Legendaarisen Red Alert pelin
:D En kyllä huomaa ja kiitos nyt meni yöunet :mrgreen:
Tuijotan varmaan vielä aamullakin kys. kuvaa ja mietin et mitäs mitäs.

Tuijotan varmaan vielä aamullakin kys. kuvaa ja mietin et mitäs mitäs.
Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen
Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.
Näytä viestit valikkoLainaus käyttäjältä: *HOKE* - 06.05.10 - klo: 12.23
Mooaaminen ja savuttaminen ei sovi samaan lauseeseen.
Mikäli kone on niin piikillä että se mooaa ja sammuu kaasun pohjaan lyödessä niin sillon se ei voi käryttää.
Ja kerta tuo ongelma on ilmentynyt yhtäkkiä niin sillon vika on jossain muualla kuin säädöissä.
Tarkista ja mielellään myös vaihda polttoaineletkut.
Vaihda myös tulppa.
Ps: tuo että on pääneula tuonverran auki, ei sano yhtään... ei niin yhtään mitään.
Koneita ei säädetä laskemalla kierroksia. Jokainen kone kun on yksilöitä ja hommaan vaikuttaa polttoaineet jne niin paljon että puolen kierroksen ero pääneullassa ei ole vielä edes iso... sillon kun polttoaine on eri.
Lainaus käyttäjältä: CluBBaH - 06.05.10 - klo: 00.04
http://www.thatvideosite.com/video/damien_walters_parkour_will_blow_your_mind
Lainaus käyttäjältä: *HOKE* - 05.05.10 - klo: 14.29
Suuressa osassa kisapolttiksia on isommat iskarit kuin nuo.... eli ei nyt kovin kummosen kokoset... taitais tuo iskarin runko holahtaa hobaon iskarin sisään :p
Täys yks yhteen kopio hobaon hyper8 autosta noi C palat...
Ohjauspalat näköjään valetut... eli kuten muiden valmistajien RTR autoissa.
Tähänmennessä jokaisen polttiskrossarin heikoin kohta on valetut ohjauspalat.
Kannattaa tilata CNC ohjauspalat jo valmiiksi varalle.
Saattais hobaot istua suoraan paikalleen kun tosiaan C pala on suora kopio.
Lainaus käyttäjältä: TTKoo - 05.05.10 - klo: 09.31Lainaus käyttäjältä: HMS77 - 04.05.10 - klo: 12.38Lainaus käyttäjältä: trax.xas - 03.05.10 - klo: 22.55
aika hyvin suomi on aina ollutkin , kuhan ei ruotsi vain puuttuisi peliin
Ruotsi tuskin tuottaa hankaluuksia, jo 26 pelaajaa kieltäytyny peleistä, mm. Forsberg, Alfredsson, Modin, Huselius, Lundqvist.. tollasia pikkunimiä..
Niin kauan kuin ruotsilla on joukkueessa Hannu Hanhi, niin niillä ei ole mitään hätää....
Lainaus käyttäjältä: Hpi_savage - 05.05.10 - klo: 08.16
Mutta raha ei virtaa
Lainaus käyttäjältä: Setä - 04.05.10 - klo: 13.15
Tuon TEU-101BK:n jännitteenkesto on 7.2V kuudella kennolla ja kestää jatkuvaa virtaa (FET spec?) Forward 60A / Reverse 60A. Tuossa taitaa lisäksi olla seuraavat 5 säätimen asentoa: Full Fwd, Fwd, Neutral, Rev, Full Rev
Onko se nyt sitten niin, että noparin ostamiseksi menee, jos 7.4V LiPoilla meinaa ajaa? Muussa tapauksessa 7,2V NiMH akut tilaukseen.
Lähde: http://www.tamiyausa.com/pdf/manuals/45029ml.pdf
Ymmärrän mainiosti trax-xas:n kommentin harjattomien puolesta. Köyhän talon poikana olisi vain sääli heittää kertaalleen maksettua pois uuden tilalta. Lisäksi kun potentiaalisen käyttäjän kokemus on Nikko/Tomyn:n leluista, lienee tällä ajaminenkin alkuun vain on-off kaasuttelua.
Mikä on EPA?
Bazz:n kommentti pötköakuista huomioitu (kiitos). Jos siis haluaa vähän turvallisemmat koteloidut lipoakut, joutuu väkästelemään kiinnitysten kanssa.
Alkuperäiseen listaan olen ajatuksissani ostanut jo 85mm kynäjouset Ansmannilta. Josko niillä saisi tassut pysymään paremmin tontissa?