ei ole vauhdissa tehty muutos vaan kokonaan uusi moottori joka löytyy jatkossa varaosanumerolla 01.74026B
#2
Kyosho / Vs: inferno ve
23.02.10 - klo: 18.10
Tuo on sellainen laite, että ohjeita ei tarvitse. Mukana tulee joku "dear customer" lappu, jolla ei käytännössä tee mitään.

Käytännössä tuo säätäminen tapahtuu niin, että vastarista noparin piuha irti ja kytkee sen korttiin. Virta päälle nopariin ja eikun säätämään. Valikot on yksinkertaiset ja jos jotain menee pieleen niin säätimen voi myös resetoida tuolla kortilla.

*Teemu

EDIT: typoja
#3
Kyosho / Vs: inferno ve
23.02.10 - klo: 18.01
Lainaus käyttäjältä: jekku - 23.02.10 - klo: 16.52
Voiko muuten tuota jarrun tehoa mitenkään säätää noparista?

Säätimen ohjelmointiin tarvitset orionin ohjelmointikortin (tuotenumero: 65026).

Saa säädettyä mm. auton kiihtyvyyden(vakiona rajoitettu 70% tai 80%) ja huippunopeuden sekä jarrutustehon ja viiveen.

*Teemu
#4
Kyosho / Vs: Ultima SC (Short Course) 2WD
21.02.10 - klo: 17.52
Lainaus käyttäjältä: InfernoGT - 21.02.10 - klo: 15.44
Jenkeistä tuota jo saakin   :kiss:

Ja tästä taas päästään aasinsillalla siihen, että jos kaikki tilataan ulkomailta niin Suomessa ei ole kohta yhtään paikkaa mistä sais varaosia yms. Mut joo offtopic.

*Teemu
#5
Kyosho / Vs: Ultima SC (Short Course) 2WD
21.02.10 - klo: 15.05
Juuri tulleen tiedon mukaan Ultima SC10 tulee myymälöihin todennäköisesti vasta 19. päivä maaliskuuta. Harmi juttu kun henk.koht. tuota odotan aika paljon, mutta joku viisaampi on joskus sanonut, että hyvää kannattaa odottaa.

*Teemu
#6
Kyosho / Vs: inferno ve
20.02.10 - klo: 10.08
Lainaus käyttäjältä: Raisu - 19.02.10 - klo: 22.53
Mites muilla, onko tuo pakittaminen kuin olisi "käsijarru" päällä, niinkuin siirapissa pakittaisi, ei rullaa lainkaan?
Ei näissä muissa vehkeissä moista ole huomannut :shock:


Eikös autolla ajeta eteenpäin ;)

muistelisin, että nopeudensäätimen pakki on ohjelmoitu noin 60% tehoille. Vaikuttaa varmasti asiaan. Ja onhan se mukava, että auto ei lähde ihan miljoonaa taaksepäin kun vähän hipaisee kaasuun.
#7
Kyosho / Vs: Kyosho Ultima DB
20.02.10 - klo: 10.02
Tämän hetken tietojen mukaan Ultima DB olisi myymälöissä toukokuun puolivälissä ja hintaa tämän hetken tiedon mukaan olisi 219 euroa. Katsotaan miten lähelle pitää paikkaansa tiedot, mutta näillä mennään tällä hetkellä.
#8
Kyosho / Vs: Kyosho Ultima DB
17.02.10 - klo: 19.58
Lainaus käyttäjältä: Mika R - 17.02.10 - klo: 06.15
kiitos korjauksesta! oletukseni oli siis väärä, sori

eipä tuota anteeksi tarvitse pyydellä. Pääasia, että autot tulevat. Ainakin täällä jkl:ssä kovasti odotellaan :tongue:
#9
Kyosho / Vs: Kyosho Ultima DB
16.02.10 - klo: 23.00
Ei tule samaan aikaan SC10:n kanssa. Ultima DB tulee euroopan markkinoille vasta myöhemmin keväällä. Ultima SC10 sen sijaan on myymälöissä ensi viikolla.