Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK

Aloittaja Rph, 15.04.05 - klo: 14.49

Rph

Lainaus käyttäjältä: daggeri - 21.09.10 - klo: 20.54
juu mäkin siellä olin kuivaamassa:D

Hyvä soita mulle kun on ajokunnossa  :mrgreen:.
mydään lennokipiruustuksia .)

kipi

Kuvassa ilmassa olevasta vedestä voi päätellä sen,et jos daggeri kuivaa radan ennenkuin menee takaisin kotio,voi olla et joulupukki on jo käyny ja raketit ammuttu.
Ottakaa ihan rauhas,tuun pumpun kans radalle kun vesi sade lakkaa tässä joku päivä.
eikun leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
sillä aikaa kun te mietitte,mä oon tehny jo viis virhettä

Antti S

Jahas, ootte vähän rataa kastellu, no eipä ainakaan pölyä nyt sitten  :grin:
Täytyy varmaan pikku tiivistyksiä tehdä omaan autoon ennen seuraavaa ajokertaa tai sitten pitää ostaa vene.
Xray XB808 | Alpha Plus | Savöx

daggeri

nyt ei pitäisi kun vasta perjantaina vettä sataa.
HPI Vorza Flux Hp, 2x Traxxas Slash 4x4, Axial Ax10, ja projekteja, niitä riittää..

daggeri

HPI Vorza Flux Hp, 2x Traxxas Slash 4x4, Axial Ax10, ja projekteja, niitä riittää..

kipi

ainakin toi sääpalvelu mitä me töissä käytetään talvella aurausten takia näyttäis edes takaisin sahaavia sadepilviä perjantaihin saakka ja sitten hiukan enempi,lauantaina iltapäivällä pitäis alkaa kuivumaan.En henk.koht aio ennen pe ilta tai la aamu tehdä mitään radan suhteen.

daggeri

onko kukaan käyny radal kattoo onko vesitilanne jo paremmalla puolella?

Tomsson

Pinta laskenut reilut 5cm, mutta melkoiset lammikot vielä jäljellä. Korokkeelle pääsee jo ilman saappaita.
allekiroitus

kipi

Eipä siellä enää vettä paljoa ole,avitin sen pois lähtöä pumpulla.Jatkan aamulla kuivausta.
Ramiko siellä oli vallihaudan kaivanu? vai joku muu?

Quaddro

Terve vaan kaikille,

Täällä olisi yksi Porissa väliaikaisesti majaileva savolainen tuore auton omistaja.
Jos vaan passaa voisin tulla huomenna katselemaan miltä se touhu radalla näyttää.
Samalle saattaisi hyviä vinkkejä tarttua myös matkaan. Tässä on tiedot/taidot vielä aika hataralla pohjalla.

Auto siis on hommattu ja siihen myös akut, mutta Deansit noihin täytyisi kolvata.
Jospa tähänkin vaativaan hommaan löytyisi apuja?

-HePe-

Mahtavuutta. Kaiketi taas saa auton kasaan ni huomen tai su olis tarkotus tulla ajaan.. Invisibo jos viä antaa kytkimensä mikä sil oli tullu ni avot.... ;)

invisibo

Lainaus käyttäjältä: -HePe- - 24.09.10 - klo: 22.39
Mahtavuutta. Kaiketi taas saa auton kasaan ni huomen tai su olis tarkotus tulla ajaan.. Invisibo jos viä antaa kytkimensä mikä sil oli tullu ni avot.... ;)

niinhän se luulee  :laugh:

-HePe-

Lainaus käyttäjältä: invisibo - 24.09.10 - klo: 23.25
Lainaus käyttäjältä: -HePe- - 24.09.10 - klo: 22.39

niinhän se luulee  :laugh:
Taidan vaan aamuyöstä ruuvata sen paikoilleen enkä kysyle sen enempää.. ;)

Rph

Lainaus käyttäjältä: Quaddro - 24.09.10 - klo: 22.36
Terve vaan kaikille,

Täällä olisi yksi Porissa väliaikaisesti majaileva savolainen tuore auton omistaja.
Jos vaan passaa voisin tulla huomenna katselemaan miltä se touhu radalla näyttää.
Samalle saattaisi hyviä vinkkejä tarttua myös matkaan. Tässä on tiedot/taidot vielä aika hataralla pohjalla.

Auto siis on hommattu ja siihen myös akut, mutta Deansit noihin täytyisi kolvata.
Jospa tähänkin vaativaan hommaan löytyisi apuja?

Tervetuloa. Kyl olis tarkoitus huomenna ajella. Ja apua saa kyllä.

kipi

Ei Quaddro muuta kuin sekaan vaan,vinkkejä ja ohjeita saa halusi niitä tai ei.
Lähden ny kuivailemaan loput ja nikkaroimaan muutaman kaivon nykyisten kaivettujen reikien tilalle.

invisibo

Näyttää hieman huonolta tuo keli tälle päivälle... :(

kipi

Lainaus käyttäjältä: invisibo - 25.09.10 - klo: 10.22
Näyttää hieman huonolta tuo keli tälle päivälle... :(
Perusteluja tuolle väitteelle?
olen aamusta asti ollu kuivaamassa,sainkin jo kerran kaikki lammikot pois->5min tuli vettä,aloitin jo uudestaan kuivauksen,piti lähteä hivenen asioita hoitamaan.Ny heitän jotain evästä suuhuni ja sit takaisin radalle.Ei siellä pahasti vettä ole,n 1h äyskäröintiä,ni on lammikot pois.

-HePe-

Me kurkoillaan ceni kasaan ja suunnataan kanssa radalle.

Peku

Voi olla että tuun ja pyörähtämään.

-HePe-

Oli mahtavaa päästä ajamaan! Huomenna uusiksi! kiitos jäbät kaffeista ja kipille mehutesteistä!

kipi

Jotenkin työn takana oli tämän päiväiset ajot,kun sai radan kuivaksi tuli pieni kuuro,sama kuivaus homma uusiksi,josko sitä huomenna ois hivenen kuivempaa.
Oisko huomenna jotain ajoja tiedossa johonkin aikaan? joskus 14-16 aikoihin,ehkä.

-HePe-

Lainaus käyttäjältä: kipi - 25.09.10 - klo: 23.08
Jotenkin työn takana oli tämän päiväiset ajot,kun sai radan kuivaksi tuli pieni kuuro,sama kuivaus homma uusiksi,josko sitä huomenna ois hivenen kuivempaa.
Oisko huomenna jotain ajoja tiedossa johonkin aikaan? joskus 14-16 aikoihin,ehkä.

Tuo 14-16 sopii, koitetaan Invisibon kans tulla niissä main! Eurglekin korjattiin pikaliimalla jo! Joten kaiken "pitäis" toimia.. Outoa......

Rph

invisibo

Lainaus käyttäjältä: kipi - 25.09.10 - klo: 23.08

Tässäpä taas tämäkin projekti :)

Jaa menipäs lainauski täydellisesti taas ;)

Antti S

Vois itekkin taas huomenna tulla hetkeks ajelee ku siitä kuitenkin ohi menen joka tapaukses  :azn:
Varmaan joskus 16 aikoihin sinne kerkeen.
Xray XB808 | Alpha Plus | Savöx

primeri

Noin hieno ilma ulkona ja duunissa joutuu olemaan. Mielellään oisin lähtenyt radalle kokeilemaan kuinka Rusty kulkee uusilla palikoilla - Iso kiitos Rph sorvauksesta! No, huomenna vapaapäivä, toivottavasti sääkin pysyy samanlaisena.
Xray 808e | Venom Creeper | Chevrolet Silverado 2007 "axial"scale | Turnigy Talon V2
http://prmr.1g.fi

kipi

Nonnii,se on tämäkin viikonloppu pikku hiljaa ohi,radalla tuli vietettyä taas jokunen tunti kaikkiaan,välillä veden poistoa ja sen jälkeen kiivasta ajoa(enemmänkin ois porukkaa mahtunu paikalle),varsinkin "kurko-rc" piti mölyä,(siis hepe&invisibo).Kaiken kaikkiaan oli pirun mukava viikonloppu,kiitos kaikille rataa kuluttaneille !!

invisibo

Rata oli todella hyväs kunnossa, ja kelikin oli todella hieno. Kytkinhän autosta muutama tankin jälkeen korkkas mutta semmosta se o :)

-HePe-

Rata oli hienossa kunnossa ja hauskaa oli. Tulipahan ajeltua ennätysmäärä. Nyt pari päivää pientä huoltoa ja sit taas radalle.