Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Noobikysymykset

Aloittaja SlidSlide, 25.06.05 - klo: 21.48

allu 6

Nyt kyllä menee ikä ja terveys noitten ultiman vakio iskareiden kanssa. :angry: En saa niitä enään millään ilmattua.Eilen vaihoin uudet o renkaat niihin.Iskaritkin kasasin oikein yhen sain toimimaan Eilen Annoin loppujen iskareiden olla yön yli pöydällä nytten kun yritin katoin ettei ole kupli varmistinkin viellä pariin kertaan.Sitten laitoin korkin kiinni ja kokeilin palauttako niin eihän se varsi paluttanut yhtään.korkinko avas oli taas miljoonittain kuplia.Tuolla tavalla ennen olen saanut ilmattua.Eli vinkkejä neuvoja ottaisin mielellään vastaan. :azn:
Trx slash 2wd,stampede 2wd ja latrax sst


Blaze

Mikä on galloona

Lähetetty Kännykällä Tapatalk2 kautta

*HOKE*

gallona on mittayksikkö.

Käytä googlea   :angry:

Soo


Blaze

Ja dst:ssä säädöt päin ******* löytäiskö joku muu videon missä laitetaan uuellee säädöt dst:hen ite en löytäny

lassii

Lainaus käyttäjältä: Blaze - 27.05.12 - klo: 19.29
Ja dst:ssä säädöt päin ******* löytäiskö joku muu videon missä laitetaan uuellee säädöt dst:hen ite en löytäny

Opettele nyt jotain ite. Ei kukaan voi ruudun toiselta puoleta tulla säätään sun konetta. En yhtään ihmettelis vaikka saisit kohta bannia.
Kyosho Inferno 7.5, MFR, DST, Acme Werewolf

Blaze

On yritetty vaikka mitä ja laitoin vasta nytte ton säätöjutun vaikka säädöt ollu jo yli 2viikko pielessä

ypi

lassii on hyvä ja katsoo ite peiliin. Eikai tuossa ollu mun mielestä mitään väärää vielä kysellä noobikysymyksissä tuommosia. Eri asia et löytyykö kaikkiin aina vastauksia.

lassii

Lainaus käyttäjältä: ypi - 27.05.12 - klo: 23.19
lassii on hyvä ja katsoo ite peiliin. Eikai tuossa ollu mun mielestä mitään väärää vielä kysellä noobikysymyksissä tuommosia. Eri asia et löytyykö kaikkiin aina vastauksia.


No tämä kaveri kun kyselee jokaisessa topicissa säätövinkkejä autoonsa ja kaverinsa kanssa saa ruuvarilla reiän mäntään. Sen ymmärrän että kysyy pari kertaa, mutta kun tuntuu että kysyy joka päivä säätövinkkejä.
Kyosho Inferno 7.5, MFR, DST, Acme Werewolf

*HOKE*

Ruuvarilla reiän mäntään??????  :shocked:

Oli oikein pakko etsiä ja löytyhän siitä oikein kuvakin.

Olen mykistynyt  :shocked:

lassii

Lainaus käyttäjältä: *HOKE* - 28.05.12 - klo: 08.39
Ruuvarilla reiän mäntään??????  :shocked:

Oli oikein pakko etsiä ja löytyhän siitä oikein kuvakin.

Olen mykistynyt  :shocked:

Juu, ja vielä varmuuden vuoks kaks reikää. En ymmärrä mitä ruuvari tekee ylipäätään männän päällä ellei välissä ole reilusti ilmaa.
Kyosho Inferno 7.5, MFR, DST, Acme Werewolf

Blaze

Motti oli käynyt meressä uimassa ja jääny tukkoo vaakuutus korvasi auton ja sain dstn vastineeksi dbx;sästä

Lähetetty Kännykällä Tapatalk2 kautta

*HOKE*

Miten toi selittää sen mitä ihmettä ruuvari on tehnyt männässä ja ilmeisesti vielä lyötykin aika rajusti?

Jos mäntä on jäänyt sylinteriputkeen kiinni niin siihen on huomattavasti parempi keino olemassa.
Vauhtipyörästä pihdeillä kiinni ja pyöräytys.

Blaze

Tehty mikä tehty tturha sitä on enää märehtii alkaa

Lähetetty Kännykällä Tapatalk2 kautta

lassii

Lainaus käyttäjältä: Blaze - 28.05.12 - klo: 14.53
Tehty mikä tehty tturha sitä on enää märehtii alkaa

Lähetetty Kännykällä Tapatalk2 kautta

Oppirahat on kaikkien maksettava.
Kyosho Inferno 7.5, MFR, DST, Acme Werewolf

ypi

no nyt alan kyllä ymmärtämään lassiiakin

lassii

Lainaus käyttäjältä: ypi - 28.05.12 - klo: 15.48
no nyt alan kyllä ymmärtämään lassiiakin

Hyvä  :grin:

ei kai kukaan ala isoo mäntyy kaataan kynsiviilalla tai vastaavasti korjaan rannekelloo moottorisahalla. Joku tolkku pitäs aina olla. Jos en ite jotain osaa niin otan asiasta selvää tai ainakin vältän tekemästä enempää vahinkoo.
Kyosho Inferno 7.5, MFR, DST, Acme Werewolf

Blaze

Ei varmaa kynsiviilalla.kelloja korjataO0O0

Lähetetty Kännykällä Tapatalk2 kautta

nnikkem

http://www.rcm.fi/tyokalut-ja-rc-tarvikkeet/jconcepts-48-x-24-pit-mat.html

Onko maton mitat tuumissa? Ainakin vaikuttaisi ihan järkevältä, mutta aattelin varmistaa...  :roll:
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

lassii

Lainaus käyttäjältä: thorak - 28.05.12 - klo: 18.44
http://www.rcm.fi/tyokalut-ja-rc-tarvikkeet/jconcepts-48-x-24-pit-mat.html

Onko maton mitat tuumissa? Ainakin vaikuttaisi ihan järkevältä, mutta aattelin varmistaa...  :roll:

Kyllä (") tarkottaa tuumaa niinkun telkkareissakin ja vanteissa.
Kyosho Inferno 7.5, MFR, DST, Acme Werewolf

allu 6

Onko jossain taulukkoa josta voisi katsoa paljonko on cps iskari öljyt wt:nä.
Trx slash 2wd,stampede 2wd ja latrax sst


*HOKE*


Hiekkamonttu

Laitoin tämän jo speed passion triidiin mutta olkoon täälläkin... Lähti konkka irti Speed Passionin noparista (inspire) ja mietin nyt uskaltaako tuolla enää ajaa ilman konkkaa, vai pitääkö juottaa kiinni ennen ajoa(ei kyllä heti jaksa) Auto on vakio Speed Passion RS2 ja sillä en tee mitään hurjia jarrutuksia, ja auto on muutenkin kevyt, jos tämä nyt tuohon konkkaan edes vaikuttaa.
We are back in business... Sp RS2 ja Patron TR4SC!

lassii

Tää on taas niin noobia.

Eli hommasin vastariin akun. Siinä akussahan on liitin suoraan vastariin. Onko ihmiset laittanu siihen virtakytkintä väliin vai ihan suoraan vastariin kii?
Kyosho Inferno 7.5, MFR, DST, Acme Werewolf

*HOKE*

Kun kyse on polttiksesta niin ei katkaisijaa (ellei kyseessä ole hieman erikoisempi elektroninen katkaisija)
Helpoin ja yleisin tapa on käyttää jatkojohtoa.
Eli jatkojohto vastariin kiinni, toinen pää radioboksista ulos.
Akun johto radioboksista ulos.
Siinä sulla on sitten "katkaisija" kun kytket liittimet boksin ulkopuolella yhteen tai irti.   :wink:

Tämä tapa on huomattavasti varmempi kuin perus mekaaniset katkaisijat.

Hiekkamonttu

Lainaus käyttäjältä: Hiekkamonttu - 02.06.12 - klo: 13.50
Laitoin tämän jo speed passion triidiin mutta olkoon täälläkin... Lähti konkka irti Speed Passionin noparista (inspire) ja mietin nyt uskaltaako tuolla enää ajaa ilman konkkaa, vai pitääkö juottaa kiinni ennen ajoa(ei kyllä heti jaksa) Auto on vakio Speed Passion RS2 ja sillä en tee mitään hurjia jarrutuksia, ja auto on muutenkin kevyt, jos tämä nyt tuohon konkkaan edes vaikuttaa.
We are back in business... Sp RS2 ja Patron TR4SC!

*HOKE*


lassii

Lainaus käyttäjältä: *HOKE* - 02.06.12 - klo: 15.33
Kun kyse on polttiksesta niin ei katkaisijaa (ellei kyseessä ole hieman erikoisempi elektroninen katkaisija)
Helpoin ja yleisin tapa on käyttää jatkojohtoa.
Eli jatkojohto vastariin kiinni, toinen pää radioboksista ulos.
Akun johto radioboksista ulos.
Siinä sulla on sitten "katkaisija" kun kytket liittimet boksin ulkopuolella yhteen tai irti.   :wink:

Tämä tapa on huomattavasti varmempi kuin perus mekaaniset katkaisijat.

Tämä selvä. Tosiaan tuo akun johto on aika lyhyt alunperin. Menee turhaa aikaa jos joutuu kaikki sähköt kasaan joka kerta.
Kyosho Inferno 7.5, MFR, DST, Acme Werewolf