Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Storm RTR Plus

Aloittaja zaku, 22.05.05 - klo: 10.57

zaku

ostin tuollaisen pelin onko kellään jotain tietoa mitä mun täytyy huomioida siinä?
kun tuo edellinen auto (Inferno MP 7.5 Sports RTR ) leikkasi kiinni puolen tankillisen jälkeen?
no onneksi saan uuden koneen siihen!

Midder

Voisin väittää, että sisäänajon huolellisuuteen kannattaa panostaa, että se moottori kestääkin vähän kauemmin  :wink:

zaku

7 tankillista oon ny ajannu sisään ajoa
no säädöt tuntuu olevan aika hankalat saada kohdalleen

Midder

Kannattaa sitten aina pyrkiä siihen, että säätää vain 5 minuuttia aina ruuvia
jos säädöt on edes suhteellisen kohdallaan.

Hotti

liekkö sitten infernossa ollu vähän liian tiukalla se yläruuvi jos sisään ajossa liekkas kii?esim mulla on Kyosho FW-05t touringi niin maahantuoja suositteli sisään ajoon yläruuvia avattavat 4 kierrosta,ja pienentämään sitä tarpeen mukaan max.20 astetta kerrallaan.

ja sitten säätöjen kohdalleen saamisesta..niin onhan se hankalaa, mutta vielä hankalampaa se on jos ruuvia kääntää kerralla ääripäästä toiseen.eli tässäkin pätee se jotta kannattaa käntää ruuvia vain se 10-20 astetta max. kerrallaan.jos miettii paljonko 10 astetta on 360 asteesta..nin se on aika vähän :shock:
-Team lapsena liian vähän leluja-

Tomis

Lainaus käyttäjältä: "zaku"ostin tuollaisen pelin onko kellään jotain tietoa mitä mun täytyy huomioida siinä?

Itse tein sisäänajon stormiin ihan ohjeiden mukaan ja hyvin on toiminut. Ja diffeihin kannattaa vaihtaa kunnon diffiöljyt niiden ensiasennusvaseliinien tilalle.

zaku

juu kyllä mäki ohjeiden mukaan sitä säätelin ja palo yks hehkukin siinä eikös se oo sen merkki että kone käy rikkaalla?
no joo mutta tänään sitten kävin eka kerran radalla (hyvinkäällä) tuon
Stormin kans enkä sitä kyllä saanut kunnolla käymään,
sammuili monta kertaa ja hetken jos kävi tyhjäkäyntiä niin ei kestänny antaa yhtään kaasua?
pitää vissiin tulla tuonne vantaan radalle kattelemaan josko joku osais näyttää ne tarkemmat säädöt :roll:

Hotti

siis sammuu kun antaa kaasua?

vaikuttas siltä että joko saa liikaa soppaa tai sitten ei saa soppaa tarpeeks :roll: omassa autossa oli ongelmana että pinta kaasulla pelas hyvin mut kun veti kaasun täysin auki niin puutui/sammui.vikana oli että kun yritin korjata bensatankin hiushalkeamaa epoxylla niin sitä liimaa pääs ajaessa tankkiin--->lopulta liima ajautui kaasariin :lol: ---->ei saanu soppaa tarpeeks---->sammuili :D mut näähän on herkkiä laitteita..ei paljoo tarvii olla metässä säädöt kun ei pelaa :(
-Team lapsena liian vähän leluja-