Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

insertit

Aloittaja p.p92, 06.02.05 - klo: 18.13

p.p92

Onko noi insertit slicseis ihan välttämättömät kun en käy missään kisoissa.En viittis ostaa,kun on turhan kaliita.Ja jos teillä on jotain köyhänmiehen inserttejä niin kertokaa... :lol:  

:P

Sinervo

no ei ne pakolliset oo, mutta mä kyllä ostaisin koska ilman niitä on aivan ***** ajaa.

jeejee

Lainaus käyttäjältä: "p.p92"Onko noi insertit slicseis ihan välttämättömät kun en käy missään kisoissa.En viittis ostaa,kun on turhan kaliita.Ja jos teillä on jotain köyhänmiehen inserttejä niin kertokaa... :lol:  

:P

Esim retkipatjasta tai vaahtomuovista leikkaat sopivat suokaleet.  :)
Ääni kuuluu, mutta mitään ei tapahdu... TLT-1 semi scale crawler/ FG Monster Beetle/ Tamiya tb-02d / Asso b4 @ Mamba MAX / Tamiya High lift / LRP Shark/ TeamLosi xxx-nt / Spektrum

Niki

On ne pakolliset. Eikä ne nyt niin kalliit oo, jos 4kpl maksaa sen 9euroa. Kun kerran rengassarja maksaa 20-25 euroa, niin ei tuo oo sitten mielestäni enään mikään ongelma. Mutta suosittelen Jb:n mediumeja, niillä on pärtsätty, ja hyvin ne on kestäneet.

p.p92

Kato ku mä oon Laihialta. :D  :D Paljonko semmoset Jb:n mediumit maksaa??

solar4

Vieläkö muistamme miten kävi kun Zhoop koitti korvata iskariöljyn Fairyllä?

Osta ne insertit, ihan oikeesti. Ei se iso summa ole.
Little to win, nothing to lose
SD/GT

waltt

Iskariöljy korvattu fairylla?? :mrgreen:
miten kävi??
Hyper 7 TQ, Rc18T, Mini-z AWD
Hobao.        Asso.    Kyosho

solar4

Little to win, nothing to lose
SD/GT

Niki

Sen 8-9euroa niinkuin aiemmin kirjoitin... Osta ne ja huomaat varmasti eron. :wink:

Sinervo

Lainaus käyttäjältä: "Niki"On ne pakolliset.

Eihän niitä kukaan pakota käyttämään  :wink:
Mutta olen samaa mieltä, että osta vaa.
Mutta jos sä ajelet vaan jossai parkkiksella niin sitten sillä ei ole väliä vaikka pistäsitkin jotai vaahtomuovin suikaleita tai jotain.