Lainaus käyttäjältä: InfernoSP4 - 25.05.10 - klo: 09.02
Jannmann, jokos olet saanut öljyt sisään ja päässyt kokeilemaan autoa?
Otin tuossa kanssa viikonloppuna oman infernon auki ja laittelin öljyt tilaukseen. Aika
työläs projekti tuntuu olevan, kun joutuu käytännössä purkamaan auton ihan atomeiksi. Saa
nähdä tuleeko se vielä takaisin nippuun.Jotain rasvaa noissa diffeissä näyttää tehtaan jäljiltä olevan nimeksi. Ihan milenkiintoinen juttu katsoa, miten käytös
muuttuu diffi-öljyillä. Hoken suosituksilla mennään eli 5000 - 7000 - 3000 on siis tarkoitus munkin sinne laittaa.
Mites muuten, kannattaisiko samalla vaihtaa muovinen pääratas teräksiseen?
Hivenen myöhässä vastaus...
Ensin kokeilin tolla 4000 -7000- 4000, mutta meidän pellolla koheltamiseen sopi paremmin se, että taakse, keskelle se 7000 ja eteen 4000. Noin ruohot ei tapa menoa niin helposti.
Purkamista todellakin on, tämän olet jo varmaan hoidellutkin :)
Itsellä muovinen ratas ei kestänyt hiekkakylpyjä, vaan antautui melkein heti. Teräksinen on kestänyt. Samalla vaihdoin välityksen tiheämpään.