Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Lahden MalliExpo 16-17.11.-02

Aloittaja Make, 12.11.02 - klo: 16.26

Make

Lahdessa on tänä viikonloppuna pienoismalli ja harraste messut nimeltä MalliExpo. Lauantai ja sunnuntai klo 10-17. Lahden Messuhallissa. (Samassa paikassa kuin suurhalli siinä hyppyrimäkien läheisyydessä)

Paikalla esittelyä Lahtelaisesta RC-autoilusta, joten kaikki kiinnostuneet katselemaan ja kyselemään. Kaipaamme erityisesti aloittelijoita ja muita harrastuksesta kiinostuneita paikalle... Kaikki vaan paikalle varsinkin lähialueelta.

Lauantaina on myös RobotWars-kisa, josta lisää:
http://forum.wmhost.com/viewtopic.php?t=1205

Muuta RC toimintaa, pienoisrautatie juhlanäyttely ym. ym.

PS. Ei maksettu mainos, tarkoitus lähinnä haalia lisää potentiaalisia harrastajia Lahden seudulta hauskan harrastuksen pariin!

jallu

Make

Itselläni ei ole tietoa esittelijä määristä, voin kylä yrittää selvittää sen perjantaina.

Rc-Poika

Onko tietoa saako tuolla ajella omalla Mini-Zetalla?
// Niklas " jokipoika " Jokinen

AssoRacing

Rc-Poika Osallistu Mini-z:lla siihen RobotWars-kisaan  :lol:
www.saikart.fi/   www.rc-offi.net  www.ekpa.suntuubi.com/

Jukka

Charz, jos osaat tulla Lahden hiihtokeskukseen, niin sitten osaat tulla myös messuille. Ovat aivan vierekkäin.
Tässä kuitenkin kartta http://lahdenmessut.akkuna.com/kartta.html
Tiim Lahti | S-grafix

Make

Lainaus käyttäjältä: "jallu"Kysymys esittelijämääristä :   :?:

Uudessa Lahdessa sanottiin, että paikalla ois noin 100 näytteilleasettajaa...

Lahden hyppyrimäet näkyy suht kauas, joten sinne löytää helposti.

lennu

jeps,tonne mennään ja digikameralla napsitaan kuvia muistikortti täyteen :wink:
enemmän säätämistä kuin ajamista-(

Juho.nordgren

Mä ainakin tuun tonne vaikka on aika PALJON matkaa, mut se oli faijan idea. Onko tuonne tulossa paljon tavaraa RC-autoista?

Rc-Poika

Ottakaa muuten immeiset paaaaljon kuvia tuolta kun itse en tuonne pääse   :cry:
Sitten ihailen niitä teidän kuvianne ja menen ModelExpoille  8)
// Niklas " jokipoika " Jokinen

Jukka

Nyt on autot viety messuille ja tyypit otettu zetalla. Vähän liukas lattia, mutta hyvin tuo kulki. Eli porukkaa sinne vaan huomenna ja ylihuomenna!
Tiim Lahti | S-grafix

Juho.nordgren

Jep mä otan kameran mukaan ja räpsin kuvia. Voin sitten lähetellä niitä jos joku on kiinnostunnut

Vihrea

Juho, mikset pistä kotisivuillesi kuvat ? sitten kun otat niitä...
Galant VR-4

Jukka

Lainaus käyttäjältä: "viksma-a"voiko tuolla messuilla ajella omalla touringilla niinkuin modelissa
Jaa-a, enpä osaa sanoa. Itse varmaan voin ajaan näytteilleasettajana mini-z:lla, mutta yleisöstä en tiedä.
Tiim Lahti | S-grafix

Juho.nordgren

Voi tila loppu on aika vähän kun on moposivut ja rcsivut, mutta onhan minulla muuten vielä kolumbuksessa tilaa :mrgreen: . Ja siinä menee paljon aikaa mut kyllä mä ne sinne pistän

Kuupo

jep. Lahteen vaan.  matkaa sinne espoosta on 117km.

Juho.nordgren: hanki vaikka jippii photo tai sunpoint, niissä on 20meg

Make

Juho: Saa ne kuvat lähettää mulle niin voin laittaa ne Rc-nettiin

Paikalla on paikallinen RC-seura ja RC-pistekkin on paikalla.

Juho.nordgren

ERKELE kävi kunno kämmi unohdi kammeran himaan huomasin siinä kun ruvetiin olee siinä lahden luona, et kamera jäi himaan kerpele :evil:  :evil: