Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Carson Stormracer RTR 4wd nitro-crossari...

Aloittaja batista, 15.03.05 - klo: 16.53

batista

Onko hyvä ostos...? Vai suositteletko jotakin muuta mallia, mielellään sellaista jossa on kaikki tarvittava mukana eli täys paketti...

VASTAUKSIA KIITOS...  :mrgreen:
auttakaa mua ostaa auto......please...

JuusoP

Kyllä se ihan hyvä ostos on. Itse omistan sellasen ja kyllä se ihan mukavasti kulkeekin.
Jo on kerpele jos tuosta ei pääse!
Kotisivut valmistuu...

MarkusH

Kunhan selvität mistä nappaat varaosat!

transewaves

osta ennemmin Traxxax Nitro Rustler jos tulee pihasuditteluun,varaosia saat helposti.
tai jos meinaat ihan radalle mennä niin osta Hobao
TeamC tr2(monster),Losi MicroT,HbGTE8,DESC410v2
T-Maxx (brushless mod) --->Drunk Maxx

tomppa82

Lainaus käyttäjältä: "batista"Onko hyvä ostos...? Vai suositteletko jotakin muuta mallia, mielellään sellaista jossa on kaikki tarvittava mukana eli täys paketti...

Suosituksia vai? Niinkuin monesti aiemminkin on tullu tälläkin foorumilla suositeltua, niin osta Hobao Hyper 7 RTR. Ko auto on, toisin kuin muut 1:8-RTR-polttisbuggyt, siltään valmis kisa-auto...
Ajokunnossa LRP Blast S10 TX2 ja Surge grusher-vene.
Lisäksi muutamia innostusta odottavia auto-projekteja

MarkusH

Lainaus käyttäjältä: "tomppa82"
Lainaus käyttäjältä: "batista"Onko hyvä ostos...? Vai suositteletko jotakin muuta mallia, mielellään sellaista jossa on kaikki tarvittava mukana eli täys paketti...

Suosituksia vai? Niinkuin monesti aiemminkin on tullu tälläkin foorumilla suositeltua, niin osta Hobao Hyper 7 RTR. Ko auto on, toisin kuin muut 1:8-RTR-polttisbuggyt, siltään valmis kisa-auto...

Carson Stormracer on 1:10 :wink:  Ja muutenkin aika kehno auto.

tomppa82

Lainaus käyttäjältä: "MarkusH"Carson Stormracer on 1:10 :wink:  Ja muutenkin aika kehno auto.

Jaa, noh kaikkea ei voi tietää... :wink:
Ajokunnossa LRP Blast S10 TX2 ja Surge grusher-vene.
Lisäksi muutamia innostusta odottavia auto-projekteja