Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

ASIAKASPALVELU HENKISYYS

Aloittaja TT EB4 S3, 07.04.05 - klo: 00.23

TT EB4 S3

Mielipiteitä liikkeiden asiakaspalvelusta.
Jos on valittamista myyjän toiminnasta, niin miten pitäisi parantaa toimintaa.
Onko myyjällä oikeus kiukutella asiakkaalle jos hänellä on muuten huono päivä .

Hevimies

Lainaus käyttäjältä: "TT EB4 S3"Mielipiteitä liikkeiden asiakaspalvelusta.
Jos on valittamista myyjän toiminnasta, niin miten pitäisi parantaa toimintaa.
Pitäisi ehkä reklamoida asiasta sille myyjälle tai hänen esimiehelleen jotta voisivat puuttua epäkohtiin ja parantaa palvelua. :roll: Asiakkaan ei tietenkään pitäisi joutua kärsimään siitä että myyjällä on huono päivä.

P.S. Asiakaspalveluhenkisyys on yhdyssana  :wink:

tomppa82

Ainaskin eräällä nimeltä mainitsemattomalla Oululaisella yrityksellä kuuluu nolevan huono asiakaspalvelu Nimen kerron YV:llä, koska ko. yritysen nimen mainitseminen tällä foorumilla taita muutaman viime päivän tapahtumien jälkeen olla "hieman" arka asia....
Ajokunnossa LRP Blast S10 TX2 ja Surge grusher-vene.
Lisäksi muutamia innostusta odottavia auto-projekteja

hellgren

#3
------------------
Lahti Rock City

SlidSlide

Omista kokemuksista voin sanoa, että on tullu jostakin liikkeestä huonoo kohtelua ja jostakin hyvää.  Huonoo en mainitse, mutta voin sanoa että www.sabe.fi/hobby tulee loistavaa kohtelua ja tavarat saapuu ajallaan.

tux10

Kaikista muista liikkeistä myönteisä palautetta, paitsi JR-Hobby:stä!
En rupeä tätä paremmin selostamaan!
THE Car - OS - Savöx - Sanwa

tomppa82

Lainaus käyttäjältä: "hellgren"
Lainaus käyttäjältä: "tomppa82"Ainaskin eräällä nimeltä mainitsemattomalla Oululaisella yrityksellä kuuluu nolevan huono asiakaspalvelu Nimen kerron YV:llä, koska ko. yritysen nimen mainitseminen tällä foorumilla taita muutaman viime päivän tapahtumien jälkeen olla "hieman" arka asia....

Näitä nurinoita varten perustettiin omat alueensa.. Ja painottaisin viestissäsi sanaa "kuuluu".. Mutta ole hyvä ja esitä asiallinen kysymyksesi suoraan heille, käyttäen vaikka foorumin uutta osiota (olettaen, että puhut nyt yrityksestä, jolta oma osio täältä nykyisellään löytyy ja haluat todellakin keskustella julkisesti).

En nyt halunnut nurista, vaan ainoastaan vastata kysymykseen ja kuten varmasti huomaat, niin jätin tarkoituksella yriyksen nimen mainitsematta. Mulla ei ole tältä liikkeeltä mitään kysyttävää tai vaikka olisikin, en aio sitä kysyä, ainakaan tällä foorumilla... Ja yritys on juuri se, mitä luulen sinunkin epäilleen minun tarkoittaneen.

PS: Ja paino todellakin sillä sanalla KUULUU. Itsellä ei ole mitään intressejä tilata sieltä mitää, enkä ole aiemminkaan tilannut, joten tuota en voi 100% varmuudella sanoa....
Ajokunnossa LRP Blast S10 TX2 ja Surge grusher-vene.
Lisäksi muutamia innostusta odottavia auto-projekteja


Hevimies

No voi huoh.. kuolleena syntynyt topic josta ei tule seuraamaan mitään hyvää. Joutaisi lukkoon...  :?


jerzirccar

HEI pojat tehkää niinkuin minä teen.

Jos kaupassa on todella huonoa palvelua niin ei sinne kertakaikkiaan tarvitse työntää rahat. Joten menen naapuri kauppaan. Kyllä se asiakas tulee takaisin jos on ollut hyvää palvelua ja sopivat hinnat.

PS Minulla on 20vuoden myyjän kokemus joten tiedän miten tärkeää se on olla skarppina kaikille vaikka olis miten huono päivä tahansa. Se on ihan perus edellitys että palvellaan jokaista asianmukaisesti ja jos on huono päivä (tarkoitan todella huono) niin kannattaa miettiä jos vaikkapas vaihtaisi työpaikkaa/ ammattia.
Jerzi

Jankka

On tämä Rc-harrastus mennyt kummalliseksi ,..yksi foorumi lopetetaan kun sitä uhkaillaan erään nimeltä mainitsemattoman yrityksen toimesta ja täällä taitaa sama homma jatkua. Oma mielipiteeni asiaan joka tuntuu olevan kovin tulenarka aihe on että, itsehän he ovat asiakaspalvelullaan ja toimillaan soppansa keittäneet ,joten kritiikki pitäsi kyllä miehekkäästi kestää ja ottaa opiksi, eikä alentua uhkailuun oikeustoimilla. No ,onneksi jokainen äänestää rahoillaan, joten toivotan kyseiselle yritykselle pitkää ikää.

JR-Hobby

On ihan pakko puutua keskusteluun muutamalla sanalla.

Ihmetyttää vaikka foorumiin on perustettu omat osiot missä kauppiaille voisi esittää kysymyksiä tai antaa palautetta, niin tämä ei jostain syystä käy.

Jostakin syystä halutaan keskustella asioista "kuuluu" ja annan tietoa YV periaatteella muualla minne se keskustelu kuuluisi, vaikka olisi paikka missä vastapuoli voisi kertoa oman vastineensa tai vastata esitettyihin kysymyksiin.

Meilläkin on varmasti parannettavaa asiakaspalvelussa ja tähän varmasti on varaa myös kaikilla kauppiailla ja kaikilla aloilla. Asiakaspalvelun kehittämiseen voi myös jokainen asiakas vaikuttaa, rakentava palaute on tässä tärkeää.

Kannattaa muistaa että olemme myymälässämme joka päivä tavattavissa, myös puhelimitse, sekä pyrimme vastaamaan emaileihin mikäli mahdollista, joten meihin saa kyllä jokainen halutessaan yhteyden.

Näyttää kuitenkin siltä että jotkut henkilöt kuitenkin vain haluavat huudella puskasta nimettömänä  :lol:

Välillä tuntuu että itse harrastus on unohtunut... olisiko asiaa jos keskityttäisiinkö itse harrastukseen välillä  :D

ps. Olemme myös tavattavissa Model Expossa 22-24.4

Harrastusterveisin
Jussi
JR-Hobby Finland Oy
08-5566534

Paraislainen

Ei näin...

markova

Ettei tule pelkkää negatiivista, niin...
Täytyy todeta, että edellä olevasta liikkeestä ainakin itse olen saanut hyvää palvelua niin itse liikkeessä, kuin e-mailin kauttakin.
Toinen saman paikkakunnan liike sitä vastoin oli hieman mysteeri. Ensimmäisellä kerralla myyjä kertoi kaiken mitä halusinkin kuulla, mutta uudemman kerran toinen myyjä sanoi joko, että "En tiijä, kato paketista.... Jaa-a, oiskohan netissä... en kyllä osaa sanoa... jne naputteli tietokonetta.
Kolme kertaa kävin ja ajattelin että myyjä vaihtus. Sama palvelu joka kerta.
No, ehkä oli uusi työntekijä tai jotain semmoista. Eli kait sitä tulee taas joskus käytyä kiusaamassa myyjää

Mutta kuten edellä on mainittu, jokainen voi kattoa peiliin, niin myyjä kuin asiakaskin... ;) Harrastuksenhan on tarkoitus olla hauskaa

Nimim. "Ei Oulu ole aina p*ska kaupunni" ;)

markova

En kyllä kirjoittanut "tutti"... hienoa, että joku karsii rumemmat sanat pois  :mrgreen: