Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Mikä ohjaus-servo savageen

Aloittaja Pikra, 11.07.05 - klo: 23.12

Pikra

Kyselisin selaista että mikähän ohjaus servo kannattaisi ostaa savage 25 tai että kuinka tehokas on vaakioservo savagessa?
savgen omistaja

Speeder

No tossa olis tietty ollu toi savage topicci alla et olisit siihen voinu laittaa.  :roll:
Servosta savageen en tiedä mutta olipahan pakko päästä vähän nipottamaan.  :lol:

EDIT: Savagen vakio servo on tiettävästi ihan ok mutta paljon parempi olisi kait Hitec HS-625MG tai Hitec HS-645MG. (jatka savage topicissa)

Koomikko

no mulla on savagessani futaban S3305
Revo 3.3, aikaisemmin TT DT10, Savage 25, Hyper 7

Hotti

kuin myös...tosin ajelin vakio servolla jonnii aikaa.....ei ollu isompia ongelmia..
-Team lapsena liian vähän leluja-

Koomikko

no ajelinhan minäkin vakio servolla, mutta tuli vähän kääntymis ongelmia
Revo 3.3, aikaisemmin TT DT10, Savage 25, Hyper 7

Hevimies

Kaverilla on Savagessa Hitec 645MG ja kyllä kääntyy. Vääntö 9,6kg/6V
Nopeus 0,20 sec/6V. Sitten jp-nitroracing kauppaa bluebirdin servoja, joden hinta/laatu vaikuttaa ainakin paperilla ihan lyömättömältä.

antti23

mulla on vakio mutta, siinä on semmonen vika että rupeee itsestään kääntämään pikkuhiljaa vasemmmmalle 5 minuutin jälkeen jo huomaa.Noin 10 ajokerran jälkeen pyörät osoittavat vasemmalle vaikka trimmi on niin oikealla kuin saa ja se ärsyttää :x
Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa! hpi savage

eric

www.hpi-europe.com knowledge base sanoo:

The SF-1 has 4.1KG of Torque
The SF-2 has 6.5KG of Torque
Savage 25, CAT3000, Rowdy Baja