Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Monster Truck Maddnes -Grave Diggerin- kori?

Aloittaja -SS-, 15.06.05 - klo: 11.34

-SS-

Jep, tuollaista asiaa nyt.
Eli onko kenelläkään Grave Diggerin koria rc- autoon?
Onko kenelläkään tietoa mistä sen voisi hankkia?

Tai muuta tietoa Grave Digger korista?

Jose.92

Ei kiroilulla rajaa, kun savagella ajaa! Ihminen syö ja kakkii!

-SS-

mikä www. sivu on?

blenheim

E-tmkua | Hyvöö jouluva ja onnellista uutta vuotta!

MakeH

Tässä samanlainen kori, mutta ilmeisesti maalaamattomana, toisin kuin tuo aikaisempi(?)

http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXDEN7&P=0
Kyosho Inferno MP-6

SuperBeast

Mulla on sellanen Stampedessa. Kori on vähintäänkin riittävän paksua lexania. Hyvä ja hieno kori, mutta tarroja en onnistunut autoon saamaan kuin muutaman kappaleen. Olivat huonolaatuisia (tai en vain osaa). Kori on muotoiltu niin moneen suuntaan kaltevaksi, että tarrojen paikalleen saaminen ilman kuplia on mahdoton tehtävä. Yritin venyttää tarroja ja nehän sitten repes. :(
Stampede 3609,Traxxas Revo 2.5R E-Conversion,Traxxas Slash STRC chassis,Mugen MBX7 E-conversion,TLR 22T 2.0

Jankka

hiustenkuivaaja tai kuumailmapuhallin miedolla lämmöllä auttaa asiaa.

l150040

Olen laittanut sivuilleni tarrojen liimaamista käsittelevän jutun. Valitettavasti minulla ei ole ollut mahdollisuutta lisätä havainnollistavia kuvia, mutta eiköhän asia tule selväksi.

http://kotisivu.mtv3.fi/liljeroos/

Juttu löytyy Korit-osiosta.

Rph

Kysäseppäs vaikka Kyosho Turku liikkeestä. Sami voi tiedustella onko euroopan varastossa kyseistä koria.
mydään lennokipiruustuksia .)

-SS-

rs tuning

Lainaus käyttäjältä: "stone bomber"niin niin mutta löytyykö grawel dick koria... mulla on semmonen nikossa!
Onkohan ny painovirhe paholainen ku toi tarkottaa:
grawel dick = sora kyr**  :lol:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

-SS-

Mitä ihmettä!!!

Minä EN OLE KIRJOITTANUT tuollaista!!
 Jollain taas Tosi hauskaa pelleilyä!?

rs tuning

Lainaus käyttäjältä: "stone bomber"Mitä ihmettä!!!

Minä EN OLE KIRJOITTANUT tuollaista!!
 Jollain taas Tosi hauskaa pelleilyä!?
Miks tossa sun "hyvä tietää" jutussa
lukee sitte "muokattu 1 kertaa" :evil:

Rupesko hävettämään vai yritäkkö vit***lla?
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

-SS-

Hei!  Katos huomasin kirjotusvirheen, joka on näemmä vahingossa tullut, mutta en muista kirjoittaneeni sitä siltikään.
 En ala vääntämään mitään enkä halua riidellä, sillä virheitä sattuu ja niitä tekemällä oppii.    :D