Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Radiot ja niiden akut.

Aloittaja Serpent, 25.12.04 - klo: 09.52

Serpent

Eli mulla on Ko marssi ja kattelin siihen akkua pattereiden sijaan.
Eli mistä saisi ja mistä laturi siihen.. paljonkohan tulisi maksamaan?

Jukka

Miten ois ladattavat patterit? Niitä saa joka marketista, samoin kuin latureita niille.
Tiim Lahti | S-grafix

Heuli

Mulla on ollut KO Marssissa GP:n 1800 mAh nihm -akkuja (nykyään taidetaan mennä jossain 2200-2500 mAh tietämillä). Niitä saa melkein mistä vaan, halvimmalla taitaa lähtee Giganteista. Noita voi ladata myös osalla rc-latureista, itse olen lataillut Robitronicin Pro 2000:lla 0,8 ampeerilla. GP:n nopeimmat AA-laturit lataa akut täyteen alle tunnissa joten latausvirran on pakko olla monta ampeeria?

ossi v

Mullakin on ladattavat patteri ja varaaja savagessa. Ostin Rauman akusta.

Serpent

Entäs sellaiset pötköakut?
Te tiedätte mitä tarkotan kellä on Marssi..
Ohjekirjassa on akun kuva joka on laitettu ohjaimeen.
Mistä moisia akkuja saisi ja niiden latureita?

Heuli

Serpent: RC Pisteestä voit kysyä mutta mun mielestä kannattaa ostaa patterikotelo ja 8 kpl AA-akkuja jolloin ne voi purkaa yksitellen ja tällöin ne kestää kauemmin kuin tuollainen "pötköakku".

Serpent

Okei, taidan tehdä niin.. Siinä tuli mukana tosiaan patterikotelo.. Joten eiköhän näillä eväillä pärjätä.
Voi laittaa lukkoon tän topikin tai vaikka poistaa jos kellään ei ole enään sanomista?