Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

inferno ve/mp9e

Aloittaja infernooo, 12.12.09 - klo: 18.32

jekku

Pakilla muuten tuo moottorijarru on todella raju (pysähtyy kuin seinään) ja eteenpäin ajettaessa rullaa jonkin matkaa kun ei käytä jarrua.
Voiko muuten tuota jarrun tehoa mitenkään säätää noparista?
Kyosho Inferno 777 World Champion Team Edition Orion Wasp CRF .21 | Kyosho Inferno 777 Special 1 edition "e"  MMM V3 | Futaba 2PL 2.4Ghz | Futaba 3PM MX 2.4Ghz | Hitec |

KyoshoForumJyväskylä

Lainaus käyttäjältä: jekku - 23.02.10 - klo: 16.52
Voiko muuten tuota jarrun tehoa mitenkään säätää noparista?

Säätimen ohjelmointiin tarvitset orionin ohjelmointikortin (tuotenumero: 65026).

Saa säädettyä mm. auton kiihtyvyyden(vakiona rajoitettu 70% tai 80%) ja huippunopeuden sekä jarrutustehon ja viiveen.

*Teemu

jekku

Lainaus käyttäjältä: KyoshoForumJyväskylä - 23.02.10 - klo: 18.01
Lainaus käyttäjältä: jekku - 23.02.10 - klo: 16.52
Voiko muuten tuota jarrun tehoa mitenkään säätää noparista?

Säätimen ohjelmointiin tarvitset orionin ohjelmointikortin (tuotenumero: 65026).

Saa säädettyä mm. auton kiihtyvyyden(vakiona rajoitettu 70% tai 80%) ja huippunopeuden sekä jarrutustehon ja viiveen.

*Teemu

Tuohan olisi pätevä laite.Tuleeko Suomenkieliset käyttöohjeet ja tarvittavat johdot mukana?Hinta ei ainakaan ole paha.
Kyosho Inferno 777 World Champion Team Edition Orion Wasp CRF .21 | Kyosho Inferno 777 Special 1 edition "e"  MMM V3 | Futaba 2PL 2.4Ghz | Futaba 3PM MX 2.4Ghz | Hitec |

KyoshoForumJyväskylä

#63
Tuo on sellainen laite, että ohjeita ei tarvitse. Mukana tulee joku "dear customer" lappu, jolla ei käytännössä tee mitään.

Käytännössä tuo säätäminen tapahtuu niin, että vastarista noparin piuha irti ja kytkee sen korttiin. Virta päälle nopariin ja eikun säätämään. Valikot on yksinkertaiset ja jos jotain menee pieleen niin säätimen voi myös resetoida tuolla kortilla.

*Teemu

EDIT: typoja

jekku

Tuohan on sitten pakko-ostos.
Kyosho Inferno 777 World Champion Team Edition Orion Wasp CRF .21 | Kyosho Inferno 777 Special 1 edition "e"  MMM V3 | Futaba 2PL 2.4Ghz | Futaba 3PM MX 2.4Ghz | Hitec |

Mika R

Inferno gte taas piirun verran lähempänä koeajoa..


Mika R

Vastaavaa GTE projektia japanista


Ile__

Siistin näköistä menoa :grin:
Taitaa olla ST-R ollut lähtökohtana iskareista, iskaritorneista, runkojäykkäreistä, pohjalevystä ja vanttiruuveista pääteltynä. Voin toki olla väärässäkin :roll:
Kyosho Inferno  VE  Race Spec

Mika R

#68
Eiks ooki! Epäilijöistä (?) huolimatta noilla saatais/saadaan vielä hyvät kapinat  :cool:  :grin:

Katselin muuten vähän samaa, tosin tolla ukolla on myös monta "aitoa" GT2:ta. Ja tosiaan siis siinä mielessä ei ole tehty VE pohjalle kuten tämä omani - aivan oikein. Mutta hyvin lähelle joten tosta näkee mitä on tulossa täältäkin suunnalta...  :cool:

Kyosho Pro Shopissa on muuten yksi täydellinen ST-R kit 400€ laatikossa, siitä sais upean GT2:en kuten tuossa videolla, kori vaan ja katurenkaat sekä vaihde tai harjaton setti....

Mika R

Vanteet maalattuina ja lamput keulassa


jekku

Lainaus käyttäjältä: Mika R - 26.02.10 - klo: 18.36
Vanteet maalattuina ja lamput keulassa



Nyt näyttää Punaiselta  :cool: Tuossa ekassa postauksessa oli varmaan valaistusta liikaa..aattelin että on lakka jotenkin mennyt himmeäksi,mutta punainenhan tuo on ja Hieno!
Tuollaisen vois joskus koittaa rakentaa ja ajamassakin vois käydä Kuopion mikroautoradalla...
Kyosho Inferno 777 World Champion Team Edition Orion Wasp CRF .21 | Kyosho Inferno 777 Special 1 edition "e"  MMM V3 | Futaba 2PL 2.4Ghz | Futaba 3PM MX 2.4Ghz | Hitec |

Mika R

Kiitos! Joo se oli huono kamera ja valaistus.. näistä tuli parempia kuvia.

Mika R

tässä vielä tämän sähköauton kokoeroa vertauksena 1/10 autoon


Mika R

Tollaset tarttu Pro Shopin tarjoushyllystä


jekku

Tänään vaihtui ko. palikat autoon.Klappi ohjauksessa väheni melkoisesti.
Kyosho Inferno 777 World Champion Team Edition Orion Wasp CRF .21 | Kyosho Inferno 777 Special 1 edition "e"  MMM V3 | Futaba 2PL 2.4Ghz | Futaba 3PM MX 2.4Ghz | Hitec |

Mika R

#75
RC monsterissa on mielenkiintoisia ratkaisuja BL vehkeisiin.

Tämä "keskidiffi" slipperillä voisi olla aika mainio. Sieltä löytyy myös pinjoni adapteria vaihteita varten, tosin out of stock.


Mika R

#76
V (tai ainakin melkein..)  :grin:



Jekku, näyttää hyvältä  :smiley:

jekku

Lainaus käyttäjältä: Mika R - 27.02.10 - klo: 11.43
Tollaset tarttu Pro Shopin tarjoushyllystä



Oot Mika päivittänyt näköjään servosaverinkin  :wink: laakeroitu varmaan?
Kyosho Inferno 777 World Champion Team Edition Orion Wasp CRF .21 | Kyosho Inferno 777 Special 1 edition "e"  MMM V3 | Futaba 2PL 2.4Ghz | Futaba 3PM MX 2.4Ghz | Hitec |

Mika R

Tarkka huomio, olen joo  :grin:

Mika R

#79
Svenssoneitten harjaton Inferno GT http://www.youtube.com/watch?v=W7bIo5Sz1rA

Aikalailla samaa dataa kuin meikäläiselläkin, luulisin, tosin moottori ei ole aivan sama.

Tekniska data, efter modifiering:
Borstlöst konverteringskit med bl a motorfäste (01.IFW451)
Motor: Team Orion Vortex 8 Race (artnr 07.28806)
Fartreglage: Team Orion Vortex 8 (artnr 07.65012)
Servo: Team Orion Vortex VDS-1409 (artnr 07.68002)
Ackar: Team Orion Rocket Pack LiPo 7,4V 4000mAh (artnr 07.14107)
Pinion: 13T, från Inferno VE (artnr 01.IF505.13)
Huvuddrev: 46T, växellådan utbytt mot mittdiff från Inferno 7.5
Drivaxel, fram: utbytt mot axel från Inferno ST som är lite längre (artnr 01.IS009)

Läs mer på bloggen: http://blog.kyosho.se/2009/12/projekt-elkonvertering-av-inferno-gt2.html

Ile__

Lainaus käyttäjältä: Ile__ - 10.02.10 - klo: 19.57
Lainaus käyttäjältä: jekku - 10.02.10 - klo: 17.41
Kyosho.fi:  http://www.kyosho.fi/modell_detaljer.aspx?ArtNr=01.30875&familj=FamInf7&BildLopNr=09

Olihan tuola sivullakin specsi boxissa
Lainaa550-storlek-2040kV

Se on todellisuudessa vähä päälle 2tonnin kv:lla.

Se 1500kv on "käännös" virhe.
(Kyoshon mainoksissa ja kuvastoissahan niitä riittää: esim.
polttisauto esitellään sähköautona ja päin vastoin)


Vielä tuohon kv-lukuun:
Näkyy tuossa MP9e:n kuvassa aika selvästä olevan 2050kv. Tuo on mun mielestä jo fakta kun on kerran koneeseen painettu :cool:
Mutasuojat on kyllä asialliset, tuommoset niiden pitää ollakkin.

Kyosho Inferno  VE  Race Spec

Mika R

Jep, ja täsmälleen sama pata on VE:ssä.

sjos

Kärkkäisellä käydessä piti hieman hiblailla..tätä ve:täkin.
Ihan asiallisesta vessalta vaikutti, yhtä pientä häiritsevää tekiää lukuunottamatta.
Ohjauksessa jumalatoin väljä jo uutena, mitä lie hienoisen piiskaus-session jälkeen.

Itse asiassa tais suurempi lotina olla tuossa acerman levyssä.

tiiä häntä.. mitä ihminen keksii..
son loppu ny.

Ile__

Muutama shimmiprikka oikeaan paikkaan jos välykset ohjauksessa häiritsee ja se on melkein hyvä.
Sitte häiritsee enää olematon kääntyvyys, jonka korjaa parissa minuutissa joko dremelillä tai terävällä puukolla. Sen jälkeen onkin jo hauska peli ajella :wink:
Se huono kääntyvyys on ominaisuus vanhoista Kyoshoista (ja edelleen GT/GT2:sista) joissa oli koiranluu vetarit edessäkin, jonka takia kääntyvyyttä on rajoitettu. Tuossa VE:ssä on nivelvetarit edessä, kuten monessa muussakin tämän päivän Kyoshossa...
Kyosho Inferno  VE  Race Spec

jekku

Lainaus käyttäjältä: sjos - 05.03.10 - klo: 20.33
Kärkkäisellä käydessä piti hieman hiblailla..tätä ve:täkin.
Ihan asiallisesta vessalta vaikutti, yhtä pientä häiritsevää tekiää lukuunottamatta.
Ohjauksessa jumalatoin väljä jo uutena, mitä lie hienoisen piiskaus-session jälkeen.

Itse asiassa tais suurempi lotina olla tuossa acerman levyssä.

tiiä häntä.. mitä ihminen keksii..

Suuri välyksen aiheuttaja on noissa alkuperäisissä valetuissa ohjauspaloissa.(laakeripesät horot) ja sen vuoksi laakerit siellä pääsee heilumaan.Jos alkuperäisiä mielii käyttää niin kannattaa laittaa ainakin laakerilukite pesiin.
Kyosho Inferno 777 World Champion Team Edition Orion Wasp CRF .21 | Kyosho Inferno 777 Special 1 edition "e"  MMM V3 | Futaba 2PL 2.4Ghz | Futaba 3PM MX 2.4Ghz | Hitec |

Mika R

GTE ja Ultima SC




infernooo

onko toi ultima 1:8 vai 1:10
ovat niin samankokoisia :huh:
inferno 7,5 us sports 2 Lazer zx5 ja mini z awd.

HuoH

O.S. Engines|Spektrum|Savöx|Sanwa|LRP|JQ-Products

jekku

Viikonloppuna meni kuhunkin diffiin 2kpl. lisää pikkurattaita ja öljyt meni 5k-7k-2k.
Tänään päivittyi servo Savöx:in 16kg digiservoon.

Diffin ristitappeja tuli tilattua liikaa,joten olisi 6kpl.pussi ylimääräisenä..
Kyosho Inferno 777 World Champion Team Edition Orion Wasp CRF .21 | Kyosho Inferno 777 Special 1 edition "e"  MMM V3 | Futaba 2PL 2.4Ghz | Futaba 3PM MX 2.4Ghz | Hitec |

Mika R

Lainaus käyttäjältä: infernooo - 09.03.10 - klo: 15.29
onko toi ultima 1:8 vai 1:10
ovat niin samankokoisia :huh:

Kyllä se lähempänä 1:8 on kooltaan, isoja autoja molemmat.