joo, sinne vaan. jääpähän p.... jauhanta täällä vähemmälle.
-Kapa
-Kapa
Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen
Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.
Näytä viestit valikkoLainaus käyttäjältä: T-man - 24.02.12 - klo: 19.57
Uusi sensori vaihdettu, eipä tullut kuntoon....Onkohan mahdollista, että säädin olis entinen? Voiko säädin hajota niin, että moottori pyörii, kun sille pyöräyttää akselilta alkuvauhtia, kun samalla antaa kaasua, mutta omin avuin ei lähde? Ja sitä tehoakin on kadoksissa...noparin ja moottorin piuhojen juotokset on päällisin puolin ok, mutta kannattaisiko juottaa varmuudeksi uudestaan?
Lainaus käyttäjältä: auvo - 22.10.11 - klo: 19.20Lainaus käyttäjältä: ajv - 20.10.11 - klo: 21.10
Ja myös missä hotellissa mahdolliset muut yöpyjät luuraavat, jos vaikka kävis hiomassa viimeiset kisataktiikat muutaman oluen ääressä :)
Tampereen suunnasta ainakin kolme jannua tulossa perjantaina treenaan ja yövytään omppuhotellissa.
http://www.omenahotels.com/fi/hotellit/hotelli-turku/?gclid=CKLKs93Y_KsCFcLwzAodWEIuwQ
Lainaus käyttäjältä: Joel - 26.05.11 - klo: 12.33
Onko sähkörata missä kunnossa?
Lainaus käyttäjältä: 0lli - 07.02.11 - klo: 12.21
Sitten olisi tietysti nuo 6.5T tai 8.5T setit 100A noparilla ja ohjelmointikortilla, mutta hintaa tulee melkein 100 taalaa. Toisaalta tuossa olisi sensorit mukana.
Tarkemmin ajatellen, jos meinaan pysyä 7.2-8.4V akuissa, tuo 100A/6.5T kombo voisi olla paras vaihtoehto. Jos joku tietää vielä paremman, niin kertokaa ihmeessä.