Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

maruin halpikset

Aloittaja iskela, 15.11.02 - klo: 16.12

iskela

onko kellään kokemuksia esim. maruin galaxystä tai hunterista.
liekköhän nikkoa paljonkaan kummempia. :)

RChullu

ei todellakan ole! nikkoihin saa sentään joitain varaosia :lol:
http://www.rc-racing.info - Rc-racing 2.0

Rc-Poika

No kai noihin autohinkin saa kun ostaa toisen vastaavan tai sitten ostaa käytettynä osiksi.  :lol:
// Niklas " jokipoika " Jokinen

Juho.nordgren

No mulla on ollu Marui Shogun 4wd vuodesta 1995 ja kyllä se on hyvin kestännyt. Mutta en suosittele ostamaan Maruin autoja.

*toba*

prohobbyssä maksaa maruin galaxy 30€ hunter 35€ niissä on motti ja nopari mukana jos haluat valmiin paketin se maksaa kaiketi 150€
Prrr

AssoRacing

Näiköhän löytyis Maruin BigBear... :?:  Myykö muut kuin prohobby kyseistä merkkiä (Marui)
www.saikart.fi/   www.rc-offi.net  www.ekpa.suntuubi.com/

*toba*

ei prohobbyssä ole kuin ne kaksi autoa kait
Prrr

Patrik

Mun mielestäni Maruin halpiksella on ihan hyvä aloittaa RC-harrastus. Kokoaminen onnistuu ihan hyvin, ohjeet asialliset ja jos ajoharjoitteluvaiheessa lähtee auto käsistä ja menee tuusan p*skaksi, niin eipähän se kallis auto ollutkaan. Jos paketti maksaa 30 euroa, niin niitä saa varaosiksikin pari sarjaa, yhden Tamiyan hinnalla.

lenkkipena

bigbeariin saa kuulema nyt hyvin varaosia.. mulla on sellanen , joskus kakkosluokalla sain , vieläkö sitä on myynnissä? taitaa olla vähä erilainen nykyää?vai liekkö kokonaan uus auto..  :roll:

AssoRacing

Lainaus käyttäjältä: "lenkkipena"bigbeariin saa kuulema nyt hyvin varaosia.. mulla on sellanen , joskus kakkosluokalla sain , vieläkö sitä on myynnissä? taitaa olla vähä erilainen nykyää?vai liekkö kokonaan uus auto..  :roll:

Ei kuulemma ole myynissä enään ku galaxya & huntera Maruin malleista ainankaan prohobbyliikkeessä....

lenkkipena

jaa , no tääl kuopiossa sano askartelukulman äijä että nyt on bigbeariin hyvin varaosia. melkein tekis mieli kasata se taas , vähä niinku muistoks ja iskee hyllyyn.  :oops:  ei puutu kovin hirveesti osia, ja jos ne saa kerta hankittua vielä.

AssoRacing

Lainaus käyttäjältä: "lenkkipena"jaa , no tääl kuopiossa sano askartelukulman äijä että nyt on bigbeariin hyvin varaosia. melkein tekis mieli kasata se taas , vähä niinku muistoks ja iskee hyllyyn.  :oops:  ei puutu kovin hirveesti osia, ja jos ne saa kerta hankittua vielä.

Löytyykö sieltä BIGBEAR autoa?? Laitatko mulle sen liikkeen Numeron (Vaikka tonne yksityisviesteihin)
Meinasin kanssa sellasen hyllyyn laittaa...

sami

onko lenkkipenan big bear toiminu hyvin onko mitään vikoja big bearissa ja kannattasko semmonen ostoo onko hyvä ajaa kerroppa kokemuksia autosta ku sulla on semmonen