Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Jenkkifutarit?

Aloittaja bbbn, 26.06.18 - klo: 21.04

bbbn

Onkos täällä jenkkifutareita? Jos on niin missä sarjassa pelaa, mitä pelipaikkaa ja missä joukkueessa pelaa? Kiinnostaa vaan itseä.
Ja joo, itse pelaan Steelers u17&u19 joukkueissa RB, OLB sekä tarvittaessa linjaa molempiin suuntiin :afro:
Traxxas Stampede Xl-5 ,Maxam Storm R10 (TamiyaLunch Box/myyty) ja paljon muita myös ollut......

evok

Pelasin LB yhden kauden Saintsissa ja neljä Wolvoissa 1,2 ja 3-divareissa.
Lopetin pelaamisen toissakesänä, mutta NFL:ää tulee seurattua vielä paljon.

bbbn

Lainaus käyttäjältä: evok - 26.06.18 - klo: 23.34
Pelasin LB yhden kauden Saintsissa ja neljä Wolvoissa 1,2 ja 3-divareissa.
Lopetin pelaamisen toissakesänä, mutta NFL:ää tulee seurattua vielä paljon.

ok
Traxxas Stampede Xl-5 ,Maxam Storm R10 (TamiyaLunch Box/myyty) ja paljon muita myös ollut......

bbbn

Lainaus käyttäjältä: bbbn - 26.06.18 - klo: 21.04
Onkos täällä jenkkifutareita? Jos on niin missä sarjassa pelaa, mitä pelipaikkaa ja missä joukkueessa pelaa? Kiinnostaa vaan itseä.
Ja joo, itse pelaan Steelers u17&u19 joukkueissa RB, OLB sekä tarvittaessa linjaa molempiin suuntiin :afro:
Oj, Nykyään RB ja kakkos QB, osan kaudesta ykkös QB...lisäks korvaan helposti WR ja DB