Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

HK SININEN

Aloittaja jerzirccar, 01.01.05 - klo: 16.13

jerzirccar

Mikä makkara on yhtä hyvä kuin tuo sininen. Sen voi syödä raakana,keitettynä,krillattuna,uunissa,saunassa kisa paikalla. Mikä tuossa makkarassa on niin hyvää. Ei ole vastaavanlaista makkaraa markkinoilla HUOM-----> minun ja perheen mielestä.
Jerzi
PS ja huom taas on HK BLÖÖ pöydässä nyt paistettuna..

s.m.

Asiasta ei voi ees minun mielestä väitellä! Ja vastaus on -Ei mikään!

fiesta6

Se on kyllä voittamaton... Tai jossain tapahtumissa maistuu kyllä toi perinteinen grillimakkarakin  8)
Taas kehissä.. ;)

waltt

Kyllä hk:oon METRILENKKI on paras!
Hyper 7 TQ, Rc18T, Mini-z AWD
Hobao.        Asso.    Kyosho

m@sse

Eikös täällä ole jo tarpeeksi ´turhia´ aiheita?

Onhan tuo makkara parasta mitä saa...  :mrgreen:
HPI Savage Flux, TRX Bandit/Rustler/Stampede, Tamiya TT-01 drifter. Powered by Castle, EZ-Run & Zippy. | Max-EV Racing

jerzirccar

HK sininen topicci ei ole turha :wink: .
Jerzi

MarkusH

Mielestäni on.  Ajatella Jerrystä meinas tulla kerran jo mode!

Mielestäni niin turhia aiheita että olisi bannin paikka :?

MarkusH

LainaaYritä noudattaa kielioppia: tarkista isot kirjaimet, välimerkit, yhdyssanat jne. Esikatsele viestisi ja korjaa virheet tarvittaessa. Käytä hymiöitä kohtuudella: älä laita montaa hymiötä samaan viestiin. Älä korosta tekstiäsi turhaan isoilla kirjaimilla tai suurella fontilla.

Kaiken lisäksi TÄLLÄINEN ÄRSYTTÄÄ MINUA!

fiesta6

Hyvinhän Jersi minusta nykyään kirjoittaa ja harvoin noita topicceja tulee..
Taas kehissä.. ;)

Joona H

Lainaus käyttäjältä: "MarkusH"Mielestäni niin turhia aiheita että olisi bannin paikka :?
Aika paljon sanottu käyttäjältä,joka itse perustelee sellaiseja toikkeja kuten Mitä talvirenkaita käytätte? tai Naiset

BoOsTeR

HK sininen maistuu ihan talille kylmänä, lämpimänä taas ei oikein muule kuin jauholle.

Ainut syötävä makkara jota syön silloin harvoin kun makkaraa syön on lihatiskillä myytävä metrilenkki. :?
OS käy, kun käsketään
SC käy, jos käy

Psykoosi

Itse en taas tiedä mikä siinä HK:n Sinisessä niin kuninkaallista on. Kabanossi on paras.
Ps. Hiljaa siellä takarivissä MarkusH, turha tai ei, antaa moderaattorien selvittää.
Hobao Hyper 7 Pro-R SE 2004

MarkusH

No pidän sitten turpani kiinni, rikkoen foorumin sääntöä: Älä jatka tahallaan riitaa.

Sitäpaitsi, itseäni kiinnostaa mitä renkaita porukka käyttää :|

fiesta6

Ja Jersiä kiinnostaa mitä makkaraa porukka syö  :mrgreen:
Taas kehissä.. ;)

seba

Hyi makkaraa!! I hate makkara ( minun mielipide)

Speeder

Hk sininen ei oikeen viehätä paitsi näin:
Kahtia keskeltä ja grillissä ahh se on niin sanoin kuvaamattoman hyvää.

BoOsTeR

Ainii, sellainen pointi piti vielä mainita, että HK sinisesta saa hyvän makkarakeiton. Ei mulla muuta.  :wink:
OS käy, kun käsketään
SC käy, jos käy

jerzirccar

Minunkin mielestä tää on "vähän" turha mutta kuin nyt eilen laitoin meille hyvästä makkarasta ruokaa ja kuin täällä on niin paljon "minun mielestä" turhia aloitettuja topicceja niin väsäsin tämmöisen. Ja jos minua ei kiinosta joku topicci niin luultavasti annan sen olla kuin kerta kaikkiaan ei kiinosta aihe. Sitä paitsi tuo hk on ihan helkkarin hyvä makkara.
Jerzi
PS makkaran ystäville hyvää viikonloppua

jannu

Mää olin justiinsa tiistai-keskiviikko välisenä yönä äijän kanssa kuskaamassa teille makkaraa :D  En nyysiny lastista yhtään. Siis rekalla kuskattiin

kc67

Kyllä Jerzi hyvän makkaran tuntee  :mrgreen:
Xray XB-8 ,Hobao Hyper7 pcr pro, Sirio kanai edition 1#,Team Infinity samurai .21, Sanwa mx-3

Mika R

Tässä on tosiaan parasta se että maistuu myös kulmänä, erityisesti 1/2L maitotölkin kera, toisin kuin useimmat muut makkarat

fiesta6

Lähikaupasta mäyräkoira ja HK  :)
Taas kehissä.. ;)