Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Trial truck

Aloittaja aatu, 29.01.05 - klo: 20.14

aatu

siis ei ole pelkkä diffi vaan jakolaatikko jossa on diffi eli se jolla voima jaetaan kahteen suuntaa.. Lukoista en tiedä mitään kosko en ole saanut niitä.

Ville Vainio

Ok, eli se keskidiffi tulee pakosti tuossa jakolootan yhteydessä...
Et varmaan tiedä jakolaatikon sielunelämästäkään sen enempää kun akseleistakaan vielä.
Kyosho Inferno MP9e

ClodZ

Robbelta löytyisi näemmä portaaliakseliakin.

http://www.tina-dirk.de/Modellbau-Mey/por7.jpg
XC - Poor boys Bruiser

Ville Vainio

VAU, toi ois jotain! Vielä lukolla.
Kyosho Inferno MP9e

Ville Vainio

Mitenhän nää toimiii? Ei noi kuormaajat kai mekaanisesti toimi, pneumatiikalla vai hydr.
http://www.tina-dirk.de/Modellbau-Mey/
Kyosho Inferno MP9e

jeejee

Taitaa olla hydrauliikkaa..
Ääni kuuluu, mutta mitään ei tapahdu... TLT-1 semi scale crawler/ FG Monster Beetle/ Tamiya tb-02d / Asso b4 @ Mamba MAX / Tamiya High lift / LRP Shark/ TeamLosi xxx-nt / Spektrum

Ville Vainio

jooo, näin on tuolla sivuilla oli ainakin puhe hydr.
Kyosho Inferno MP9e

Sinervo

Kuinkas projekti etenee?

.21

Hieno trial truck lisää kuvia.

tepsu7

Aika kallis on tuo trial truck mutta aika siisti  8)  8)

Jasu92

Ja mitenkäs tämä liittyy Trial Truck projektiin?

Itseänikin kiinnostaisi tietää se, miltä tämä auto näyttää nykyjään ;)

tepsu7

sorry,mä vähän sekoilin :oops:  :lol:

aatu

Ei ole edistynyt kun ei ole osia... teen samalla toista 1:8 mihin teen kaikki osat itse ja moottoriksi 2hp moottorinsahan mosa. auto on siis 8x8 man kat 1 117cm pitkä ja 31cm levee.. runko ois valmis samoin alnennusvaihde ja yksi akseli. Tällänen  

http://www.torben-thiel.de/KAT__SX___LX/Daten_8x8.jpg
http://www.torben-thiel.de/KAT__SX___LX/Bilder/MAN_15t/MAN__39_.jpg

Speeder

Aikas näde!  :)
Kyllä tolla ajella kehtais.
Siis pelkkää trialia ajat tolla?

aatu

Lainaus käyttäjältä: "Speeder"Aikas näde!  :)
Kyllä tolla ajella kehtais.
Siis pelkkää trialia ajat tolla?
Joo trialiin... Tässä mun runko

waltt

Hieno!
Ootko itse tenhyt etupuskurin tohon isompaan runkoon??
Näyttää ihan tehdas tekoiselta...
Onko noi reiät valoille??(tuossa puskurissa olevat)
Hyper 7 TQ, Rc18T, Mini-z AWD
Hobao.        Asso.    Kyosho

jeejee

Ota seukkina 1/1 kuorma autosta runko niin säästy tekemiseltä.  :wink: Tuleeko vielä isompi? Aika komee!
Ääni kuuluu, mutta mitään ei tapahdu... TLT-1 semi scale crawler/ FG Monster Beetle/ Tamiya tb-02d / Asso b4 @ Mamba MAX / Tamiya High lift / LRP Shark/ TeamLosi xxx-nt / Spektrum

aatu

Lainaus käyttäjältä: "waltt"Hieno!
Ootko itse tenhyt etupuskurin tohon isompaan runkoon??
Näyttää ihan tehdas tekoiselta...
Onko noi reiät valoille??(tuossa puskurissa olevat)

Joo itse tehty.. Reiät on valoille.  :wink:

MarkusH

Lainaus käyttäjältä: "aatu"on siis 8x8 man kat 1 117cm pitkä ja 31cm levee.. runko ois valmis

Siis onko auto 10m pitkä? Tais tulla yks "1" liikaa...

jeejee

Säähän voit antaa ton pikkurungon perineen mulle.  :mrgreen:

aatu

Lainaus käyttäjältä: "MarkusH"
Lainaus käyttäjältä: "aatu"on siis 8x8 man kat 1 117cm pitkä ja 31cm levee.. runko ois valmis

Siis auto on "MAN KAT 1" ja pituutta 117cm.....

Scrap

Prkl, kun on komee puskuri! (Piti ihan kiroilla, kun on niin komia)

Eikös noi runkopalkit ole vähän turhan lähekkäin, ajatellen moottorisahan mahtumista? Oletko laskeskellut painopisteen sijaintia?

Omassa projektissa, 1:5 4x4 maastopakettiauto, tuli tehtyä pikku moka. Tein rungon ennen moottorin hankintaa, joten menee vähän sovitteluksi. Joko teen etupään tai koko rungon uusiksi. Pituutta tulee noin 1200mm, leveyttä noin 400mm ja lava on mitoitettu kaljakoria varten 8)

aatu

Lainaus käyttäjältä: "Scrap"Prkl, kun on komee puskuri! (Piti ihan kiroilla, kun on niin komia)

Eikös noi runkopalkit ole vähän turhan lähekkäin, ajatellen moottorisahan mahtumista? Oletko laskeskellut painopisteen sijaintia?

Omassa projektissa, 1:5 4x4 maastopakettiauto, tuli tehtyä pikku moka. Tein rungon ennen moottorin hankintaa, joten menee vähän sovitteluksi. Joko teen etupään tai koko rungon uusiksi. Pituutta tulee noin 1200mm, leveyttä noin 400mm ja lava on mitoitettu kaljakoria varten 8)
Runko palkit on juuri samalla leveydellä kuin oikeassa MANissa, eli täysin nuiden piirustusten mukaan tehty. Kyllä se kone hyvin sopii...

jeejee

http://www.e-customconnect.com/InetRC/Album/Dagger6x6_2/ Tollanen mulle.  :) Aatu tekee kaikille tollset härpättimet nin saahaan sarja pystyyn.  :lol: Oispa itelläkin noita akseleita yms, ylimääräinen ja toimiva sahakin tuolta löytyis.. Ota akselelistakin kuvii!

zabooner

Lainaus käyttäjältä: "jeejee"http://www.e-customconnect.com/InetRC/Album/Dagger6x6_2/ Tollanen mulle.  :) Aatu tekee kaikille tollset härpättimet nin saahaan sarja pystyyn.  :lol: Oispa itelläkin noita akseleita yms, ylimääräinen ja toimiva sahakin tuolta löytyis..
Arrgfh iham maaahtavan hiano!! kuinkohan monta rahaa tohon on menny...

tepsu7

tollanen ois kyllä siisti  8) paljonkohan tollanen painaa :?: luultavasti aika paljon :?aika paljon tehoja on,jos tuossa on kolme moottoria 8) vai onko :?:

MarkusH

Lainaus käyttäjältä: "aatu"
Lainaus käyttäjältä: "MarkusH"

Siis auto on "MAN KAT 1" ja pituutta 117cm.....

Aijaa, en älynnyt heti kun täsmäsi niin hyvin tuo välikin tuohon ykkösten väliin kun numerot jaetaan 3:n ryhmiin...

aatu

MarkusH

Saako sinua sanoa HULLUKSI?

Sinervo

siis.... Menee vähä yli hilseen,mutta on TOOOOSI jännä nähdä valmiina toi ja kuinka kulkee! WOW :!: