Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK

Aloittaja Rph, 15.04.05 - klo: 14.49

s4m1

Onkos tänään ketään menossa radalle 1700 jälkeen, oma auto vieläkin telakalla, pitää laittaa kiitos viestiä jenkkeihin kyl jo...

Rph

12H työpäivä takana, saunaan ja pari bissee terassil ja sit maate.
mydään lennokipiruustuksia .)

kipi

Nonnii,yhteyksien päässä ollaan taas,kiitos soneran melkein toimivien netti-systeemien.
En oo hirveesti radalla käymään,tiistai iltana poikkesin nopeesti.
Mites,onko viikoloppuna jotain sessiota tiedossa? Ellei hirveetä tulvaa jostain tule.
eikun leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
sillä aikaa kun te mietitte,mä oon tehny jo viis virhettä

partajeesus

Tarkotus ois tulla jollei tulvi. Piti jo huomenna mennä mutta vettä varmasti tulee sen verran että turha edes harkita.
Stampede+Ez-run 80A+ez-run 8.5t, Axial AX-10 scorpion ARTR, Tamiya TT-01, Rustler + Mamba max + Ez-run 8.5t

s4m1

En pääse kun vasta sunnuntaina, lauantai menee eukon kans mansen suunnal...

partajeesus

Stampede+Ez-run 80A+ez-run 8.5t, Axial AX-10 scorpion ARTR, Tamiya TT-01, Rustler + Mamba max + Ez-run 8.5t

s4m1

viitti itteeni kipeeks saada, jotain miedompaa...

Tomsson

Kipin kanssa tossa meinattiin jos mentäis huomenna ehtoommalla siinä neljän huminoissa radalle sudittelemaan. Tulkaa joku muukin.
allekiroitus

kipi

jep,tuollainen alustava kellon ajan jostain keksimme.Akut laitoin johtojen jatkoksi,josko sitten virta riittäis.Eipä taas ole viikkoon ehtinyt ajelemaan.

partajeesus

rautalapio

Jees, tulossa ollaan jos ei nyt mitään ihmeellistä tapahdu...

Tomsson

Lainaus käyttäjältä: partajeesus - 16.07.10 - klo: 23.01
Pitäskö sen olla kuiva?

Emt. Vesisade mikä eilen tuli tässä parin kilsan päässä oli aika olematon. Jos ei yöllä tule vettä, niin aivan varmasti on kuivaa.
allekiroitus

partajeesus

Meitsi on nyt radalla. Kyllå tää kunnossa on. Saatan olla vielä iltapäivällkin paikalla riippuen siitä kuinka paljon jaksaa odotella akkujen latautumista.

Tomsson

Hyvät miltei kahdeksan tunnin ajot oli.
Mahtaiskohan rautalapio viittiä pistää videokoosteen blitsin ja savagen ylitehoista? :)
allekiroitus

rautalapio

Jeps oli taas kivaa. Mitä nyt futaban lelut ei pelitä...
Videoo tulossa, joskus yöllä tuubissa...

kipi

Lainaus käyttäjältä: rautalapio - 17.07.10 - klo: 22.06
Jeps oli taas kivaa. Mitä nyt futaban lelut ei pelitä...

Kyllähän toisaalta tämäkin homma ois tylsää jos pelit ja vehkeet toimis kuin unelma,ilman korjaamista ja säätämistä.
Mukavaa oli jälleen,ajan kuluminen on tosiaan nopeeta tuolla radalla.
Patteri-8 on sitten nähty radalla,suurinpiirtein samalla tuo näyttää etenevän kuin m8,mutta ilman meteliä.

Rph

Hitto mä oon töissä ja ukot pitää hauskaa  :lol:.

Peku

Hienosti laitteet liikkuu... Hemmetti kun on niin kiirettä ettei ehdi Kokemäelle tai ulvilaan! :sad:

kipi

Kommeeta viteo-materiaalia Rautalapiolta taas kerran !!!
Tuli sellanen juttu mieleen,et täytyy joku kerta tukkia se metsän puoleinen portin kohta ennen tulevia fk-kisoja,muistaakseni Paavo sanoi,et siellä toisella puolella on jotain verkkoa.

Tomsson

Oho, komia video kyllä hidastustehosteilla  :shocked:
Jaa juuuuu, se verkkoaukko...
allekiroitus

Rph

Helkutin hieno video jälleen Rautalapiolta :azn:, varmaan suomen nopein Blizi tällä radalla.

kipi

No ainakin ainoo bedfortti miä on radalla toistaiseksi näkyny.
Missäs välissä laitetaan se toinen portti umpeen,tarvii varmaan ainakin pari jamppaa verkon kanssa painimiseen.Mä voin katsoo töistä rautalankaa sidonta tarpeiksi.

s4m1

Melkein mikä vaan iltapäivä sopii klo 17-21, kohan tietää riittävän ajoissa.

Rph

Cuppikisa muistaakseni elokuun 6-8. Täytyy myös hankkia ketju pääporttiin ettei juniorit aja radalla fillareilla, mopoilla ja mönkkäreillä. Näinkin on käynyt.

s4m1

kipi

Olisko keskiviikko se päivä, kun suljettas se toinen portti.Riittäiskö siihen toiseen porttiin vaikka fillarin vaijeri-lukko? Mulla vois sellanen löytyä jostain,jos sellasessa vaan pituus riittää.
Niijuu ja tietysti ehkä pienet ajot piälle?

Rph

Mulla on kyl lukko, mut vaijerilukkokin käy.

PS. Laitoin kyselyä hieman http://rc10.fi/index.php?topic=48724.msg455803

s4m1