Mistä ostit noi 4-asteen caster palat ja mitä maksoivat?
Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen
Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.
Näytä viestit valikkoLainaus käyttäjältä: jerzirccar1 - 24.08.19 - klo: 00.35Lainaus käyttäjältä: RoddeR - 23.08.19 - klo: 20.16
Voi oksennus noita uusia koreja. Onko oikeat gt-autot noi karseen näköisiä? Jos ovat niin ilmeisesti aerodynamiikka on kaikki kaikessa ulkonäön kustannuksella. Mä odottelen jos eurorc sais corveten koria hyllyyn...
Mulla on yksi leikkaamaton alfa dtm 155 vuosimallia olisko -94
Jerzi
Lainaus käyttäjältä: Riku.F - 18.08.19 - klo: 03.55
Onko Hoffa sulla ne vakio jouset vai käytätkö niitä hopean värisiä vähän pehmeämpiä jousia.?
Lainaus käyttäjältä: Ender - 12.08.19 - klo: 10.06Lainaus käyttäjältä: Ender - 05.08.19 - klo: 21.52
Miten olisi LA 24.08.2019 Tattiksella?
Samana päivänä radalla on Fuel Power Tour & Nitro Power Tour -kisojen treenipäivä. Eiköhän samalla voisi myös GT-8:lla pari kiekkaa ajella.
Mites tää? Vielä ei ole montaa ilmoittautunutta. Tärkeätä olisi saada iso osa ennakkoilmoittautuneista paikalle.
Itselle käy myös tuo kisapäivä (25.08.2019).
Lainaus käyttäjältä: jerzirccar1 - 09.08.19 - klo: 22.15
Muistaakseni Yucki Hattunen käytti sellaista koria.
Varmasti tuo Rodder muistaa tämän..
Jerzi
Lainaus käyttäjältä: RadDaddy - 03.08.19 - klo: 12.58
"Toivottavasti sulla ja mulla on molemmilla omat hiekkalaatikot tulevaisuudessa. Olisiko järkeä mennä takaisin sinne c8:a boostaamaan?"
Näinhän minua jo varoitettiin ennalta, ehkä olisi kannattanut uskoa...
Lainaus käyttäjältä: Ender - 03.08.19 - klo: 10.03
Ei tässä nyt hätä ole näitten teknisten juttujen kanssa ja oikeastaan rengasasia on se joka voi herättää keskustelua ja muu on yksinkertaista. Itse näen yksityyppirenkaan selkeästi parhaimpana ratkaisuna.
Tärkeätä on nyt kasata Nitro GT8:sta kiinnostunut porukka kasaan. Jos tulee tarpeeksi porukkaa niin silloin tulee järkisyitä hankkia uutta kalustoa. Itsellä on kyllä jo tuo Serpent käynyt pari kertaa ostoskorissa...
Isoin juttu on mielestäni sarjan formaatti. Mennäänkö mukaan TP-10, Ratakasi, Mini ja LS-5 porukkaan vai ajetaanko ihan oma sarja esim. RCGP -formaatilla.
Helpointa olisi mennä mukaan jo nykyisiin sarjoihin, mutta silloin menetetään se vapaus formaatin ja aikataulun suhteen.
Tästä pitäisi mielestäni keskustella. Nyt on hyvä tilaisuus suunnitella se oma ihanne formaatti ja tuoda niitä ajatuksia esiin.
Nyt pitää vielä vähän mekata, tarkoitus on piipahtaa tänään Tattiksella....
Lainaus käyttäjältä: RadDaddy - 03.08.19 - klo: 09.26Lainaus käyttäjältä: RoddeR - 03.08.19 - klo: 05.11Lainaus käyttäjältä: RadDaddy - 02.08.19 - klo: 22.07
hohhoijaa...pari esimerkkiä. Ehdotin vapaata rengas sääntöä, yksityyppirenkaan tilalle.
Ehdotan vapaata moottorisääntöä, (ei hinta eikä porttirajoituksia, mitä kumpaakaan rajoitusta ei ole EFRA säännöissä) 25% nitrofuili on ihan OK, kunhan saatte sitä ensi kesänäkin...(tuoreena)
sinä olit tuomassa efraa hallinnoimaan gt-8 sarjaa sääntöineen, sinä olit pienentämässä tankkeja, sinä olit tuomassa 16% fuilia, sinä olit tuomassa rengas shown gt-8 sarjaan.... Mitä lisäarvoa vapaa moottorisääntö tuo tähän sarjaan, kerro???
sen että saa ajaa "nykykalustolla" eikä 4-6V vanhoilla. sellaisilla joita nyt on tarjolla kun auton tilaa. Jos OIKEESTI haluaa että luokka kasvaa. Ei ole mitään mieltä rajoittaa motteija joihinkin itämaan halpismotteihin,
rengasvalikoimaa niihin joita jollakin paikallisella diilerillä sattuu olemaan varastossa edelliseltä ajettavalta kaudelta (2015... ??). Odotan että porukasta joku ottaa järjen käteen ja te, jotka määräätte missä mennään, laitatte tälle forumille speksit joiden mukaan pitäisi edetä, sitten katsotaan missä mennään.
Lainaus käyttäjältä: RadDaddy - 02.08.19 - klo: 22.07
hohhoijaa...pari esimerkkiä. Ehdotin vapaata rengas sääntöä, yksityyppirenkaan tilalle.
Ehdotan vapaata moottorisääntöä, (ei hinta eikä porttirajoituksia, mitä kumpaakaan rajoitusta ei ole EFRA säännöissä) 25% nitrofuili on ihan OK, kunhan saatte sitä ensi kesänäkin...(tuoreena)
Lainaus käyttäjältä: RadDaddy - 02.08.19 - klo: 19.59Lainaus käyttäjältä: RoddeR - 02.08.19 - klo: 19.37kunhan ette julista EFRA lallisia autoja laittomiksiLainaus käyttäjältä: RadDaddy - 02.08.19 - klo: 18.52
ehdotan sinua seuraavaan EFRA kokoukseen sääntöjä muuttamaan, sinullahan sitä näkemystä piisaa...Jos vaikka ottaisivat suomen "spesiaalisäännöt" käyttöön
Kuinka moni kaipaa efraa tms. kansainvälistä tahoa millään tapaa mukaan mahdolliseen Suomen gt-8 sarjaan, käsi ylös?
Lainaus käyttäjältä: RadDaddy - 02.08.19 - klo: 18.52
ehdotan sinua seuraavaan EFRA kokoukseen sääntöjä muuttamaan, sinullahan sitä näkemystä piisaa...Jos vaikka ottaisivat suomen "spesiaalisäännöt" käyttöön
Lainaus käyttäjältä: RadDaddy - 02.08.19 - klo: 16.19
ihan sopii minulle, kumpiakin löytyy laatikoista. 125cc ja 150cc. GRP renkaatkin on ihan OK, niitä tuskin pidän varikolla saatavana, niin huonot on katteet GRP:llä. mutta paperille (nettiin) täytyy säännöt saada ennen sesongin loppua jotta tietää missä mennään ja mihin investoida.
Lainaus käyttäjältä: RadDaddy - 02.08.19 - klo: 11.17
jerzin logiikkaa...
Missä gt8 autossa on 125cc tankki?? Jos sellainen löytyy niin hän joko valitsee ajaa sillä mutta säännöt sallii 150cc myös mutta ei pakota..
Kai jokainen ajaa niin isolla tankilla kun mahdollista. Jos olet huomannut, useimmilla valmistajilla on sekä 125cc että 150cc tankki ohjelmassa, johtuen siitä että aina löytyy sooloilijoita.
EFRA onneksi pyrkii loogisuuteen. Sekä Nitrobuggyn että GT8 :n tankki on määrätty 125cc kokoiseksi.
polttoaineen nitroprosentiksi pyritään saamaan 16% kaikissa luokissa
Olen eri mieltä tuosta rengas säännöstä. Kannatan vapaata rengas sääntöä, myös "sadekumien" osalta, sillä kun on yhteiset kisat Nitrokasin kanssa niin sateen sattuessa voidaan ajaa GT8 lähtöjä enemmän-saderenkailla, kun nitrokasi kuskit pitävät sadetta.
Lainaus käyttäjältä: Ender - 02.08.19 - klo: 10.31
Pidetään säännöt nyt mahdollisimman yksinkertaisina:
- Tankki max 150cc
- Polttoaine max 25%
- Yksityyppirengas esim. GRP (ehkä voisi sallia esim. 2 kovuutta)
- Vapaa .21 -moottori
- ei pakollista ins-boxia
Muuten pohjana voisi käyttää vanhoja GT -luokan sääntöjä.
Lainaus käyttäjältä: Ender - 31.07.19 - klo: 11.58
Laitetaas pieni Tattiksen nopein kierroskisa 2019 pystyyn:
Tämänhetkinen tilanne:
21.527 Petri Hoffman, Kyosho IGT2, Novarossi N21R7 Rally Game+ novarossi efra2015, GRP S4, 27.07.2019
Lainaus käyttäjältä: C1S F1 - 31.07.19 - klo: 23.44
BTW mitä fuilii jengi käyttää noissa gt8 autoissa 25% vai jtk 16%?
Lainaus käyttäjältä: Ender - 28.07.19 - klo: 19.49
Rodderin Kyosho oli kyllä hyvässä setupissa ja kulki kyllä tosi upeasti.
Sent from my iPad using Tapatalk
Lainaus käyttäjältä: jerzirccar1 - 22.07.19 - klo: 15.37Lainaus käyttäjältä: RoddeR - 22.07.19 - klo: 15.32
Joo radalle vaan kaikki vähänkään gt-8 autoa muistuttavat viivalle 27.7 Tattikselle,muistaakseni ratamaksuakaan ei tarvitse tuona päivänä maksaa eli siitä ei einakaan ole kiinni ajaminen.
Tarviikos rodär mekkaria??
Jerzi
Lainaus käyttäjältä: Blacksatin - 19.07.19 - klo: 19.18Lainaus käyttäjältä: RoddeR - 19.07.19 - klo: 13.26
Yläneula löytyy siitä mihin polttoaineletku tulee ja alaneula löytyy luistin päästä eli mihin kaasuservo kiinnitetään.
Jeps mutta ei vastannut mun kysymykseen...