Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Rc aiheinen IRC kanava

Aloittaja JwL, 26.10.02 - klo: 23.53

JwL

tehkää joku (Qnet) Rc aiheine irc kanava :)  ja pistäkää kanavan nimi tänne :) , ku toi #rc.irc ei toimi :(  tai siel ei oo ketään :( .

pete||

#pienoismallit on mutta siinä pitää käyttää inet servua --->  irc.inet.fi
                                                                                      irc.inet.fi
                                                                                      6667
                                                                                      Inet

Vihrea

prkl, ei toimi siltikää vaikka käytän Inet servua, tehdäänpääs tonne Qnetin puolella kans oma kanava...
Galant VR-4

coronet

Voi jumankeuta! Ollaanko sitä jo niin avuttomia, ettei osata tehdä edes omaa kanavaa? En kyllä ymmärrä ovatko ihmiset nykyään joko liian tyhmiä tai laiskoja.
Tamiya roks.

Vihrea

Eero, osaan tehdä kanavan, mutta kuka sinne tulee? tarvii eka mainostaa...
ja keksikääs joku hyvä #kannu...  :P
Galant VR-4

pete||

NO VOI HYVÄÄT JOULUPUKIT   :shock:  >>>  #rc.irc   <<< siinä on cannu mitä voi käyttää qnetillä !!!

Mä olen sielle tästälähin mutta modeemini takia en kovin paljoa !

Kuupo

ei tueta mitään Qnettiä... =)

Vihrea

Galant VR-4

Kuupo

koska mulla on siitä semmonen sterotypia, täynnä p33loja =)

Teemu L

Jep, #rc.keskustelu Q-netis

JwL

Mahtavaa kun joku sai aikaiseksi tehdä sen kannun :D

JuhaS14

Mitenkään keskusteluun näin uutena henkilönä sen kummemmin puuttumatta, niin Qnet kyllä pitäis kieltää lailla. :)
// Juha
Hakusanamainonta ja hakukoneoptimointi -palvelut.

*toba*

q-nettiin kaivattaisiin lissä ihmisiä/eläimiä TULKAAAaa!!
Prrr

claustro

kanava #rcnetti ircnetissä on kerännyt nopeasti suuren suosion. Päivittäin kanavalla käy kymmenittäin täältä foorumistakin tuttuja kasvoja. Aihe on vapaa vaikka sen toivotaankin jotenkin sivuavan harrastustamme. Eniten väkeä irkkaamassa on kello 19 - 21 aikaan.

Ohjeet: http://rcnetti.wmhost.com/irc.php

Ja eiku keskustelemaan.
Toni Walther, retired operator

Vihrea

hmm... musta tuntuu et tästä syntyy oikee kunnon kisa. kumpi kannu on parempi  :D

kyllä tuo ircnetin kanava taitaa voiton viedä... kävijämäärässä. :wink:

muuten Qnet jyrää.
Galant VR-4

claustro

Lainaus käyttäjältä: "Vihrea"muuten Qnet jyrää.

Onneksi on erilaisia mielipiteitä. Näin niitä keskusteluita syntyy.

TeemuR

claustro:(sori jos kirjotin nimes väärin :oops: ) miks sun nimees ei näy tolla ylhällä kohdassa "operaattorit" vaikka sun nimes alalla lukee "operaattori"?

(sori menee vähän ohi aiheen, mutta........)
Tamiya - racing factory/ S-Grafix /

claustro

Lainaus käyttäjältä: "teemu12"miks sun nimees ei näy tolla ylhällä kohdassa "operaattorit" vaikka sun nimes alalla lukee "operaattori"?

Huom. Heuli, APK ja Make ovat moderaattoreita ja minä olen operaattori.

Eli moderaattorit vastaavat siitä että foorumin viestien taso ja aihe säilyvät ja motivoivat ihmisiä keskusteluun.

Minä operaattorina taas pidän foorumin teknisen puolen kunnossa ja palvelut pystyssä. Minulla lukee nimeni alla operaattori koska olen sen asetuksista itselleni sellaiseksi laittanut. Oliko riittävän kattava vastaus? Tule toki irkkimään kanssamme iltaisin niin pääset mukaan keskusteluihin.

TeemuR

oli tarpeeksi kattava vastaus.kiitän ja kumarran
Tamiya - racing factory/ S-Grafix /