Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

SC WinterCup V 18.3.2017

Aloittaja UlvilaFK RC, 28.02.17 - klo: 23.09

UlvilaFK RC

Ulvilan FK-Kerho kutsuu kaikki Short Course kuskit Winter Cup sarjan Viidenteen ja viimeiseen osakilpailuun

Kilpailupaikka ja aika: Friitatatalo Friitalantie 11 A 28400 Ulvila, Lauantaina 18.3.2017

Ilmoittautuminen:   https://goo.gl/J0fnPy
Ilmoittautuneet:    https://goo.gl/BmSRHQ
Ilmottautuminen päättyy 15.3.2017 klo 23.59
Kierroslaskenta:
AMB RC4 dekooderi / RCM ohjelmisto, Vuokra transpondereita tarjolla rajoitetusti, vuokra 5 € Ilmoitettava erikseen yv:llä vaikka Lepa87:lle
Ainoastaan Mylaps / AMB:n valmistamat ponderit toimivat!
Palauttamatta jääneet ponderit laskutetaan täysimääräisenä.

Luokat: SC2-10, SC4-10

Osallistumismaksu: 20€ / Luokka

Aikataulu:
Aikataulu pyritään sovittamaan klo 8-18 väliin.

Ajoformaatti:
Harjoitukset 1-2 kertaa, 3 peräkkäisen nopean kierroksen pohjalta tehdään reseed alkueriin.

Alkuerät 2 kertaa 7 min joista lasketaan kolmen nopeimman peräkkäisen kierroksen tulos.
Finaalit 4-5 kertaa riippuen aikatauista (Laskenta, 2/4 tai 3/5). Tasapisteissä parempi sija ratkaisee. Jos ei ratkaise, niin parempi tulos, jos ei sittenkään niin sitten väännetään kättä.
Kaikki finaalit ajetaan yhtä monta kertaa.

Harjoittelu:   
Mahdollista 10€ päivä RC Kaupan aukioloaikoina tai erikseen sovittuna.
Perjantaina rata suljetaan klo 20.30

Säännöt:
SC Winter Cup säännöt.
Yleiset säännöt AKK:n Pienoisautoilun sääntökirjassa.

Kilpailuorganisaatio:
Kilpailunjohtaja: Arto Lehto atak/ua
Tuomari:
Ajanotto:
Katsastus:
Marko Grönfors atak/ua

Rata: Ei mattorata (renkaana toimii minipin)

Muuta:
Akkujen lataus aina latauspussissa.
Jokainen kilpailee omalla vastuullaan ja sitoutuu noudattamaan kilpailun johdon antamia määräyksiä.
Kilpailun Järjestäjä pidättää oikeuden muuttaa formaattia, luokkia, aikataulua, jne. tarpeen mukaan hyväksi katsomallaan tavalla, muutoksista ilmoitetaan tässä ketjussa ja/ tai ohjaaja kokouksessa.

Buffetti:
On
Ruokailu mahdollisuus samassa rakennuksessa Cafe Helman.

Tiedustelut: Kimmo Peltoniemi 050-3788801


Majoitus Tarjous:
   
Hotelli Amado
1hh 60.00€
2hh 70.00€
Varatessa koodi: Ulvila FK, alennus toimii ainoastaan suoraan Amadon sivujen kautta tehdyissä varauksissa http://www.amado.fi/
Hinnat sisältävät aamiaisen.

Ehtoo kekkerit: Paikka on ja ei maksa mitään, omat eväät mukaan. Mahdollisuus saunaan.

UlvilaFK RC

#1
Aikataulu ja Erälistat

SC2-10  https://goo.gl/Jd3n3O
SC4-10  https://goo.gl/5xDQE4

kipi

Jos joku ei ole huomannut,niin ilmoittautumis linkki on ilmestynyt kilpailukutsuun.
eikun leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
sillä aikaa kun te mietitte,mä oon tehny jo viis virhettä

pohjankukko

Onko mahdollista, että perjantaina voisi harjoitella vähän myöhempään kuin 20:30?
FullSpeedRC
Tekno EB410

mamyllyn

Vastaan Kipin puolesta sekä ilman lupaa:
Profiili tehdään uudelleen perjantaina illalla.
Tämän vuoksi rata suljetaan ko. ajankohtana.

_jtr_

Lainaus käyttäjältä: mamyllyn - 03.03.17 - klo: 12.46
Vastaan Kipin puolesta sekä ilman lupaa:
Profiili tehdään uudelleen perjantaina illalla.
Tämän vuoksi rata suljetaan ko. ajankohtana.

Ja ennen spekulointia tiedoksi mietiskelijöille, Kipi lupaili Turussa että radassa on muutoksenkin jälkeen perjantain treeniä vastaava pito ja sitä on tarpeeksi, jotta kisaaminen on mielekästä myös tuupilla.  :cool:

kipi

Ylläolevat herrat ovat siinä oikeassa mitä kirjoittavat,rata tosiaan muutetaan hieman lauantaikksi,kellonaika ei siis ole veetuilua.
Pitoa pitäis myös löytyä tuuppimiesten tarpeiksi.
eikun leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
sillä aikaa kun te mietitte,mä oon tehny jo viis virhettä

pohjankukko

FullSpeedRC
Tekno EB410

VTEC

Team Corally SBX410, Xray T4 '14
Youtube Kanava: https://www.youtube.com/channel/UC08uZiWtJ7b5MHZiEqAjUZQ

Sumperi

Hohoo...sohelsin osallistumiseni 2 kertaa. Toisen saa poistaa numero 28 janne sundberg

Oikea on 27
Axial Wraith x 2, Tekno eb410, HB 817 nitro, Tamiya M03, Tamiya TXT-2, Fine Desing Pro Stock, Yokomo drifter, LunchBox/cage projekt

kipi

Ruokailusta sen verran jotta se maksaa 9€ ja on noutopöytä tyyppinen,salaatit,leivät ja kahvit kuuluu hintaan,ruokailu paikka sijaitsee samassa rakennuksessa.

Ilta pippaloissa on tosiaan sauna käytössä,paikalta löytyy myös pari simulaattoria,voi esim ajaa 600hv volkkarilla höljesissä.

Vielä toistaiseksi työnalla bussikuljetus  pelipaikalle,siis esim amadosta.
Varmistuu viikolla.
eikun leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
sillä aikaa kun te mietitte,mä oon tehny jo viis virhettä

Mölli

Onko näköpiirissä, että rata olisi viikolla auki jonain iltana?
AE B6, Dex8, Ultima SC, Axial SCX10

kipi

Kyllä se auki saadaan,tietäis vaan minä päivänä pitäis avata.
Kilpailukutsusta löytyypi puhno,siitä saa mut kiinni.
eikun leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
sillä aikaa kun te mietitte,mä oon tehny jo viis virhettä

pohjankukko

#13
Jos joku on matkamassa perjantai iltana kohden Ulvilaa/Poria ja Amadoa, voi tarvittaessa huudella minulle.
Lähtö on Hyvinkäältä kello 19:00 kantturoissa ja autoon menee muutama ihminen tavaroineen. Paluumatkalle on jo yksi paikka varattuna. Paluu siis lauantaina kisan jälkeen.
FullSpeedRC
Tekno EB410

micsa

Mites aikasin perjantaina saa tulla salatreenaamaan?

kipi

Tuu hiukan sen jälkeen kun olet herännyt.
Eli oikeastaan ihan sama,ehdin kyl availee ovia.
eikun leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
sillä aikaa kun te mietitte,mä oon tehny jo viis virhettä

UlvilaFK RC

Aikataulut ja Erälistat lisätty toiseen viestiin.

_jtr_

Nyt kun profiili muutetaan perjantaina, aukeaahan rata kuskeille vasta erätreenikierroksella?

micsa

Ymmärrän mitä Jussi haet takaa  mut eikös olis vaa parempi pitää kiinni vanhasta tutusta aamureenistä. Ei tehä tästä toista winterjumps piponkiristely sarjaa...  :wink:

_jtr_

Lainaus käyttäjältä: micsa - 16.03.17 - klo: 23.23
Ymmärrän mitä Jussi haet takaa  mut eikös olis vaa parempi pitää kiinni vanhasta tutusta aamureenistä. Ei tehä tästä toista winterjumps piponkiristely sarjaa...  :wink:

Mun mielestä silloin jos profiili on tarkoitus olla tasapuolisesti kaikille uusi kisan startatessa, olis hyvä avata rata vasta etätreeneissä. Muuten käytännössä pitää hilata itsensä paikalle heti kun ovet aukeaa ja sitten rynnitään kaikki kaaoksessa nelkut ja tuupit sekasin läppäämään uutta profiilia.

micsa

...mutta kun kaikki ei pääse niihin paljon parjattuihin perjantaitreeneihin niin heille taas aamutreenit on tarpeen.
Ja kun kuitenkin on kyse harrastelija ystävällisestä luokasta niin mielestäni aamutreeneillä tasataan sopivasti perjantaina treenanneiden etumatkaa.

Mutta miten vaan, ei jää mun kisat väliin vaikka aamulla ei ajettais. Pk-seudun kisoissahan ei yleensä oo rata ollu auki ennen virallisia treenejä joten ei se nyt ihan uus asia olis....

pasimysiini

Mut saa ruksata listalta yli. 39 kuumetta, että ei sitte tarvii osallistua.  :angry:

_jtr_

Lainaus käyttäjältä: micsa - 17.03.17 - klo: 07.20
...mutta kun kaikki ei pääse niihin paljon parjattuihin perjantaitreeneihin niin heille taas aamutreenit on tarpeen.
Ja kun kuitenkin on kyse harrastelija ystävällisestä luokasta niin mielestäni aamutreeneillä tasataan sopivasti perjantaina treenanneiden etumatkaa.

Mutta miten vaan, ei jää mun kisat väliin vaikka aamulla ei ajettais. Pk-seudun kisoissahan ei yleensä oo rata ollu auki ennen virallisia treenejä joten ei se nyt ihan uus asia olis....

Sama se mullekkin on ja molemmat mallit sopii hyvin, mutta on se nyt "vähän" eri treenata aamulla kisaprofiililla vs. perjantain alustaan tutustuminen..  :grin: Tottakai ihan jokainen kisaaja pyrkii ajamaan aamulla mahdollisimman paljon jos treeni on vapaa, oli perjantaina treenaamassa tai ei..

bcan

Onhan toi lauantai aamun treeni sellanen mikä SC sarjassa on ollut sallittuna ihan alusta asti muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. En todellakaan usko että kisa ratkeaa sillä että joku ehtii muutaman akullisen ajamaan ennen virallisia treenejä.
Harmi jos tällaisia rajoituksia otetaan käyttöön koska sarjanhan on kuitenkin tarkoitus olla mukavan leppoisaa kilvan ajelua ilman liiallisia rajotuksia, mutta tuollaiseen suuntaan ollaan ikävä kyllä menossa. Niille ketä ei treeniä muuten paljoa aja niin tuo on myös mukava lisä kisapäivään saada vähän enemmän kierroksia alle ja tuntumaa taas ajamiseen.

| TeknoRC.fi | TeknoRC SCT410.3 | Tamiya M-07 |

Bigbear

Kauheaa valitusta, jos halutaan tasoittaa kuskien eroja kilpailussa.
Kerrankin kaikki lähtee kisa-aamuun samalta viivalta. Nelkun mestaruudesta tulle todellinen titaanien taisto ja muut ajaa sitten miten ajaa.

Rentous tulee kuskeista eikä pelkästään säännöistä. Jos jotakin ei tehdä kuten aina aiemmin, niin heti tulee sanomista jne..

Jos luokka on rento, niin silloinhan ei pitäisi olla väliä onko rata auki vai, koska paikalle tullaan pitämään rentoa ajopäivää ilman, että pipo kiristää liikaa?

Nyt lähes jokaisella A finalistilla on menestymispakko ja vain voitto riittää. Mikä tässä on rentoa? Se, että aamulla pääsee bashaamaan muutaman akun kauheassa ruuhkassa autoluokat ja tasoerot sekaisin ei ainakaan ole rentoa. Ei kenellekään.

Sworkz Team Finland
Driven to perfection

bcan

Rentous (luokasta, mutta ei kuskeista) katoaa ainakin omasta mielestä siinä vaiheessa kun asioita ruvetaan rajoittamaan liikaa. Enkä todellakaan usko että se kärkikamppailu ja mestaruus ratkeaa siihen että A finalistit pääsee "ruuhakassa bashaamaan" pari akullista. Ei ne tasoerot aamutreenin kieltämisellä tai sallimisella mihinkään muutu on profiili muutettu tai ei.

Vähän liiaksi tässäkin asiassa painotetaan sitä että kärkipäälle on kaikki asiat ovat viimeisen päälle kunnossa että saavat mestaruuksia ratkoa, mutta niiden kustannuksella jotka ihan huvikseen kisoissa käy ilman menestypaineita.
Kauas on ajauduttu siitä mistä sarjaan lähdettiin kun tällaisestakin asiasta pitää erikseen keskustella.
| TeknoRC.fi | TeknoRC SCT410.3 | Tamiya M-07 |

Bigbear

Lainaus käyttäjältä: bcan - 17.03.17 - klo: 14.21
Rentous (luokasta, mutta ei kuskeista) katoaa ainakin omasta mielestä siinä vaiheessa kun asioita ruvetaan rajoittamaan liikaa. Enkä todellakaan usko että se kärkikamppailu ja mestaruus ratkeaa siihen että A finalistit pääsee "ruuhakassa bashaamaan" pari akullista. Ei ne tasoerot aamutreenin kieltämisellä tai sallimisella mihinkään muutu on profiili muutettu tai ei.

Vähän liiaksi tässäkin asiassa painotetaan sitä että kärkipäälle on kaikki asiat ovat viimeisen päälle kunnossa että saavat mestaruuksia ratkoa, mutta niiden kustannuksella jotka ihan huvikseen kisoissa käy ilman menestypaineita.
Kauas on ajauduttu siitä mistä sarjaan lähdettiin kun tällaisestakin asiasta pitää erikseen keskustella.

Luokkaa ei ole ilman kuskeja, joten rentous lähtee pohjimmiltaan meistä kuljettajista.

Mitä kivaa se tuo aloittelijalle ajaa siellä ruuhkassa muutama läppi ja olla liikkuvana mollana. Jos sääntöjä haluttaisiin hellittää, niin rata auki aloittelijoille. Proot ei tarvitse treeniä kisa-aamuisin.
Sarjakin on kehittynyt siitä kun se aloitettiin jolloin ei ollut edes kilpa-autoja radalla vaan jotain muovikippoja. Mun mielestä SC sarja ei ole vuosiin ollut pelkkä aloittelija sarja vaan täysverinen kilpasarja.

Näin siinä käy kun kuljettajat tahkoaa samaa sarjaa pitkään ja taistellaan siitä ensimmäisestä voitosta.

Onko FTT rennompi vai kireämpi sarja kuin SC entä M8 polttis luokka?

Sworkz Team Finland
Driven to perfection

Mr-Chat

Missäs toi alottelijan ja pro:on väli sitte on... Mä oon ainaki ihan kakka jos pitää tulosta lähteä ajamaan 2x5min treenien jälkeen. Menee tää jatkuva mellastaminen ratamuutoksist ja treenikielloist täysin WJ-meininkiin...

Ei oo SC-sarja todellakaan enää mikään täysin amatöörien alottelijasarja, mut johonkin pitää tää jatkuva rajottaminen ja sääntömulkkaaminen lopettaa...

Jos aamulla A-finaalin kärkinimet ja Ö-finaalin kärkinimet ajaa sekasin, ni mitä sitten...Ajaahan siellä tänäänki kaikki sekasin.
TEKNO RC Team driver
SCT410.3, NB48 2.0, XRAY SCX

JaniR

MITÄ? Onks siä joku tänää ajamassa.
SOO SOO!🐟😿.

Bigbear

Lainaus käyttäjältä: Mr-Chat - 17.03.17 - klo: 14.38
Missäs toi alottelijan ja pro:on väli sitte on... Mä oon ainaki ihan kakka jos pitää tulosta lähteä ajamaan 2x5min treenien jälkeen. Menee tää jatkuva mellastaminen ratamuutoksist ja treenikielloist täysin WJ-meininkiin...

Ei oo SC-sarja todellakaan enää mikään täysin amatöörien alottelijasarja, mut johonkin pitää tää jatkuva rajottaminen ja sääntömulkkaaminen lopettaa...

Jos aamulla A-finaalin kärkinimet ja Ö-finaalin kärkinimet ajaa sekasin, ni mitä sitten...Ajaahan siellä tänäänki kaikki sekasin.
Kuinka monta sijaa nouset jos pääset aamulla ajamaan muutaman kierroksen kun sen tekee kaikki muutkin?

Turussahan oli kauden epätasaisimmat lähtökohdat kisaan, joten en ymmärrä miksi tästäkin täytyy nyt taas keskustella
Sworkz Team Finland
Driven to perfection