http://www.integy.com/T3454SILVER.jpg miten kyseisistä osista saa uloimman laakerin pois kun en saa poies ja vaikka miten oon kokeillu ja erilaisilla työkaluilla
onko kellään mitään kikkaa miten se laakeri lähtee irti?


Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen
Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.
Näytä viestit valikkoLainaus käyttäjältä: vihku - 05.09.12 - klo: 18.24
Mikä liitin tässä on että tietää ostaa akkuja: http://fi.eurorc.com/product/1501/hobbywing-ezrun-b1-35a3000kv-kombo
Lainaus käyttäjältä: Jormakainen - 04.09.12 - klo: 20.22Okei, Kiitos avusta
Otappa ohutkärkinen meisseli tai puukko ja raaputtele spurrin ja pinionin hampaat puhtaaksi. Ei tarvi olla isoa kiven sirua siellä hampaankolossa, niin rohisee ajossa ja naksuu käsin pyörittellessä.
Sent from my HTC Desire HD using Tapatalk 2
Lainaus käyttäjältä: Chili - 03.09.12 - klo: 22.23
Onko ongelma ilmennyt heti kun aloit ajamaan ostetulla autolla, vaiko oman ajon jälkeen?
Mikäli ongelmia ilmestyy heti juuri ostetulla autolla, niin kannattaa puhua myyjän kanssa.
Diffin =(tasauspyörästö) sisärattaissa vika tuskin on, mutta en voi luvata koska itse en kovin pitkään autoa omistanu.
Jos missään rattaissa ei ole kulumaa, niin vika on varmaankin kardaaneissa tai diffien sisärattaissa, joita tuskin saat auki?
Luistokytkimestä on vaikea sanoa mitään, en uskoisi että se on vianlähde ja mikäli on, en osaa sanoa mitenkä moinen korjataan.
Annan puheenvuoron jollekulle, joka tuntee auton paremmin.
Lainaus käyttäjältä: Nudde - 04.09.12 - klo: 13.07LainaaMoi. Viitsiikös joku auttaa kun pikkurevossa on "pieni" ongelma joka kerta kun painaa kaasua kuuluu hirveä rahina ja olen nyt nokan ja perän avannut enkä löytänyt mitään mikä rahisisi sitten otin kytkimen pois ja se näytti olevan aivan lopussa se oli liimautunut spurriin kiinni ja söi jo spurria voisiko ongelma johtua tästä? Kiitos jos joku viitsii auttaa
Mulla oli aikoinaan sama vika omassa autossa, en meinannut löytää mitään vikaa. Kaikki auki ja missään ei ollut vikaa. Sitten sattumoisin näin pienen kiven siinä auton keskivetarin vieressä, oli hyvin kiilautunut hunajakennomuoviin. Kun autoa piti ilmassa ja kaasutti, se ei rähissyt mutta heti kun tule veto päälle kuului ääntä. Tämä koska akselihän siirtyy kun veto on päällä, jomkun milliosan. Kivi pois ja homma kunnossa. Siis se kivi oli keskikardaanin akselin vieressä, eli pohjamuovi pois ja sieltä se löytyi.
Lainaus käyttäjältä: allu 6 - 01.09.12 - klo: 20.34Kiitos tiedosta
Voi myös soittaa kyoshon liikkeeseen ja pyytää jos saisi osan kirjeellä.On jotain osia myös hobby factorilla.Tai jos ulkomailta on mahdollista tilata niin esim amainhobbiesilla on hyvä valikoima.
Lainaus käyttäjältä: XLi - 22.08.12 - klo: 21.09Lainaus käyttäjältä: Toma98 - 22.08.12 - klo: 20.58Tuo toinen kombohan, jonka mainitsit aiemmassa viestissäsi, on vielä kalliimpi (lähes $222).
No niinhän se on 1/9 virallisesti, ja katsoin samaa komboa mutta liian kallis minulle koska olen vasta 14 (eli ei työtä ei rahaa) ja kun tämän harrastuksen itse maksan niin budjetti on n.130e
Mutta toivotaan, että joku, jolla tämä auto on, tulee kertomaan piisaako tuon edullisemman setin tehot. Hyvät harjattomat 1/8-kombot taitavat olla tuon budjetin ulottumattomissa.
EDIT: Näistä ehkä saisi budjettiisi sopivan setin rakennettua:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=14632
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=14635
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=14631
Yhteensä $127.79 + postit ja verot.
Lainaus käyttäjältä: XLi - 22.08.12 - klo: 18.06
Virallisestihan tuo taitaa olla 1/9 auto, mutta tosiaan 1/8-nimitystä näytetään usein käytettävän.
Tämä olisi ainakin varma valinta: http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__9127__Turnigy_Brushless_1_8_Scale_Car_Power_System_2000KV_150A.html
Lainaus käyttäjältä: XLi - 21.08.12 - klo: 19.31Lainaus käyttäjältä: Toma98 - 21.08.12 - klo: 16.35Tuo on ainakin ihan hyvä näistä edullisista komboista. Minulla on FTX Vantage Buggy, jossa tuo setti on vakiona (moottori tosin 9.0T/4370KV:n sijaan 10.0T/3930KV) ja hyvin se on pelittänyt kokonaisuudessaan.
http://www.racersrcshop.com/etronix-photon-sbs-v20-110th-sensorless-brushless-combo-p-1170.html Mitäs sanotte tästä? käviskö ultimaa ja toimisko kun ultima tulee ensiviikonloppuna ja siihen on eka menossa summitin tekniikka mutta nopiaan ois tarkotus päivittää harjattomaks[/url]
Lainaus käyttäjältä: *HOKE* - 29.07.12 - klo: 23.09
Jos sulla on 100 watin vahvari niin sillä soi yhtä kovaa 50-500 wattiset kajarit.
10 watin vahvarilla soi 10-500 wattiset kajarit yhtä kovaa.
Se vahvistin edelleen määrää kuinka kovaa kajari soi.
Ei millään tavoin sen kajarin tehonkesto.
Hieman kärjistetysti sanottuna, mutta kuitenkin.
Otetaan esimerkiks vaikka auto.
Perus tojota menee moottorillaan max190kmh... vaikka itse auto ehkä kestäis kovempaakin vauhtia.
Otat sen tojotan vahvistimen (moottorin) ja pulttaat sen johonkin toiseen autoon joka nyt lähtökohtasesti on edes saman painonen blaa blaa...
No ei se tojotan moottori kuskaa sitä lexusta sen kovempaa.
Ja joo joo... ei se nyt ihan noin tietenkään autoissa mene, kun muuttujia on niin monta, mutta kenties ymmärtänet pointin.
Ferrari ei kulje yhtään sen kovempaa fiat unon koneella kuin itse uunokaan.
Eli ihan oikeesti.
Unohda kajareista kokonaan tuo tehonkesto.