Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Tarvikeboksit

Aloittaja Jaani, 01.03.05 - klo: 20.36

Jaani

Oli tänään asiaa Lidliin ostamaan halpaa maitorahkaa  :roll: kun silmiin osui tuollainen työkaluboksi, joka tuli sitten ostettua:

http://www.mokit.com/images/IMG_6108_1_4.JPG

Ei se aivan ilmainen ollut, mutta kuitenkin aika halpa, hinta oli 7,99 euroa.

Tällaista boksia olen etsinyt jo pidempään, eli pystymallista johon saa kaikkia pikkuosia ruuveista lähtien. Olen aina jos on jotain muuta asiaa ollut niin katsonut mm. K-Raudasta, Motonetistä, Robin Hoodista, Etolasta, Tarjoustalosta ja muista vastaavista, mutta ei löytynyt muita kuin lappeellaan olevia ja nekin yleensä suuremmille työkaluille tarkoitettuja. Tämän mitat ovat 34x10x43,5cm ja lokerot sellaisia, ettei siihen mahdu ihan isommat diffi/iskariöljypurkit, mutta pienempi sälä menee. Ajattelin kyllä että dremelillä voisi yhdistää pari lokeroa jotta saisi pidempiä tavaroita lappeelleen. Päällä on näppärä kantokahva.

Ajattelin postata lähinnä vinkiksi jos joku muu on etsinyt muttei löytänyt vastaavaa. Jos joku tietää mistä muualta tällaisia bokseja saa ja mihin hintaan niin se voisi myös olla hyödyllistä tietoa.    

Tämä oli Lappeenrannan Lidlistä, valikoimathan vaihtelee kaupungeittain joten ei välttämättä ole joka Lildlissä.

blenheim

Itse olen löytänyt Karjaan Säästö-Pörssistä kätevän pikkutavaralaatikon. Sinne menee myös pienet työkalut kuten lyhkäiset ruuvarit jne. Hintaa en muista, mutta suunnilleen samaa luokkaa oli.
Onhan se tuntuma ainakin omassa boksissa hivenen muovisen tuntuinen. Ajaa asiansa.
E-tmkua | Hyvöö jouluva ja onnellista uutta vuotta!