Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

kameleonttiväri

Aloittaja Juke-, 01.02.05 - klo: 15.51

Juke-

vois laittaa linkin sivulle jossa on kori maalattu kameleonttivärillä ja kirjotaa kokemuksia ja neuoja :P
mistä muuten nuita pulloja saa ja paljo maksaa.

puhun siis spray pulloista
joo o

GolluB

RC-pisteestä saanee ainankin, 19e/purkki

waltt

Maalasin oman mopon tankin "kameleontti"-tyylillä niin että maalasin ensin tankin mustaksi, sen jälkeen kerros lakkaa johon lisäsin tummansinistä helmiäistä...  varjossa näyttää mustalta mutta auringossa tummansiniseltä helmiäiseltä...
Monivärisemmän olisi saanut kun laittamalla esim helmiäisen-vihreää lakkaa kerroksen vielä sinisen lakkakerroksen päälle...
Niin monta eriväristä lakkakerrosta kun haluaa itse värejä...
en tiedä saako tuolla tyylillä mitenkään rc-auton koria maalattua...

Tuli vaa mielee...
:wink:
Hyper 7 TQ, Rc18T, Mini-z AWD
Hobao.        Asso.    Kyosho

l150040

Periaatteessa asia menee lexan-koreissa samalla tavalla. Ainoastaan järjestys on päinvastainen. Eli ensiksi maalataan nämä "lakkakerrokset" ja viimeiseksi pohjaväri. Esim. Parmalla on noita kameleonttivärejä (FASCHANGE).

chef

Itse olen maalannut FG:n monster beetlen korin tuolla kameleonttimaalilla ja mielestäni tuli ihan hyvä lopputulos. Eli kameleontti"lakkaa" pohjalle riittävästi ja sitten lopuksi jotain peittävää väriä. Itse maalasin turkoosilla viimeisen värin ja hyvä tuli. Autosta löytyy kuva esim. tuolta rc-harrastuksen kuvagalleriasta. Valokuvassa ei vain oikein erota värin vaihtelua. Hintaa maalaukselle kylläkin kertyi.