Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

saako polttis autoa muuten käyntiin kuin hehkulla...???

Aloittaja jannejun99, 25.02.05 - klo: 00.54

jannejun99

niin onko mitään keinoja saada auto käyntiin kun menee aikaa että tulee hehkulämmitin ja laturi...  :oops:  :oops:  :(
nopeus ja vääntö on valttia...!!! vai mitä ja tietenki iso kone...!!!

Erkhart

Hpi nitro rs4 3, Micro

jeejee

Saadan siihenkin väsätty 1,5 voltin patterin ja siitä kummastakin päästä johot tulppaan ppäähän ja toinen runkoon.
Ääni kuuluu, mutta mitään ei tapahdu... TLT-1 semi scale crawler/ FG Monster Beetle/ Tamiya tb-02d / Asso b4 @ Mamba MAX / Tamiya High lift / LRP Shark/ TeamLosi xxx-nt / Spektrum

ossi v

Eräs viisas henkilö sanoi minulle että lämmitä kaasulieskalla moottori tulipunaiseksi mutten tiedä toimiiko tämä :wink:

EN SUOSITTELE KOKEILEMAAN :wink:

valitukset yv-nä otukselle :mrgreen:

Mika R

Lainaus käyttäjältä: "ossi v"Eräs viisas henkilö sanoi minulle että lämmitä kaasulieskalla moottori tulipunaiseksi mutten tiedä toimiiko tämä :wink:

Taisi olla vähemmän viisas henkilö. 1.5V paristo ajaa saman asian kuin vrsinainen hehku kuten edellä mainittiin.

Paraislainen

Lainaus käyttäjältä: "Mika"Taisi olla vähemmän viisas henkilö. 1.5V paristo ajaa saman asian kuin vrsinainen hehku kuten edellä mainittiin.
Totta! Kokeiltu on :mrgreen: [/quote]
Ei näin...

MarkusH

Lainaus käyttäjältä: "Mika"
Lainaus käyttäjältä: "ossi v"Eräs viisas henkilö sanoi minulle että lämmitä kaasulieskalla moottori tulipunaiseksi mutten tiedä toimiiko tämä :wink:

Taisi olla vähemmän viisas henkilö. 1.5V paristo ajaa saman asian kuin vrsinainen hehku kuten edellä mainittiin.
:mrgreen:  Kyseinen henkilö heitti sen vitsinä...

Ville Vainio

Paitsi että akussa on 1.2V mitä on hehkuissa, paristossa 1.5V, muistaakseni iteltä jotain vanhempia tulppia meni sököks noissa patteri leikeissä, tosin uudet tulpat varmaan kestää kyllä patterinkin.
Kyosho Inferno MP9e

solar4

Pari volttia olen kuullut tulpan maksimijännitteeksi, ite oon regulaattorilla syöttänyt 1.3-1.5 volttia, sen ainakin Cipolla kestää mukisematta.
Little to win, nothing to lose
SD/GT

Sakkeri91

ite oon kokeillu ~4v ja ossi (8 ) on sen kestänyt...
Sitten kokeilin ~8v ja kuului vain suhahdus ja hehkulanka poikki.
Kummatkin testit olen tehnyt tulpan ollessa irrallaan moottorista ja samalla tulpalla.

silleeni

Hyvin lähtee ku pudottaa vaan AA pariston sinne tulpan päälle. toimii ainakin .21 koneissa. Sitten vaan johdonpätkä patterin toisesta navasta kanteen. En ota vastuuta palaneista tulpista mutta minulla on toiminut ainakin hyvin.