Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

valikko

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit valikko

Viestit - Vilivilperi

#1
Yleinen keskustelu / Vs: Akut ja laturit
02.04.11 - klo: 17.36
meikäläisell on tenkka poo laturin kanssa.
laturi on multiplex multicharger ln-3008 equ, ja sen kun laittaa auton akkuun kiinni niin jonkun ajan kuluttua (alle5min) se alkaa piippailee.
niin ja yritän latailla sillä lipo akkuja jotka ovat 2kennosia. balanseri on khyl kiinni.
#2
Yleinen keskustelu / Vs: Rock crawling?
13.07.10 - klo: 06.28
oliskohan tommoinen hbx 1:8 crawling auto hyvä vai kannattaako sijoittaa rahat paremmin.
Innostuttiin duuni kavereitten kanssa asiasta ja kun ollaan dbx:än omistajia, niin ruuvarikin pysyy kädessä :grin:

ja piha möyrintään siis tommoinen auton osto. ei mitään kisoja, mieluummin sitten 1:1 luokassa sitten noi kisailut :azn:
#3
Sähköautot / Vs: HBX akku
12.07.10 - klo: 09.41
onko hbx 1:8 rock crawler hyvä koska aion katsoa itselleni crawleriä mutta en ole löytänyt sopivaa
#4
mitään muuta se ei siis meinaa. eli voin vaihtaa kolme porttisen koneen vaikka 5 porttiseen
#5
mitä meinaa noi moottoreiden portti määrä :huh:
#6
Helsingin tietonikkarit vastailee luuriin mutta onko se Pro Shop vai pelkkä maahantuoja :huh:

Itseltäni mennyt dbx:stä alatuki varsia ja tilailin niitä ensin tietonikkareilta hintaan 9€.
Tulin järkiini ja tilasin suoraan "nousevan auringon maasta" alatuki varsia ja muuta sälää.
Hinnaksi tuli 125€ (sis.rahdit,tullit.yms.)

Ei sieltä kannata tilata kuin isoina määrinä, mullakin kaverit tilas samaan rahtiin osiaan.
#7
miten noita diffi öljyjä lisäillään :huh:
Kaikki puhuu niistä mutta oma ymmärrys ei riitä asian havainnollistamiseen
#8
Kyosho / Vs: Kyosho DBX / DST
24.06.10 - klo: 18.05
mites noi kytkin kellon hampaitten määrä vaikuttaa kiihtyvyyteen. Eli onx se silleen että pienempi nopeampi kiihtyvyys ja isompi niin tulee nopeutta.
#9
Ei ne "kiilat" kiviä estä vaan pikemminkin jumittaa sen herkemmin. ja yritin erinäisiä muovi viritelmillä saada sen toimivaksi niin ne suorastaan levisi ajon aikana
#10
Kyosho / Vs: Kyosho DBX / DST
19.06.10 - klo: 16.22
ei se kiihtyvyys niin radikaalisesti muutu mutta auto kaatuu helposti kun on enemmän vauhtia
#11
oikee etu tukivarsi hajos dbx:stä
ja vielä se alempi
#12
tänään junalla stadiin ja hobby pointtiin ostaa gumeja ja paremmat iskarit
#13
joo se on haasteellista ajaa noilla kumeilla.
mut onneks talous antaa periks sen verran että saan samanmoiset etukumit
#14
juu mut kun on voimaa(gxr18) :laugh:
etu kumit nyt kuluu aika voimakkaalla tahdilla, mutta lauantaina käyn ostamassa samanlaiset gummit eteenkin
#15
pitää sanoo broidille et ei osta viel sitä lipo akkua
vaan ajaa nimh akuilla
#16
oliks se joku 6900kv team orion:in combo.
kohta broidi virittää siihen 4kennoisen lipon niin en saa sitä enään dbx:llä kiiinni
#17
mull on tommoset renkaat dbxssä
vieressä normi kumi.
emaxxin vanteet ja hexat oli 14mm mutt teetätin omat hexat yhes amiksess
#18
vakio koneella hyytyy mut ostaa siihen harjattoman niin johan kulkee
#19
Onx toi jamaran sr10 sc auto
http://www.hobbypoint.fi/sivu.php?id=395
#20
niin siis auto kulki drx:än tahtiin noin viikko sitten. kaveri sanoi että hän säätää sen, mutta aloin epäillä kun sei kulkenut enään lämpimänä. löysin jonkun sivun jossa kerrottiin noi lämpötilat ja aloin mittailla niin lämmöt oli parhaimmillaan jopa 190 ja rakas naapuri kertoi että ylä neulaa 1/2 kierrosta auki ja lämmöt pamahti 110 asteeseen. mutta ei vähätellä foorumin painoarvoa tässäkään projektissa
#21
Se kone OLI ollut alueella ja liian laihalla, mut onneks kokeneemmat ajajat(naapuri) osas jeesata niin lämmöt on 110 ja kulkee. siis omasta mielestä, en tiedä miten tommonen kisa kimee dbx kulkee
#22
juu.. mull on ongelma dbx:ssä semmonen että oon säätänyt sen "oikein". ajoin sill yhen tankillisen niin se alkoi sammuilee eikä ottanut kierroksia pirteesti ja sitten vielä sai lämpöhalvauksenkin. lämpöjä on 145-160 astetta eli mitä neulaa ja mihin suuntaan käännän
#23
Kyosho / Vs: Kyosho DBX / DST
15.06.10 - klo: 18.25
halvin vaihtoehto on työlistää nuoria :D ja teettää ne metalli alan amiksessa, eisen mitäis maksaa kun jokunen euro jos sitäkään. ja samalla "tilaa" niitä enemmän.
itsellä ei maksanut yhtään mitään noi mutskut :grin:
#24
Kyosho / Vs: Kyosho DBX / DST
12.06.10 - klo: 19.09
hobby point helsinki(fredrikin katu 63)
#25
Kyosho / Vs: Kyosho DBX / DST
12.06.10 - klo: 14.20
Lainaus käyttäjältä: vilzuh - 12.06.10 - klo: 09.37
Lainaus käyttäjältä: TheKyosho - 11.06.10 - klo: 18.04
Uusissa takahubeissa on kivisuoja, ei mene enään kivet väliin.

minä kutsuisin kivikerääjiksi... Ei ole auttanut yhtään ainakaan omalla kohdalla.

Ja Vilivilperi; onko sulla noissa hexi sovitteet?

Thekyosho; mulla on ainakin 13 hampainen kytkinkello, tuossa 14. Kaveri sanoi että sen dbx:ässä on 12.
teetätin hexit lähimmäisessä amiksessa
#26
Kyosho / Vs: Kyosho DBX / DST
12.06.10 - klo: 09.28
Anteeksi :cry:
#27
Kyosho / Vs: Kyosho DBX / DST
11.06.10 - klo: 19.58
jag vet inte (en tiedä)
#28
Kyosho / Vs: Kyosho DBX / DST
11.06.10 - klo: 18.00
Oisko noi vakio renkaat jotain 10cm halkaisijaltaan.ostin isommat vanteet kun hatutti poimia kiviä takavanteen sisältä
#29
Kyosho / Vs: Kyosho DBX / DST
11.06.10 - klo: 17.24
2,5 tuumaa
#30
Yleinen keskustelu / Vs: Renkaat
11.06.10 - klo: 16.17
itse teetätin metalli-alan amiksessa noi hexat.
kun en halunut maksaa niistä